Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik zie die Salar en Julia ook nog wel clashen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
De gieren wordt een leuk bondje voor ons
Echt wat een stelletje kleuters
je hebt er echt zin in vandaag hequote:Op donderdag 18 december 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Salar mocht grabbelen en huilie marlijn mag de doos openen
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt er echt zin in vandaag he![]()
Mooie meidquote:Op donderdag 18 december 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Es kijken hoe lang het duurt tot ook de Rox dichtgevreten is![]()
[ afbeelding ]
Als ik daar zou zijn zou ik iedere keer die deur keihard open doen als er een brief is ofzo. Gelukkig heb ik geen behoefte om op tv te komen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff Peter weer met zijn goeie oor tegen de deur
Niet als ze snel weer weg zijn iddquote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooie meid
Ze komen niet allemaal aan toch
Ach johquote:Op donderdag 18 december 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet als ze snel weer weg zijn idd
Nooitquote:Op donderdag 18 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je zou'm bijna weer inruilen voor Roma
Op een stalen deur kan je nog stroom zetten, helaas bij deze toneeldeuren nietquote:Op donderdag 18 december 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik daar zou zijn zou ik iedere keer die deur keihard open doen als er een brief is ofzo. Gelukkig heb ik geen behoefte om op tv te komen.
En stresskip Juul, maar dat is logischquote:Op donderdag 18 december 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh
Volgens mij valt het wel mee?
Edit in de zin van enkel Fatima
Daarom keihard open doen, flinke rotzet geven, trappen hoeft niet eens.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op een stalen deur kan je nog stroom zetten, helaas bij deze toneeldeuren niet
Duurt lang altijd hequote:
230 op die deurknop geeft ook leuke beelden voor de kijkersquote:Op donderdag 18 december 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom keihard open doen, flinke rotzet geven, trappen hoeft niet eens.Deur hoeft niet kapot, diegene erachter wel.
Nou vooruit dan. Ook leuke beelden ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
230 op die deurknop geeft ook leuke beelden voor de kijkers
Zo is het onderhand wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd flauw dat het programma de reclame onderbreekt
en Romaquote:Op donderdag 18 december 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh
Volgens mij valt het wel mee?
Edit in de zin van enkel Fatima
Ik vind ook dat iemand dat een keer moet doen. En dat kan echt wel, een deur echt kei hard open knallen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dat niemand eens een keer gewoon kei hard die tussendoor openknalt als ze zo'n brief aan het lezen zijn...
(maar dan ook echt kei hard, zoals kei glad in dat kei glad filmpje ook echt kei glad was, zo hard dus)
Looooolquote:Op donderdag 18 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dat niemand eens een keer gewoon kei hard die tussendoor openknalt als ze zo'n brief aan het lezen zijn...
(maar dan ook echt kei hard, zoals kei glad in dat kei glad filmpje ook echt kei glad was, zo hard dus)
edit: kei spuit 11niet eerst refreshen voor ik roep....
Dat mist Erik dan wel weer.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
Reclame voorbij, ze hebben weer vreten en drank.
Dat was een saaie lul en mist dat helemaal niet maar die was iig minder erg dan Diego met zijn lul hoofd die dan ergens anders gaat zitten en nu is ie weer boos omdat ie geen biertje heeft, ja lul, moet je erbij blijven he.quote:
Moet ie er maar bij blijven. Lulloquote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
ow handiggg
drink lekker de biertjes van Diego op
Hij kiest zelf voor zielig, dus is niet zieligquote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan vind in Diego zo alleen dan in een klap zielig...
Ik ben een softiequote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij kiest zelf voor zielig, dus is niet zielig
Ik niet, hij kan ook weggaan maar blijft daar dus dan moet je niet janken vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doet hij toch echt zelf.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
met zijn lulhoofdquote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, hij kan ook weggaan maar blijft daar dus dan moet je niet janken vind ik.
Dan mis je ergens toch wel iets. Na dat start gedoe zou je je ook kunnen bedenken om voor de zekerheid even te vragen of een ander dan nog wat wilquote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
ow handiggg
drink lekker de biertjes van Diego op
Toch nog iemand die hem aardig vindt.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Uitgerekend Ronald Roeland Roland ook dan weer he
was dat zijn exquote:Op donderdag 18 december 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Dom gelul, hij doelt zeker op Chiara, die praat ook Limburgs en is blond, voor de rest.......
Ik vind Roland toch wel creepy hoor. Met zijn hoofd wat denkt met jonge chickies te kunnen krikken.quote:
die heb ik gelukkig volledig gemistquote:
hou op met me hoorquote:
Jahaa echt hoor, kijk nu maar, ze zijn zich aan het voorbereiden want het echte spel nog zien vandaag zit er weer niet in.quote:
Ja, klaar met die kuttekoppen en lulhoofden.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
nou dat was hem weer voor alle kuttelkoppen van vandaag
Huilies laten zien is boeiender dan een spel schijnbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe dan ook, nieuwe cyclus is na al dat rekken en rekken en rekken eindelijk begonnen
Eerder naar dan raarquote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Iemand familiebezoek ontzeggen.
Wel gegarandeerd huilen daarna en boosheid.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Mariah Creepyquote:Op donderdag 18 december 2025 20:29 schreef chufi het volgende:
Kerstliedjes dus ,... Bing Crosby zeg ik alvast
Ja echt raar. Ben benieuwd wie hij kiest.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Ja de groeten, hij trekt zich terug op de slaapkamer. En dat was gewoon zeiken om het zeiken want volgens mij drinkt hij nooit alcohol.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan mis je ergens toch wel iets. Na dat start gedoe zou je je ook kunnen bedenken om voor de zekerheid even te vragen of een ander dan nog wat wil
Helemaal mee eens, Roland kreeg al een grote bek toen zijn stoel te dichtbij madam Therese stond en vandaag een felle aanval van Fadi om niks, en Diego met zijn biertje (die niet drinkt en niet aanwezig was op het feestje). Hij is nou eenmaal wat apart en wordt compleet afgefikt omdat hij Mercedes wel leuk vindt. En iedereen probeert wat te ritselen als er een evt. finale in zicht is. Peter deed het zelf ook met omkopen maar als je daar net zit mag je het lef niet hebben blijkbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Ik vroeg het mij gisteren ook al af waarom men zo tegen hem deed. Onvoorstelbaarquote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Geen idee, ik had ze er hier in het vorige deel wel gewoon op volgorde onder gezetquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
Waarom staan de namen niet op volgorde van de foto? Dat was toch altijd
Nu denk ik dat Salar Peter is. Het is dat ik salar ken
Maar die laatste foto die laatste man ken ik niet van naam en denk ik dat het marlijn is.
Is wel handig, vooral voor mensen die niet vaak kijken en willen weten wie wie isquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze er hier in het vorige deel wel gewoon op volgorde onder gezet
Ja en wie bij wie zit, vooral in het begin van een cyclus (of bij lui die nauwelijks in beeld zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig, vooral voor mensen die niet vaak kijken en willen weten wie wie is
Heb even seizoen 23 en 24 onder de spoiler er bij gezet, die was men vergeten
Ja dat dus. Ik ben wel slecht in het onthouden van namen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en wie bij wie zit, vooral in het begin van een cyclus (of bij lui die nauwelijks in beeld zijn)
Zo klopt hetquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik ben wel slecht in het onthouden van namen eerlijk gezegd
Kan het even aanpassen denk dat @Gresybones dat niet erg vindquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo klopt het
Vossen: Salar, Peter, Thomas, Julia
Slangen: Mercedes, Angelo, Therese, Chess
Haaien: Jesse, Roxy, Fadi, Daisy
Gieren: Lisa, Roland, Marlijn, Diego
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindtquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:05 schreef Gia het volgende:
Salar komt op mij nu al over als vervanger van Floris. Iemand die een beetje de 'king of de loods' uit gaat hangen. Overal tegelijk zijn en de bemiddelaar spelen en vooral alle spellen opeisen. Gaat nog wat worden met Julia. Julia was altijd zo'n beetje het 'hoofd' van het bondje, maar ik vermoed dat Salar deze positie gaat claimen. Wordt geheid oorlog.
Hoe Fadi tegen Roland tekeer ging is echt niet okay. Denk dat als Roland een beetje zijn best doet, dat hij Fadi zover krijgt dat die agressief en handtastelijk wordt, als in duwen of slaan. Zie nog wel een rode kaart aankomen voor Fadi en daar is dan ook niks aan verloren.
Diego is een zeikerd. Voert eerst een hele maand niks uit en denkt dan wat te eisen te hebben qua keuze voor een bondje. Niemand wil je als je niks wil spelen!
Denk dat het tussen de mooie meisjes: Therese, Mercedes en Roxy vs Gretha 1 en 2 nog wel gaat knallen ook. Die drie, misschien nog met Chess erbij, krijgen alle aandacht van de jonge mannen en die Gretha's het nakijken.
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef juul. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]wat wordt er benoemd? geen zin om die hele podcast te beluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft Salar bereikt danquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindt
Ik ken Salar nog niet, heb BB na seizoen 3 niet meer gevolgd. Tot nu toe ben ik wel over hem te spreken. En een fittie tussen hem en Julia kan ik alleen maar waarderen. Verwacht dan ook zeker team Salar te zijn wanneer het zover is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindt
Meer nog: Waarom benoemen ze dat? Dat is toch niet aan die twee om daar ruchtbaarheid aan te geven, zelfs als het waar mocht zijn. Wat ik dan weer wel hoop.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
wat wordt er benoemd? geen zin om die hele podcast te beluisteren
Vind ik wel en bovendien loopt hij wat langer mee in het wereldje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft Salar bereikt dan
BB winnen is geen prestatie hoor
Ja ik hoop ook heel erg dat het waar is. en i love roddels wel dus ben blij dat ze zo loslippig zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Meer nog: Waarom benoemen ze dat? Dat is toch niet aan die twee om daar ruchtbaarheid aan te geven, zelfs als het waar mocht zijn. Wat ik dan weer wel hoop.
Veel mensen opgelicht met z'n vage referrals op insta/tiktok enzo. Fijne jongen in het echte leven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft Salar bereikt dan
BB winnen is geen prestatie hoor
Ja dat klopt ook wel maar als hij het gevraagd had hadden ze hem het ook niet kunnen verwijten zeg maar. Aan de andere kant is het dan aanpassen op k*t gedrag van een ander wat ook niet zou moeten. Hopen maar dat die Diego die 24 uur vraagt en vertrektquote:Op donderdag 18 december 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten, hij trekt zich terug op de slaapkamer. En dat was gewoon zeiken om het zeiken want volgens mij drinkt hij nooit alcohol.
Het lijkt mij echt een naar mannetje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Diego, kan niets, doet niets en wil niets.
Alleen zeiken, zeuren en janken. Go HOME
Mee eensquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja zit er wel in denk ik. Alleen blijft er dan weer een bondje over met 3 deelnemers. Eigenlijk zou de nieuwe regel moeten zijn dat degene gelijk wordt vervangen door een nieuwe bewoner als het plaatsvind in het begin van de cyclus.
Het rare vind ik dat hij eerder zelf vertelde dat hij altijd de domste van de klas was en daarmee werd gepest en uitgesloten en nu vertoont hij hetzelfde gedrag als de mensen die dat hem destijds aandeden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een naar mannetje.
Dat zie en hoor je vaker he. Terwijl je zou denken dat ze dat dan zelf niet zouden doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat hij eerder zelf vertelde dat hij altijd de domste van de klas was en daarmee werd gepest en uitgesloten en nu vertoont hij hetzelfde gedrag als de mensen die dat hem destijds aandeden.
Isquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Veel mensen opgelicht met z'n vage referrals op insta/tiktok enzo. Fijne jongen in het echte leven.
Is het ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een naar mannetje.
Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is
[..]
Is het ook
Het is nu ook weer de grote Salar show
Alsof hij de koning is
Eikel
Schelden is nu ook niet nodig laten we het netjes houden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is
[..]
Is het ook
Het is nu ook weer de grote Salar show
Alsof hij de koning is
Ik vind Salar ook niets, te veel eigendunk. Zo van kijk mij eens zijn......quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.
Nou kom op zeg, je kan iemand toch een eikel vinden. Dat is niet echt overdreven schelden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schelden is nu ook niet nodig laten we het netjes houden.
We gaan zien hoe hij het er van af gaat brengen
Ik ook dusquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.
En jij hoeft niet te modden, daar zijn mods voor en dat ben jij nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:51 schreef freaky40 het volgende:
We gaan geen mensen uitschelden hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal geen toeval zijn dat er gelekt wordt, zal vast morgen een voorstukje van een boze Fadi komen. De zaterdagavond uitzending moet op de kaart gezet worden.
De lullen vlogen om mijn oren gisteren avondquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
Dan moet Dotteke maar niet teruglezen van gisteravond.
Vergeet de kutten niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lullen vlogen om mijn oren gisteren avond
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Gooische Vrouwen zijn het flubberkutten, hier korten we af
Skreewkutquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Gooische Vrouwen zijn het flubberkutten, hier korten we af
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef juul. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
en die lulhoofdenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ben er, kom maar op met die huilies.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze rekenen waarschijnlijk een reis voor 2 personen
Die klinkt alsof ie tot half 7 heeft gezopen, net op is en zelf heel goed snapt wat ie zegt..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Las trui
(Lette niet op de televisie)
En schrok van de prijs
Nou voorlopig gaat ze goed.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop alleen dat Julia onderaan eindigt.. maar zal wel weer niet.
Echt hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan ze 'm nu fout rekenen omdat 'is you' mist??
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
dat dus, vandaar dat iedereen met een ? boven hun hoofd zatquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:45 schreef Cirilico het volgende:
Volgens mij zei ze "The most wonderful time of the year" zonder "It's"?
Goed puntquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
had ook afgekeurd moeten worden want had beslissend KUNNEN zijn.
Bokkenlul De grootste faalhaas uit dat bondje was hijquote:
IDD hij wist niets, en speelde vrijwel niets, behalve dat tussen de palen hangen, en dat was ook heel slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bokkenlul De grootste faalhaas uit dat bondje was hij
Zij had echt gewonnen hoor, als ze had gespeeld, waar hebben we die vaker gehoord.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha, die Mercedes, die echt nooit speelt... Of bijna nooit
En laat 'm Diego meenemenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:51 schreef Scottie16 het volgende:
Die Guido kan beter naar huis gaan!
Met een streepje er door he, dus hij is het gewend blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zie nu pas dat Diego 'Don't quit' op z'n pols heeft staan
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zie nu pas dat Diego 'Don't quit' op z'n pols heeft staan
Hij had het over een viezerik en een verrader waar niemand bij wilde zitten, maar hij vergat de verliezer en de verleidster.quote:
je vindt Lisa een verleidster???quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij had het over een viezerik en een verrader waar niemand bij wilde zitten, maar hij vergat de verliezer en de verleidster.
Haha een beetje. Ze had haar pijlen op meerdere mannen gericht. 😛quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt Lisa een verleidster???
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben..... gratis
dat vreselijke piemelhoofdquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
Nare man, met z'n vergevingsgezind .. Ben geen fan van Marlijn, maar ze komt netjes sorry zeggen (wat ze niet eens had hoeven doen vind ik) reageert ie nog als zo'n oetlulquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow man ow man
Marlijn mag niet janken omdat Diego zijn bestie is verloren
damnn
Met dat soort mensen hoop ik zo dat ze vet op hun bek gaan. Figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.
Kerstliedjes was wel aardig.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen: ik vind er geen flikker aan vanavond
Dat wordt nog ruzie omdat "niemand naar haar luistert".quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
misschien is R en P een mooi gedeelte dit te besprekenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik droomde laatst over Marlijn trouwens.Althans, ik was in de loods en sprak met haar. Vorige week liep Thomas nog door mn dromen. Met blote billen.
![]()
![]()
geniaal geknipt jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Bij de gieren:
Marlijn enthousiast: "Ooh en dit dan vullen met water en dan glitters......."
Diego chagrijnig: ".....is te zwaar!"
Volgend shot bij de vossen:
[ afbeelding ]
ho hoquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een stratenmaker die zich als een hoogbegaafde intellectueel gedraagt.
Ik vind het gewoon een lul flapdrol.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een stratenmaker die zich als een hoogbegaafde intellectueel gedraagt.
jaaaa hahaha ik zag hetquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Bij de gieren:
Marlijn enthousiast: "Ooh en dit dan vullen met water en dan glitters......."
Diego chagrijnig: ".....is te zwaar!"
Volgend shot bij de vossen:
[ afbeelding ]
eikelquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lul flapdrol.
Relatie en psychologie?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is R en P een mooi gedeelte dit te bespreken
Ik zou op wacht staan voor je of hem vasthouden zodat jij kan tekenenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eikel
ik zou hem in de nacht een piemel op zijn kop tekenen
met watervaste stift
Gewoon verdoven met n rubber hamerquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou op wacht staan voor je of hem vasthouden zodat jij kan tekenen
Ja kost punten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
En weer eten voor de huillies. Kunnen ze daar over huilen.
Diego luistert niet eens volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
ik zou roland nu een stuk ducttape op zijn mondplakken
ik zou ook afhakenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diego luistert niet eens volgens mij.
Die heeft de focus op de speld en het gaatjequote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diego luistert niet eens volgens mij.
Daar moet je ook heel geconcentreerd voor zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft de focus op de speld en het gaatje
Oef ik zou dat zomaar vergeten, zit zo in mijn systeem.quote:
Roland laat over zich heen lopen, hopelijk trekt hij nu zijn bek open.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen fittie tussen Diego en Roland.![]()
Alhoewel het wel weer mee zal vallen.
We gaan het zien. Hoop ik. Dus niet vergeten morgen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Roland laat over zich heen lopen, hopelijk trekt hij nu zijn bek open.
Verleden week waren de knock-outs op zaterdagavond, ik beschouw dat niet als een niemendalletje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou in ieder geval een goede cliff voor het zaterdagavond niemendalletje om de kijkbuiskinderen in te laten schakelen morgenavond. Diego versus Roland waar alles teniet werd gedaan van het onderonsje aan het eind van de aflevering van vanavond waar het vrij tam aan toe ging. De Vossen maken een vliegende start. Het is ook echt een leuk bondje en Julia...Heeft Salar goed samengesteld.
Dat komt denk ik ook door de eerste zaterdag uitzending, dat was puur onderling gelul. Ik had ook even de indruk dat het zo zou blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Die werden best wel slecht bekeken trouwens, slechter dan als het doordeweeks uitgezonden had geworden.
Het lijkt er dus op dat zaterdagavond toch wel blijft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:34 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week zaterdag:
Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 15,5 Kijkcijfer: 599.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Toch wat lager maar marktaandeel beter dan doordeweeks.
Gisterenavond keken er 524.000 lineaire kijkers. Niet slecht voor de vrijdag.
Denk dat ie gewoon z'n borg uit aan het zitten is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:35 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me niet meer dan normaal dat Diego aan het rouwen is, maar waarom blijf je dan in godesnaam in een tv programma met tig camera's....
Ik denk dat je onder bepaalde omstandigheden daar onderuit kan. Maar blijkbaar wilde hij zelf terug.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon z'n borg uit aan het zitten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |