Rokenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen maken zich klaar voor Barney. Toilet, wat te drinken, even roken en die rust pakken.
quote:
Het is 4 uur smiddags in dat derde wereld landquote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op dit tijdstipNeuk je haar ofzo
Zo goed is Heta ook weer niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bellmont gaat er volgende ronde natuurlijk wel gewoon kansloos uit.
Altijd tegen Rayaquote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Bellmont kan dit helemaal niet @:alaphilippe_
Maar Bellmont is dat zeker nietquote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Heta ook weer niet.
De Challenge Tour winnen is best een prima prestatie. Liet geen onaardige indruk achter op de Grand Slam in november.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Bellmont is dat zeker niet
Ik gooi meestal drie markersquote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan drie markers heb je ook niks.
Bellmont gaat wel 10 punten minder gooien.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Heta ook weer niet.
Ik heb die van Edding, maar die blijven zo slecht in het bord zittenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi meestal drie markers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |