Ja, klaar met die kuttekoppen en lulhoofden.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
nou dat was hem weer voor alle kuttelkoppen van vandaag
Huilies laten zien is boeiender dan een spel schijnbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe dan ook, nieuwe cyclus is na al dat rekken en rekken en rekken eindelijk begonnen
Eerder naar dan raarquote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Iemand familiebezoek ontzeggen.
Wel gegarandeerd huilen daarna en boosheid.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Mariah Creepyquote:Op donderdag 18 december 2025 20:29 schreef chufi het volgende:
Kerstliedjes dus ,... Bing Crosby zeg ik alvast
Ja echt raar. Ben benieuwd wie hij kiest.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog een raar iets.
Ja de groeten, hij trekt zich terug op de slaapkamer. En dat was gewoon zeiken om het zeiken want volgens mij drinkt hij nooit alcohol.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dan mis je ergens toch wel iets. Na dat start gedoe zou je je ook kunnen bedenken om voor de zekerheid even te vragen of een ander dan nog wat wil
Helemaal mee eens, Roland kreeg al een grote bek toen zijn stoel te dichtbij madam Therese stond en vandaag een felle aanval van Fadi om niks, en Diego met zijn biertje (die niet drinkt en niet aanwezig was op het feestje). Hij is nou eenmaal wat apart en wordt compleet afgefikt omdat hij Mercedes wel leuk vindt. En iedereen probeert wat te ritselen als er een evt. finale in zicht is. Peter deed het zelf ook met omkopen maar als je daar net zit mag je het lef niet hebben blijkbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Ik vroeg het mij gisteren ook al af waarom men zo tegen hem deed. Onvoorstelbaarquote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Geen idee, ik had ze er hier in het vorige deel wel gewoon op volgorde onder gezetquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
Waarom staan de namen niet op volgorde van de foto? Dat was toch altijd
Nu denk ik dat Salar Peter is. Het is dat ik salar ken
Maar die laatste foto die laatste man ken ik niet van naam en denk ik dat het marlijn is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |