Helemaal mee eens, Roland kreeg al een grote bek toen zijn stoel te dichtbij madam Therese stond en vandaag een felle aanval van Fadi om niks, en Diego met zijn biertje (die niet drinkt en niet aanwezig was op het feestje). Hij is nou eenmaal wat apart en wordt compleet afgefikt omdat hij Mercedes wel leuk vindt. En iedereen probeert wat te ritselen als er een evt. finale in zicht is. Peter deed het zelf ook met omkopen maar als je daar net zit mag je het lef niet hebben blijkbaar.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Ik vroeg het mij gisteren ook al af waarom men zo tegen hem deed. Onvoorstelbaarquote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk hoe Marlijn en Roland respectloos worden behandeld. Dit grenst aan pesterij. Het lijkt wel Expeditie Robinson joh.![]()
Doe ff normaal met zn allen. Sowieso snap ik niet wat Roland precies gedaan heeft behalve dat ie awkward is en ja iets te veel aandacht aan Mercedes schonk. Maar verder is hij een hartstikke aardige kerel.
Marlijn heeft ook weinig verkeerds gedaan. Nou, ze wilde graag zelf in de finale staan. Poeh poeh, wat een crime. Dat mag natuurlijk niet, want zij telt niet mee.![]()
Stelletje klootzakken zijn het. Zo hadden ze zich eens moeten opstellen tegenover een Floris die alles en iedereen in het spel naait en zich meerdere keren agressief uitte. Of tegen een Roma die 24/7 niet veel anders deed dan roddelen, snitchen en stoken. En wat dacht je van Demi? Als één iemand haat verdiende, was zij het wel. Die heeft pas echt mensen genaaid en weet ik veel wat allemaal wel niet. Maar neeeee, dat mocht allemaal gewoon.
Dan is Diego nog het ergste van allemaal. Zelfingenomen, bittere, zure, giftige kwal. Ga naar huis joh. Opdonderen; hier hou ik niet van.
Ik kots op iedereen momenteel.![]()
![]()
Geen idee, ik had ze er hier in het vorige deel wel gewoon op volgorde onder gezetquote:Op vrijdag 19 december 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
Waarom staan de namen niet op volgorde van de foto? Dat was toch altijd
Nu denk ik dat Salar Peter is. Het is dat ik salar ken
Maar die laatste foto die laatste man ken ik niet van naam en denk ik dat het marlijn is.
Is wel handig, vooral voor mensen die niet vaak kijken en willen weten wie wie isquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze er hier in het vorige deel wel gewoon op volgorde onder gezet
Ja en wie bij wie zit, vooral in het begin van een cyclus (of bij lui die nauwelijks in beeld zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig, vooral voor mensen die niet vaak kijken en willen weten wie wie is
Heb even seizoen 23 en 24 onder de spoiler er bij gezet, die was men vergeten
Ja dat dus. Ik ben wel slecht in het onthouden van namen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en wie bij wie zit, vooral in het begin van een cyclus (of bij lui die nauwelijks in beeld zijn)
Zo klopt hetquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik ben wel slecht in het onthouden van namen eerlijk gezegd
Kan het even aanpassen denk dat @Gresybones dat niet erg vindquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo klopt het
Vossen: Salar, Peter, Thomas, Julia
Slangen: Mercedes, Angelo, Therese, Chess
Haaien: Jesse, Roxy, Fadi, Daisy
Gieren: Lisa, Roland, Marlijn, Diego
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindtquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:05 schreef Gia het volgende:
Salar komt op mij nu al over als vervanger van Floris. Iemand die een beetje de 'king of de loods' uit gaat hangen. Overal tegelijk zijn en de bemiddelaar spelen en vooral alle spellen opeisen. Gaat nog wat worden met Julia. Julia was altijd zo'n beetje het 'hoofd' van het bondje, maar ik vermoed dat Salar deze positie gaat claimen. Wordt geheid oorlog.
Hoe Fadi tegen Roland tekeer ging is echt niet okay. Denk dat als Roland een beetje zijn best doet, dat hij Fadi zover krijgt dat die agressief en handtastelijk wordt, als in duwen of slaan. Zie nog wel een rode kaart aankomen voor Fadi en daar is dan ook niks aan verloren.
Diego is een zeikerd. Voert eerst een hele maand niks uit en denkt dan wat te eisen te hebben qua keuze voor een bondje. Niemand wil je als je niks wil spelen!
Denk dat het tussen de mooie meisjes: Therese, Mercedes en Roxy vs Gretha 1 en 2 nog wel gaat knallen ook. Die drie, misschien nog met Chess erbij, krijgen alle aandacht van de jonge mannen en die Gretha's het nakijken.
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef juul. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]wat wordt er benoemd? geen zin om die hele podcast te beluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft Salar bereikt danquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindt
Ik ken Salar nog niet, heb BB na seizoen 3 niet meer gevolgd. Tot nu toe ben ik wel over hem te spreken. En een fittie tussen hem en Julia kan ik alleen maar waarderen. Verwacht dan ook zeker team Salar te zijn wanneer het zover is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar is inderdaad wel een 'mannetje' maar heeft wel voldoende zelfspot en van hem kan ik het 100x meer hebben dan vervelend verwend jochie Fleuris. Hij mag nog niet eens de veters strikken van Salar van wat hij al bereikt heeft. En ik denk dat Salar dat zelf ook vindt
Meer nog: Waarom benoemen ze dat? Dat is toch niet aan die twee om daar ruchtbaarheid aan te geven, zelfs als het waar mocht zijn. Wat ik dan weer wel hoop.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
wat wordt er benoemd? geen zin om die hele podcast te beluisteren
Vind ik wel en bovendien loopt hij wat langer mee in het wereldje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft Salar bereikt dan
BB winnen is geen prestatie hoor
Ja ik hoop ook heel erg dat het waar is. en i love roddels wel dus ben blij dat ze zo loslippig zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Meer nog: Waarom benoemen ze dat? Dat is toch niet aan die twee om daar ruchtbaarheid aan te geven, zelfs als het waar mocht zijn. Wat ik dan weer wel hoop.
Veel mensen opgelicht met z'n vage referrals op insta/tiktok enzo. Fijne jongen in het echte leven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft Salar bereikt dan
BB winnen is geen prestatie hoor
Ja dat klopt ook wel maar als hij het gevraagd had hadden ze hem het ook niet kunnen verwijten zeg maar. Aan de andere kant is het dan aanpassen op k*t gedrag van een ander wat ook niet zou moeten. Hopen maar dat die Diego die 24 uur vraagt en vertrektquote:Op donderdag 18 december 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten, hij trekt zich terug op de slaapkamer. En dat was gewoon zeiken om het zeiken want volgens mij drinkt hij nooit alcohol.
Het lijkt mij echt een naar mannetje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Diego, kan niets, doet niets en wil niets.
Alleen zeiken, zeuren en janken. Go HOME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |