Ik moest lachen om AI-liedjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doneer geen geld aan een radicaalrechtse flapdrol die zn tijd steekt in AI-liedjes maken ipv het forum fatsoenlijk te laten presteren
Dolan is niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:14 schreef mitt het volgende:
Dolan met Wattimena samen aan het gourmet.
Een sticker album van darters? Dat klinkt heel goed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Als Harrysson deze set wint maak ik weer een stickerbundeltje van Panini open.
Ik hou jullie op de hoogte welke darters eruit komen!
Die zijn over 20 jaar goud waard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Bahbahquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn over 20 jaar goud waard.
Heb je Barney al getrokken?
Ja heeft panini nu voor het eerst. Echt genot.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een sticker album van darters? Dat klinkt heel goed.
Barney nog niet, wel al 2x Luke Littler. 1 met glitterquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn over 20 jaar goud waard.
Heb je Barney al getrokken?
Je kon je toch niet inhouden?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
BARNEY ARMYquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar de 1e sticker is Barney.
Ik heb er nog vijftig ofzo dus ik doe zo nog één ja.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kon je toch niet inhouden?
Nog een pakje bij setwinst dan?
Bij welk merk snacks krijg je die gratis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Graag foto van die rooie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Barney
Littler (had ik al)
Twee danseressen waaronder die rooie
MVG flights
Mike de Decker.
Wat een top pakje.
De dansers zitten er dus ook in, het wordt beter en beter.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Barney
Littler (had ik al)
Twee danseressen waaronder die rooie
MVG flights
Mike de Decker.
Wat een top pakje.
Altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar de 1e sticker is Barney.
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog vijftig ofzo dus ik doe zo nog één ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |