Is dat het nieuwe Y.M.C.A.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
W.A.S.P. heb ik nog live gezien dit jaar.
Was je samen met poepzor?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hou op met me, mijn jeugd, wat doe je.quote:
Vind je dat leuk/goed? Ook weleens gezien op een festival maar was er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:W.A.S.P. is een Amerikaanse glammetal- en shockrockgroep gevormd in 1982.
Ik had genoeg drank op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je dat leuk/goed? Ook weleens gezien op een festival maar was er snel klaar mee.
Wachten tot er een darter komt die allergisch is voor een wespensteek of zoquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar serieus he. Monumentaal pand gezeik all you want maar het is gewoon onwil om dat probleem op te gaan lossen. Er moet echt eerst iemand gestoken worden en dan een partij verliezen en DAN gaat de PDC ineens blue murder schreeuwen voordat er wat aan gedaan wordt. Waardeloze klotezooi
metal en rock dus. En hopelijk worden mensen bang dan. Whuuuu.quote:
Engeland is in verval. Je schijnt tegenwoordig om de gaten in het asfalt te moeten sturen. Er is gewoon geen geld voorquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar serieus he. Monumentaal pand gezeik all you want maar het is gewoon onwil om dat probleem op te gaan lossen. Er moet echt eerst iemand gestoken worden en dan een partij verliezen en DAN gaat de PDC ineens blue murder schreeuwen voordat er wat aan gedaan wordt. Waardeloze klotezooi
Als die stichting het niet kan oplossen kan PDC het zelf toch wel even fixen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die wesp brengt geluk. Snap dat nou. Grote jongen als jij 'm ff neerknuppeldquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als die stichting het niet kan oplossen kan PDC het zelf toch wel even fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |