@GGMM wordt altijd recalcitrant bij een broodje gezondquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ham, kaas, ei, sla, komkommer, mosterd
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ham, kaas, ei, sla, komkommer, mosterd
Woordle 1642 6/6quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 08:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1642 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩⬛⬛🟨🟩
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1438 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Ik kijk in 2026 meer uit naar de nieuwe CAO die komt. Hopelijk weer een procent of 5 erbijquote:Op woensdag 17 december 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vergeet jij niet je gendertransitieverlof op te maken voor 2026. Zonde als het verloopt.
Het zou je gegund zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk in 2026 meer uit naar de nieuwe CAO die komt. Hopelijk weer een procent of 5 erbij
Wel weer meer armoede dankzij Rob Jetten.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
netto drie tientjes door rutte god
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel weer meer armoede dankzij Rob Jetten.
Werken loont niet onder Jetten I @Zipportalquote:Op dit moment vormen de werkenden de grootste groep die in armoede leeft. "Er zijn ook heel veel werkenden", zegt CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen. Van de mensen die in armoede leven had 48 procent vorig jaar inkomen uit werk, 29 procent had een bijstandsuitkering.
Kipquote:Op woensdag 17 december 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wil jij enkele users hier nou geen valse hoop geven?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip
Ik zag alleen net dat die 2 dagen overdatum is
Maar hij rook nog prima en was helemaal roze
Dus als dit m'n laatste post is komt het daardoor
Paar dagen buikgriep hooguit. Enkel goed zo voor de feestdagen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip
Ik zag alleen net dat die 2 dagen overdatum is
Maar hij rook nog prima en was helemaal roze
Dus als dit m'n laatste post is komt het daardoor
Ik ookquote:Op woensdag 17 december 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ach nee tochquote:Op woensdag 17 december 2025 18:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Paar dagen buikgriep hooguit. Enkel goed zo voor de feestdagen.
Woordle 1642 5/6
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨⬛🟩⬛🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1438 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@onlogisch stond erop dat het WK forum al open ging (ik neem aan omdat hij allemaal leuke ideeën had om het forum levendig te houden) dus die zal daar wel heel druk mee zijnquote:Op donderdag 18 december 2025 10:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan vragen we @:onlogisch om het topic in toom te houden.
WK loopt inderdaad al als een tierelier zie ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch stond erop dat het WK forum al open ging (ik neem aan omdat hij allemaal leuke ideeën had om het forum levendig te houden) dus die zal daar wel heel druk mee zijn
Is WK al open?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
WK loopt inderdaad al als een tierelier zie ik.
Onder grote druk van Onlogisch, van mij hoefde het niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is WK al open?
Dat wist ik niet. Ik ga METEEN kijken.
Belg aan een hobby helpen genot.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Onder grote druk van Onlogisch, van mij hoefde het niet.
Twee maanden van te voren zoals altijd.
Waar gaat dit mis Drizzt?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1643 5/6
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1439 X/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
Ik ga direct kijken!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk weer eens een oprechte like uit kunnen delen in het Feyenoord-topic. Voelt goed.
Vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je ook nog eens in DRT langs?
Die kan er niks meer van. Komt ook niet meer goed.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet maar gezellig. Vanavond Van Gerwen!
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 18 december 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eindelijk weer eens een oprechte like uit kunnen delen in het Feyenoord-topic. Voelt goed.
Haalde vorig jaar 'uit het niets' ook gewoon de finale. Heeft nog prima dagen hoor en een redelijke loting.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kan er niks meer van. Komt ook niet meer goed.
Ik moest kiezen tussen de ene en de andere letter, en koos verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |