Dan gaat ie weer door zijn rug.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vince kan overstappen naar dat andere merk
Hoe vaak past ze in de buik van Part?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Rnie het volgende:
Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.
Water is vervangen. En door.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SOOOOOOW HIER WORDT HET WARME BAD VOLGESCHETEN
Je had gelijk met de nul schermen.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar Feyenoord
Laat me raden, Heerenveen speelt te verdedigend?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar Feyenoord
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef jigggy het volgende:
Broodje spee aan hetmaken jongens
Aanrader
wit bolletje met kaassoufflé satesaus uitjes en chilisaus
Dat zal die wel willen die speknek.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:13 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hoe vaak past ze in de buik van Part?
Waar De Zwaan altijd de gokkasten leegtrekt.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over welk 'pand' hebben ze het toch steeds.
Zit samen met z'n holmaatje Maikol bij Winmau, dus dan moet hij Maikol ook meekrijgen. Raybar kan ook overstappenquote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vince kan overstappen naar dat andere merk
Littler gaat met gierende banden naar de kwartfinale.quote:Luke Littler v David Davies
Joe Cullen v Mensur Suljovic
Damon Heta v Stefan Bellmont
Rob Cross v Ian White
Hello. How are you doin?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:15 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga stuk om die wasi. Hoop dat hij van Wade wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |