@onlogisch stond erop dat het WK forum al open ging (ik neem aan omdat hij allemaal leuke ideeën had om het forum levendig te houden) dus die zal daar wel heel druk mee zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 10:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan vragen we @:onlogisch om het topic in toom te houden.
WK loopt inderdaad al als een tierelier zie ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch stond erop dat het WK forum al open ging (ik neem aan omdat hij allemaal leuke ideeën had om het forum levendig te houden) dus die zal daar wel heel druk mee zijn
Is WK al open?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
WK loopt inderdaad al als een tierelier zie ik.
Onder grote druk van Onlogisch, van mij hoefde het niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is WK al open?
Dat wist ik niet. Ik ga METEEN kijken.
Belg aan een hobby helpen genot.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Onder grote druk van Onlogisch, van mij hoefde het niet.
Twee maanden van te voren zoals altijd.
Waar gaat dit mis Drizzt?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1643 5/6
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1439 X/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
Ik ga direct kijken!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk weer eens een oprechte like uit kunnen delen in het Feyenoord-topic. Voelt goed.
Vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je ook nog eens in DRT langs?
Die kan er niks meer van. Komt ook niet meer goed.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet maar gezellig. Vanavond Van Gerwen!
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 18 december 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk weer eens een oprechte like uit kunnen delen in het Feyenoord-topic. Voelt goed.
Haalde vorig jaar 'uit het niets' ook gewoon de finale. Heeft nog prima dagen hoor en een redelijke loting.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kan er niks meer van. Komt ook niet meer goed.
Ik moest kiezen tussen de ene en de andere letter, en koos verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |