quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gourmetvincent.jpg
@:zipportal heb jij die nog
Stukje atoombomgenotquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:32 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
wat een vermoeiende act die Sakai
Gemaxi-museerd > Gemaximaliseerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
We zijn niet geīnteresseerd in je meninkjes Merel.
Noem een darter die mentaal stabiel is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef Doevelaer het volgende:
Bezuinigen ze in Japan ook op de GGZ?
Jij wou ZZ Top zien?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zo'n baard, en dan opkomen met een of andere generieke Ibiza hit
Die opkomst vind ik nog wel oke, zijn interviews daarentegen waar hij een 10 jarig jongetje speelt. (Of mentaal is)quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef BB-King het volgende:
Misschien is het beter dat die nuchtere (echte) Zweed deze Sakai terug naar Japan deporteert.
Het was even leuk maar nu begint het een act te worden.
Komop Beard to be Feared.
Ik zien het niet nie (niet na de partij en niet om 14:31).quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Kopiko het volgende:
14:31:00 gifje KOERD @:wimderon (die rouwt om uitschakeling Dolan).
Het is in de pauze en hij waarschuwt de kijker dat die niet meteen boos moet gaan doen op Viaplay ivm storingen...quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zien het niet nie (niet na de partij en niet om 14:31).
Ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:44 schreef Makamba_ het volgende:
Harrysson is alweer klaar met Sakai.
hijhindert harrysson gewoon met dat extreme ge-vertraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |