Haha een beetje. Ze had haar pijlen op meerdere mannen gericht. 😛quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt Lisa een verleidster???
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben..... gratis
dat vreselijke piemelhoofdquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaan, heel hard slaan, ik wil hem niet hebben.
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
Nare man, met z'n vergevingsgezind .. Ben geen fan van Marlijn, maar ze komt netjes sorry zeggen (wat ze niet eens had hoeven doen vind ik) reageert ie nog als zo'n oetlulquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow man ow man
Marlijn mag niet janken omdat Diego zijn bestie is verloren
damnn
Met dat soort mensen hoop ik zo dat ze vet op hun bek gaan. Figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard want zij is de aller aller beste in alles.
Kerstliedjes was wel aardig.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen: ik vind er geen flikker aan vanavond
Dat wordt nog ruzie omdat "niemand naar haar luistert".quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia weer de regelteef van haar bondje, gaat zei weer uit maken hoe de boom versiert wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |