Dat zal die wel willen die speknek.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hoe vaak past ze in de buik van Part?
Waar De Zwaan altijd de gokkasten leegtrekt.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over welk 'pand' hebben ze het toch steeds.
Zit samen met z'n holmaatje Maikol bij Winmau, dus dan moet hij Maikol ook meekrijgen. Raybar kan ook overstappenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vince kan overstappen naar dat andere merk
Littler gaat met gierende banden naar de kwartfinale.quote:Luke Littler v David Davies
Joe Cullen v Mensur Suljovic
Damon Heta v Stefan Bellmont
Rob Cross v Ian White
Hello. How are you doin?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:15 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga stuk om die wasi. Hoop dat hij van Wade wint.
Ik denk niet dat hij ergens nog zo veel krijgt als bij Target.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit samen met z'n holmaatje Maikol bij Winmau, dus dan moet hij Maikol ook meekrijgen. Raybar kan ook overstappen
Bij Target zijn ze ook knettergekquote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij ergens nog zo veel krijgt als bij Target.
Noppert kan je ook al opschrijvenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler gaat met gierende banden naar de kwartfinale.
Gezegend mens. Warm kunnen douchen, maskertje op, hopelijk nog wat actie. Mag niet klagen, maar toe aan wat vakantie. Wel veel punten verloren door slechte keuzes in het dartsspel.quote:
ZE lezen meequote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Oei Wade tegen een Japanner.
Flashback WK 2019
[ afbeelding ]
Met Rock in zijn deel?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Noppert kan je ook al opschrijven
We hebben meer expected goals dus we zijn goed bezigquote:Op woensdag 17 december 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laat me raden, Heerenveen speelt te verdedigend?
Affluiten dan toch?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben meer expected goals dus we zijn goed bezig
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd van de avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |