Idd. Te positief.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Dit interview is het meest teleurstellende aan het afgelopen uur
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat wel
Ook alleen al de opmerking: "Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Rnie het volgende:
Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.
Dan kijk jij niet naar Feyenoordquote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Dit interview is het meest teleurstellende aan het afgelopen uur
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 december 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet naar Feyenoord
SOOOOOOW HIER WORDT HET WARME BAD VOLGESCHETENquote:Op woensdag 17 december 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Jezus wat een lekkere presentatrice bij SKY.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |