Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is
[..]
Is het ook
Het is nu ook weer de grote Salar show
Alsof hij de koning is
Eikel
Schelden is nu ook niet nodig laten we het netjes houden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is
[..]
Is het ook
Het is nu ook weer de grote Salar show
Alsof hij de koning is
Ik vind Salar ook niets, te veel eigendunk. Zo van kijk mij eens zijn......quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.
Nou kom op zeg, je kan iemand toch een eikel vinden. Dat is niet echt overdreven schelden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schelden is nu ook niet nodig laten we het netjes houden.
We gaan zien hoe hij het er van af gaat brengen
Ik ook dusquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat populaire gedrag en overdreven aardig doen ook als totaal niet oprecht.
En jij hoeft niet te modden, daar zijn mods voor en dat ben jij nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:51 schreef freaky40 het volgende:
We gaan geen mensen uitschelden hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal geen toeval zijn dat er gelekt wordt, zal vast morgen een voorstukje van een boze Fadi komen. De zaterdagavond uitzending moet op de kaart gezet worden.
De lullen vlogen om mijn oren gisteren avondquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
Dan moet Dotteke maar niet teruglezen van gisteravond.
Vergeet de kutten niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lullen vlogen om mijn oren gisteren avond
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Gooische Vrouwen zijn het flubberkutten, hier korten we af
Skreewkutquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Gooische Vrouwen zijn het flubberkutten, hier korten we af
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef juul. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |