quote:Op donderdag 18 december 2025 22:42 schreef Doevelaer het volgende:
Zo weinig gedronken de laatste tijd dat ik na één quadrupel zowaar aangeschoten ben
Wat het wel is weet ik ook niet.quote:
Op kapsalon dieet bij Djurmeenquote:Op donderdag 18 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
Volgens jaar maar weer een extreem dikke Van Gerwen
Ik voel het nog niet helemaal als opkomstnummer.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor Talk Talk - Living in Another World of zo gaan.
Gourmetten met Vincentquote:Op donderdag 18 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
Volgens jaar maar weer een extreem dikke Van Gerwen
Balans/zwaarte punt is kwijt en dat mens 27 december maar lachen!quote:Op donderdag 18 december 2025 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met dat tengere lichaam is het toch wat lastiger darten
quote:Op donderdag 18 december 2025 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haalde vorig jaar 'uit het niets' ook gewoon de finale. Heeft nog prima dagen hoor en een redelijke loting.
Nee, daar heb je wel gelijk in. Of Mr. Blue Sky, maar die wordt volgens mij al wel gebruikt?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik voel het nog niet helemaal als opkomstnummer.
Je mag "Met de vlam in de pijp" van mij overnemen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in. Of Mr. Blue Sky, maar die wordt volgens mij al wel gebruikt?
Oneindig vertrouwen in het vlaggetje, de Maijer classicquote:Op donderdag 18 december 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak "Ik heb nog geen paniek"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |