IDD hij wist niets, en speelde vrijwel niets, behalve dat tussen de palen hangen, en dat was ook heel slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bokkenlul De grootste faalhaas uit dat bondje was hij
Zij had echt gewonnen hoor, als ze had gespeeld, waar hebben we die vaker gehoord.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha, die Mercedes, die echt nooit speelt... Of bijna nooit
En laat 'm Diego meenemenquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:51 schreef Scottie16 het volgende:
Die Guido kan beter naar huis gaan!
Met een streepje er door he, dus hij is het gewend blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zie nu pas dat Diego 'Don't quit' op z'n pols heeft staan
quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zie nu pas dat Diego 'Don't quit' op z'n pols heeft staan
Hij had het over een viezerik en een verrader waar niemand bij wilde zitten, maar hij vergat de verliezer en de verleidster.quote:
je vindt Lisa een verleidster???quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij had het over een viezerik en een verrader waar niemand bij wilde zitten, maar hij vergat de verliezer en de verleidster.
Haha een beetje. Ze had haar pijlen op meerdere mannen gericht. 😛quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt Lisa een verleidster???
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben..... gratis
dat vreselijke piemelhoofdquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
Nare man, met z'n vergevingsgezind .. Ben geen fan van Marlijn, maar ze komt netjes sorry zeggen (wat ze niet eens had hoeven doen vind ik) reageert ie nog als zo'n oetlulquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow man ow man
Marlijn mag niet janken omdat Diego zijn bestie is verloren
damnn
Met dat soort mensen hoop ik zo dat ze vet op hun bek gaan. Figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.
Kerstliedjes was wel aardig.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen: ik vind er geen flikker aan vanavond
Dat wordt nog ruzie omdat "niemand naar haar luistert".quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
misschien is R en P een mooi gedeelte dit te besprekenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik droomde laatst over Marlijn trouwens.Althans, ik was in de loods en sprak met haar. Vorige week liep Thomas nog door mn dromen. Met blote billen.
![]()
![]()
geniaal geknipt jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Bij de gieren:
Marlijn enthousiast: "Ooh en dit dan vullen met water en dan glitters......."
Diego chagrijnig: ".....is te zwaar!"
Volgend shot bij de vossen:
[ afbeelding ]
ho hoquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een stratenmaker die zich als een hoogbegaafde intellectueel gedraagt.
Ik vind het gewoon een lul flapdrol.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een stratenmaker die zich als een hoogbegaafde intellectueel gedraagt.
jaaaa hahaha ik zag hetquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Bij de gieren:
Marlijn enthousiast: "Ooh en dit dan vullen met water en dan glitters......."
Diego chagrijnig: ".....is te zwaar!"
Volgend shot bij de vossen:
[ afbeelding ]
eikelquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lul flapdrol.
Relatie en psychologie?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is R en P een mooi gedeelte dit te bespreken
Ik zou op wacht staan voor je of hem vasthouden zodat jij kan tekenenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eikel
ik zou hem in de nacht een piemel op zijn kop tekenen
met watervaste stift
Gewoon verdoven met n rubber hamerquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou op wacht staan voor je of hem vasthouden zodat jij kan tekenen
Ja kost punten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
En weer eten voor de huillies. Kunnen ze daar over huilen.
Diego luistert niet eens volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
ik zou roland nu een stuk ducttape op zijn mondplakken
ik zou ook afhakenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diego luistert niet eens volgens mij.
Die heeft de focus op de speld en het gaatjequote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diego luistert niet eens volgens mij.
Daar moet je ook heel geconcentreerd voor zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft de focus op de speld en het gaatje
Oef ik zou dat zomaar vergeten, zit zo in mijn systeem.quote:
Roland laat over zich heen lopen, hopelijk trekt hij nu zijn bek open.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen fittie tussen Diego en Roland.![]()
Alhoewel het wel weer mee zal vallen.
We gaan het zien. Hoop ik. Dus niet vergeten morgen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Roland laat over zich heen lopen, hopelijk trekt hij nu zijn bek open.
Verleden week waren de knock-outs op zaterdagavond, ik beschouw dat niet als een niemendalletje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou in ieder geval een goede cliff voor het zaterdagavond niemendalletje om de kijkbuiskinderen in te laten schakelen morgenavond. Diego versus Roland waar alles teniet werd gedaan van het onderonsje aan het eind van de aflevering van vanavond waar het vrij tam aan toe ging. De Vossen maken een vliegende start. Het is ook echt een leuk bondje en Julia...Heeft Salar goed samengesteld.
Dat komt denk ik ook door de eerste zaterdag uitzending, dat was puur onderling gelul. Ik had ook even de indruk dat het zo zou blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Die werden best wel slecht bekeken trouwens, slechter dan als het doordeweeks uitgezonden had geworden.
Het lijkt er dus op dat zaterdagavond toch wel blijft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:34 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week zaterdag:
Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 15,5 Kijkcijfer: 599.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Toch wat lager maar marktaandeel beter dan doordeweeks.
Gisterenavond keken er 524.000 lineaire kijkers. Niet slecht voor de vrijdag.
Denk dat ie gewoon z'n borg uit aan het zitten is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:35 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me niet meer dan normaal dat Diego aan het rouwen is, maar waarom blijf je dan in godesnaam in een tv programma met tig camera's....
Ik denk dat je onder bepaalde omstandigheden daar onderuit kan. Maar blijkbaar wilde hij zelf terug.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon z'n borg uit aan het zitten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |