Vincent gespotquote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind het wel fascinerend dat Van Barneveld, iemand die graag doorsmijt op de T20, voor een setup kiest waar de triples heel makkelijk geblokkeerd raken.
Dan maar een grafrede.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:49 schreef mitt het volgende:
Interview met Arjan komt er niet gok ik
Een open boek.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
Gelukkig is Ray meer dan alleen Darts
quote:
En hij is al gigantisch afgevallen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Sow die clown Bassie imitator is vies dik.
Nou en!quote:
Rokenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen maken zich klaar voor Barney. Toilet, wat te drinken, even roken en die rust pakken.
quote:
Het is 4 uur smiddags in dat derde wereld landquote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op dit tijdstipNeuk je haar ofzo
Zo goed is Heta ook weer niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bellmont gaat er volgende ronde natuurlijk wel gewoon kansloos uit.
Altijd tegen Rayaquote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Bellmont kan dit helemaal niet @:alaphilippe_
Maar Bellmont is dat zeker nietquote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Heta ook weer niet.
De Challenge Tour winnen is best een prima prestatie. Liet geen onaardige indruk achter op de Grand Slam in november.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Bellmont is dat zeker niet
Ik gooi meestal drie markersquote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan drie markers heb je ook niks.
Bellmont gaat wel 10 punten minder gooien.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Heta ook weer niet.
Ik heb die van Edding, maar die blijven zo slecht in het bord zittenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi meestal drie markers
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bellmont is een prima speler
Maar wel een beetje de Heerenveen van het darten
Maar dit is wel heel treurig.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alsof Van Barneveld ergens recht op heeft. Hele jaar beschermde positie op de Euro Tour en er amper iets mee gedaan.
Ik krijg niet de indruk dat hij het nog leuk vindquote:Op woensdag 17 december 2025 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Barnie hierna definitief zijn carriere beeindigen?
In dit geval niks mis meequote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bellmont is een prima speler
Maar wel een beetje de Heerenveen van het darten
Hij kan z'n boodschappen niet betalen met wereldtitelsquote:Op woensdag 17 december 2025 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij moet wel, straatarm, kan verder niks, jong gezin.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat hij het nog leuk vind
De zomer, Matchplay, tegen Van Gerwen. Dat was treurig.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dit is wel heel treurig.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij kan z'n boodschappen niet betalen met wereldtitels
Ik ben een beetje apathisch aan het wordenquote:
Verkoopt hij maar wat aandelen feboquote:Op woensdag 17 december 2025 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij kan z'n boodschappen niet betalen met wereldtitels
Vroeger geen vriendjes en vriendinnetjesquote:Op woensdag 17 december 2025 22:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hij moet wel, straatarm, kan verder niks, jong gezin.
Hoe vaak heeft ie dat al niet gezegd?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij kan toch weer postbode wordenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hij moet wel, straatarm, kan verder niks, jong gezin.
Lekker, maat.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:03 schreef Doevelaer het volgende:
3 PUNTEN IN DE PICK'EM JAAAAAAAAAAAAAAAA
Je wou dat hij naar huis wou?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word nu al moe van Frank Evenblij
Denk het niet, hij heeft de centjes nog hard nodigquote:Op woensdag 17 december 2025 22:04 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Barney gaat stoppen.
Het is klaar.
Voor zijn doen wel jaquote:Op woensdag 17 december 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Bellmont gooide ontiegelijk goed
91.36 gemiddeld.
Voor Juul?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft de centjes nog hard nodig
Om zijn verzamelingen te kunnen bekostigen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat Barney al deze WK-wedstrijden al jaren verkoopt aan Chinezen voor grof geld
Hoeveel poppen moet ie nog kopenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft de centjes nog hard nodig
Enkel Dextro voor RvB.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zijn die hapjes op tafel echt of van plastic?
Ik denk van plastic, anders had die speknek het plankje al leeggevreten.
Ik heb trek in kaasquote:Op woensdag 17 december 2025 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zijn die hapjes op tafel echt of van plastic?
Ik denk van plastic, anders had die speknek het plankje al leeggevreten.
Afscheid nemen bestaat welquote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is 4 uur smiddags in dat derde wereld land
Crematie?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Idd. Te positief.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Dit interview is het meest teleurstellende aan het afgelopen uur
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat wel
Ook alleen al de opmerking: "Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Rnie het volgende:
Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.
Dan kijk jij niet naar Feyenoordquote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Dit interview is het meest teleurstellende aan het afgelopen uur
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar Feyenoord
SOOOOOOW HIER WORDT HET WARME BAD VOLGESCHETENquote:Op woensdag 17 december 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dan gaat ie weer door zijn rug.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vince kan overstappen naar dat andere merk
Hoe vaak past ze in de buik van Part?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Rnie het volgende:
Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.
Water is vervangen. En door.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SOOOOOOW HIER WORDT HET WARME BAD VOLGESCHETEN
Je had gelijk met de nul schermen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat me raden, Heerenveen speelt te verdedigend?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef jigggy het volgende:
Broodje spee aan hetmaken jongens
Aanrader
wit bolletje met kaassoufflé satesaus uitjes en chilisaus
Dat zal die wel willen die speknek.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hoe vaak past ze in de buik van Part?
Waar De Zwaan altijd de gokkasten leegtrekt.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over welk 'pand' hebben ze het toch steeds.
Zit samen met z'n holmaatje Maikol bij Winmau, dus dan moet hij Maikol ook meekrijgen. Raybar kan ook overstappenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vince kan overstappen naar dat andere merk
Littler gaat met gierende banden naar de kwartfinale.quote:Luke Littler v David Davies
Joe Cullen v Mensur Suljovic
Damon Heta v Stefan Bellmont
Rob Cross v Ian White
Hello. How are you doin?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:15 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga stuk om die wasi. Hoop dat hij van Wade wint.
Ik denk niet dat hij ergens nog zo veel krijgt als bij Target.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit samen met z'n holmaatje Maikol bij Winmau, dus dan moet hij Maikol ook meekrijgen. Raybar kan ook overstappen
Bij Target zijn ze ook knettergekquote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij ergens nog zo veel krijgt als bij Target.
Noppert kan je ook al opschrijvenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler gaat met gierende banden naar de kwartfinale.
Gezegend mens. Warm kunnen douchen, maskertje op, hopelijk nog wat actie. Mag niet klagen, maar toe aan wat vakantie. Wel veel punten verloren door slechte keuzes in het dartsspel.quote:
ZE lezen meequote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Oei Wade tegen een Japanner.
Flashback WK 2019
[ afbeelding ]
Met Rock in zijn deel?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Noppert kan je ook al opschrijven
We hebben meer expected goals dus we zijn goed bezigquote:Op woensdag 17 december 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laat me raden, Heerenveen speelt te verdedigend?
Affluiten dan toch?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben meer expected goals dus we zijn goed bezig
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd van de avond?
Hierna nog Schindler genotquote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Denk dat Ajax nog echt tweede kan wordenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tom & Jerry moeten nog tegen elkaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Volgens de xG was Ajax net ook een spannende wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel 2 tegengoals.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de xG was Ajax net ook een spannende wedstrijd
Zou wat dat betreft beter zijn als Feyenoord vanavond wint.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat Ajax nog echt tweede kan worden
Ligt eraan hoe lang Feyenoord in deze episode blijft hangenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat Ajax nog echt tweede kan worden
Misschien moeten we user pistolero even vragen?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang Feyenoord in deze episode blijft hangen
En telkens proefgooienquote:Op woensdag 17 december 2025 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rare werptechniek heeft die Jap.
Koekoek! Goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gezegend mens. Warm kunnen douchen, hopelijk nog wat actie.
Hoe is het met jou?
Mensen (wezens in het algemeen) leren door andere mensen (wezens) na te doen. Ze zullen dat in Azië dan wel vaak zien en dus nadoen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:27 schreef Rnie het volgende:
Wie kan wetenschappelijk/psychologisch verklaren waarom al die types uit het oosten "voorgooien" voordat ze daadwerkelijk gooien?
Graag serieuze antwoorden.
Komt voort uit het softtippen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:27 schreef Rnie het volgende:
Wie kan wetenschappelijk/psychologisch verklaren waarom al die types uit het oosten "voorgooien" voordat ze daadwerkelijk gooien?
Graag serieuze antwoorden, anders leg ik deze aan de TU voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |