We voelen zijn pijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
Ja Arjen, en dan begin je die tweede set best aardig. Gooit hij ineens die 96 uit. Heb ik weer, altijd tegen mij
quote:
Zeg dat je een tunnel in rijdtquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry vrienden ik heb mijn schoonmoeder aan de telefoon
Vooral omdat hij zelf speelt op niveau van Matt Campbellquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap het ook wel dat je moedeloos wordt als iedere tegenstander tegen je speelt alsof het Littler is
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja hang op en zeg dat verbinding niet zo goed is in Nederlandquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo slecht zie ik Littler nooit gooienquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap het ook wel dat je moedeloos wordt als iedere tegenstander tegen je speelt alsof het Littler is
Ja maar die zelfrelativering dat er altijd mensen zijn die het erger hebben die heeft Barney nietquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dit tijdstipquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drommels Drommels Drommels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |