Duurt lang altijd hequote:
230 op die deurknop geeft ook leuke beelden voor de kijkersquote:Op donderdag 18 december 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom keihard open doen, flinke rotzet geven, trappen hoeft niet eens.Deur hoeft niet kapot, diegene erachter wel.
Nou vooruit dan. Ook leuke beelden ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
230 op die deurknop geeft ook leuke beelden voor de kijkers
Zo is het onderhand wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd flauw dat het programma de reclame onderbreekt
en Romaquote:Op donderdag 18 december 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh
Volgens mij valt het wel mee?
Edit in de zin van enkel Fatima
Ik vind ook dat iemand dat een keer moet doen. En dat kan echt wel, een deur echt kei hard open knallen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dat niemand eens een keer gewoon kei hard die tussendoor openknalt als ze zo'n brief aan het lezen zijn...
(maar dan ook echt kei hard, zoals kei glad in dat kei glad filmpje ook echt kei glad was, zo hard dus)
Looooolquote:Op donderdag 18 december 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dat niemand eens een keer gewoon kei hard die tussendoor openknalt als ze zo'n brief aan het lezen zijn...
(maar dan ook echt kei hard, zoals kei glad in dat kei glad filmpje ook echt kei glad was, zo hard dus)
edit: kei spuit 11niet eerst refreshen voor ik roep....
Dat mist Erik dan wel weer.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
Reclame voorbij, ze hebben weer vreten en drank.
Dat was een saaie lul en mist dat helemaal niet maar die was iig minder erg dan Diego met zijn lul hoofd die dan ergens anders gaat zitten en nu is ie weer boos omdat ie geen biertje heeft, ja lul, moet je erbij blijven he.quote:
Moet ie er maar bij blijven. Lulloquote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
ow handiggg
drink lekker de biertjes van Diego op
Hij kiest zelf voor zielig, dus is niet zieligquote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan vind in Diego zo alleen dan in een klap zielig...
Ik ben een softiequote:Op donderdag 18 december 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij kiest zelf voor zielig, dus is niet zielig
Ik niet, hij kan ook weggaan maar blijft daar dus dan moet je niet janken vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doet hij toch echt zelf.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |