Ik ga pas morgen zuipen.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
Zo weinig gedronken de laatste tijd dat ik na één quadrupel zowaar aangeschoten ben
Nog niet dartsfit dusquote:Op donderdag 18 december 2025 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
Zo weinig gedronken de laatste tijd dat ik na één quadrupel zowaar aangeschoten ben
Nou ja, dit is mijn 2e alcoholische versnapering sinds 21-11. En zuipen zal er nog wel even niet in zitten voorlopigquote:
Die zal je mij moeten uitleggenquote:Op donderdag 18 december 2025 22:44 schreef GerryDV het volgende:
Ik gun het die Japanees wel. Met zo’n naam heb je ook geen nickname meer nodig. ‘Tha Tsunami!’.
Gedegen bodem gelegdquote:Op donderdag 18 december 2025 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen vrouw meer die voor hem kookt. Kan nu nog een boterham eten tussen de was doen en kinderen vermaken.
Zijn ex moet er gelukkig heel hard om lachen, gtst.
Geheel aan mij te danken.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een topic vol. We beginnen op stoom te komen
Vanaf 19:00 gaan we ordinair zuipen. Laatste thuiswedstrijdje van het seizoen oh oh ohquote:Op donderdag 18 december 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerstborrel van werk genot. Bij deze mijn afmelding.
Welk deel? Ik bedoel, die kerel heet van achteren Tatsunami.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal je mij moeten uitleggen
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Man man man, het is weer niet best.
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
Wat het wel is weet ik ook niet.quote:
Op kapsalon dieet bij Djurmeenquote:Op donderdag 18 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
Volgens jaar maar weer een extreem dikke Van Gerwen
Ik voel het nog niet helemaal als opkomstnummer.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor Talk Talk - Living in Another World of zo gaan.
Gourmetten met Vincentquote:Op donderdag 18 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
Volgens jaar maar weer een extreem dikke Van Gerwen
Balans/zwaarte punt is kwijt en dat mens 27 december maar lachen!quote:Op donderdag 18 december 2025 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met dat tengere lichaam is het toch wat lastiger darten
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haalde vorig jaar 'uit het niets' ook gewoon de finale. Heeft nog prima dagen hoor en een redelijke loting.
Nee, daar heb je wel gelijk in. Of Mr. Blue Sky, maar die wordt volgens mij al wel gebruikt?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik voel het nog niet helemaal als opkomstnummer.
Je mag "Met de vlam in de pijp" van mij overnemen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in. Of Mr. Blue Sky, maar die wordt volgens mij al wel gebruikt?
Oneindig vertrouwen in het vlaggetje, de Maijer classicquote:Op donderdag 18 december 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak "Ik heb nog geen paniek"
[ afbeelding ]
Zitten huilen vooraf.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Maikol ziet er niet uit joh, donkere vlekken in z'n gezicht
Gelukkig zitten alle goede Belgen er nog in!quote:Op donderdag 18 december 2025 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo alle kutbelgen eruit….. vind je leuk he @:zipportal
Die ligt in zijn hol te stinken.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Zipportal niet alleen hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heerlijk tochquote:
VPersie vindt het pas een topwedstrijd als beide darters aanvallenquote:
Tatsunami is aan het counterdarten.quote:
Moeten we die dan op afstand besturen?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien moet die zo’n vibrerend eitje in zijn reet duwen
Damagniegebeurenquote:
EasyToys vibrerend ei kan kapot waardoor medische hulp nodig kan zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien moet die zo’n vibrerend eitje in zijn reet duwen
De bediening ligt bij Vincentquote:Op donderdag 18 december 2025 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten we die dan op afstand besturen?
Altijd tegen Barneyquote:Op donderdag 18 december 2025 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
Zelfs Barney zou best een kans hebben gemaakt tegen Van Gerwen.
Maar hij moest weer een ontketende Bellmont treffen, altijd pech.
Altijd tegen hemquote:Op donderdag 18 december 2025 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
Zelfs Barney zou best een kans hebben gemaakt tegen Van Gerwen.
Maar hij moest weer een ontketende Bellmont treffen, altijd pech.
Hij is wel expert in omgaan met gewichtquote:Op donderdag 18 december 2025 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
lul toch niet zo Kim. Je kunt er geen klote van dus je hoeft er ook niks over te zeggen
Veel plezier met je schoonmoeder en tot morgen.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Nou, ik moet er eentje de fles geven. Dartsen op de achtergrond. Tot morgen allen.
quote:18-12-2025 @ 23:03:57
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #39 Banzai"
Beide afbeeldingen hot.quote:
Affligem Triple.quote:
Turnnbrau hierquote:Op donderdag 18 december 2025 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Winterbiertje, soort van quadrupel. Lekker slapen zo
Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 18 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand blijft voor Ratajski Toylo (lol)
Heeft de PDC goed gezien dat je geen toppers in de laatste partij moet stoppenquote:Op donderdag 18 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ho ho. Wacht even. Ik blijf.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van Gerwen gooit ook wel gewoon een stuk hoger. Biedt de Japanner geen aanknopingspunten meer.quote:
valt wel mee vanavondquote:Op donderdag 18 december 2025 23:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom die overacting Michael
oeiquote:Op donderdag 18 december 2025 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stijns voorspelling van 9-0 kwam niet echt uit
Keane Barry v Tim Pusey als afsluiter morgenavond is ook wel van een ander uiterste.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft de PDC goed gezien dat je geen toppers in de laatste partij moet stoppen
quote:
Tripel inderdaad, geen triple.quote:
HJ.quote:
Geen bingo.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Van Gerwen gaat geen wereldkampioen worden.
Teveel naar darts gekeken.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Tripel inderdaad, geen triple.
Heeft die Arjan van der Giessen een ziekte trouwens? Stond ook te bibberen met die microfoon.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een vergelijkbare bibberpot met Djurmeen
Halve finale zou al ver zijn in deze vorm.quote:
Lekke maagband.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft die Arjan van der Giessen een ziekte trouwens? Stond ook te bibberen met die microfoon.
Weet ik veelquote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft die Arjan van der Giessen een ziekte trouwens? Stond ook te bibberen met die microfoon.
Zoekt zijn evenwicht/balans sinds zijn maagbandquote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was een vraag in het algemeen, in relatie met jouw bibberpost.quote:
Lichaam stoot maagband af.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijwerking van Ozempic?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho ho ho. Je hebt gelijk.quote:
Gerwen-darts.quote:
Had hem dat eerder verteld.quote:
Dan missen we hier de haat club.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK is wel minder leuk zonder maikol
Vgerwen heeft gewoon even de wind tegen met blessuresquote:
Maar wie wel?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Maikol gaat wederom geen wereldkampioen worden, erg mooi.
Heeft een rare beweging in worp ookquote:Op donderdag 18 december 2025 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vgerwen heeft gewoon even de wind tegen met blessures
Het is geen Indo.quote:
Het is voor Viaplay te hopen dat hij de kerst haalt.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Maikol gaat wederom geen wereldkampioen worden, erg mooi.
Het is ook een kroegsport.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |