13 seconde achter op tv als het goed is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoever loop jij voor of achter?
History maker.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dolan toch mooi foutloos op zijn dubbels
Te zien bij de NOS?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dirk straks tegelijk met VDP-van Aert lekker gepland door de PDC.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dolan toch mooi foutloos op zijn dubbels
Viaplay zit zwaar in de schulden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat Viaplay om te beginnen die 10.000 pond even doneert.
Dit geloof ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viaplay zit zwaar in de schulden.
Zelfs de gasten moeten betalen om daar te mogen zitten.
Lekker vrij met de kerst.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dolan is al aan het bedenken hoeveel 25.000 pond eigenlijk is. Mwoa. Not bad
Die gozer van gisteravond wel, dat kan niet anders.quote:
Plausibelquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Die gozer van gisteravond wel, dat kan niet anders.
Gourmetvincent.jpgquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Lekker vrij met de kerst.
Brendan hoeft zich niet in te houden.
Eens. Al hou ik ook niet van mensen met zo'n opzichtige baard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sakai is een pure patiënt. Maar we moeten allemaal maar lachen en doen alsof het leuk is omdat het een Aziaat is.
Opsodemieteren. Hup Harrysson.
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sakai is een pure patiënt. Maar we moeten allemaal maar lachen en doen alsof het leuk is omdat het een Aziaat is.
Opsodemieteren. Hup Harrysson.
Zou Plaisier niet misstaan. Wellicht is het zelfkennis van de Zweed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Al hou ik ook niet van mensen met zo'n opzichtige baard.
Wikipedia en rekenmachine.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kun je trouwens toernooigemiddeldes vinden?
Ja voor iedereen die in R1 uitgeschakeld is, is het makkelijk. Maar voor mensen die verder in het toernooi komen ligt het wat gecompliceerder. Je kunt het gemiddelde van alle partijgemiddeldes nemen maar dat is waarschijnlijk niet het juiste getal omdat sommige partijen langer zijn dan andere. Dus hoe wordt dat over het hele toernooi bepaald? Ik ga dat echt niet van iedereen op de hand uit zitten rekenen namelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wikipedia en rekenmachine.
Wat wil je weten?
Het toernooigemiddelde van Barney is en blijft in ieder geval 92.50
Vogelpik is ook geen sport.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fietsen is geen sport.
Kunt gewoon de bus pakken jatogg
Ik zou het niet weten helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor iedereen die in R1 uitgeschakeld is, is het makkelijk. Maar voor mensen die verder in het toernooi komen ligt het wat gecompliceerder. Je kunt het gemiddelde van alle partijgemiddeldes nemen maar dat is waarschijnlijk niet het juiste getal omdat sommige partijen langer zijn dan andere. Dus hoe wordt dat over het hele toernooi bepaald? Ik ga dat echt niet van iedereen op de hand uit zitten rekenen namelijk.
Dus wat ik wil weten is: Waar is dat terug te vinden?
Als het gemiddelde in partij 1 90 is over best of 3 en daarna 100 over best of 9 kun je het niet simpel bij elkaar optellen en dan delen door twee bedoelde Flash. Maar elke pijl wordt 'gewoon' ergens bijgehouden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten helaas.
Maar een gemiddelde is een gemiddelde...
Hoe lang een partij duurt, over hoeveel sets/legs maakt niet uit toch?
Nou wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten helaas.
Maar een gemiddelde is een gemiddelde...
Hoe lang een partij duurt, over hoeveel sets/legs maakt niet uit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |