User @maxi-mus zag de bui al hangen.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Dat Boekarest schijnt al bijzonder weinig te zien en mist ook nog 40-45 spelers.
Nieuwsgierig hoe Feyenoord dit weer weet te verneuken.
Deze manier had ik niet op de bingokaartquote:Op donderdag 11 december 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Dat Boekarest schijnt al bijzonder weinig te zien en mist ook nog 40-45 spelers.
Nieuwsgierig hoe Feyenoord dit weer weet te verneuken.
Akkoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord daar van verliest dient die club opgeheven te worden.
Dit kon écht niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze manier had ik niet op de bingokaart
10-0 winnen voor die 8e plekquote:Op donderdag 18 december 2025 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
AZ speelt om 21:00 tegen Jagiellonia Bialystok
Doe ik toch niet aan.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:29 schreef RamboDirk het volgende:
Deze wedstrijd kent zelfs geen @:coco toto... pijnlijk.
Paar kansen in het begin. Maar meh..quote:
Eens.quote:
quote:
Wekelijks bij match of the day.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ergere overtredingen gezien zonder kaart.
Met een beetje mazzel zwijn je dan nog de top 8 in. Maar ten Martens moet echt weg.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, misschien kan AZ nu nog winnen.
Had niet verwacht dat dat nog mogelijk zou zijn richting het eind van de wedstrijd maar de rest in de stand rond AZ bakt er ook niet veel van.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zwijn je dan nog de top 8 in. Maar ten Martens moet echt weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |