2-7 bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Lachen voetbalwedstrijdje om zijdelings te volgen
Ik zie het.quote:
Zou ik wel doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zouden ze nu nog even een dikke kapsalon klappen
Zangkwaliteit is ook ongeveer zoals bij Froukje, maar daar vind ik de ietwat matige, snerpende zang een stukje charme. Hier is de wat valsige zang.. ja, niet echt een pretje.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:46 schreef Tussle266 het volgende:
Ha, iemand die in de ik-vorm zingt. Lekker man!
Hier komt een zin die ik nooit dacht te typen: ik vind Froukik ook beter.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zangkwaliteit is ook ongeveer zoals bij Froukje, maar daar vind ik de ietwat matige, snerpende zang een stukje charme. Hier is de wat valsige zang.. ja, niet echt een pretje.
PSV staat 9 punten voor op Feyenoord en 14 op Ajax.quote:
Hebben ze wel slim gedaan, alleen kreeg je normaal de radioreclame te horen met wat overzicht van het plein, dat is dan wel jammerquote:Op donderdag 18 december 2025 17:00 schreef spapaars het volgende:
Kanaal 81 reclameblok.
Op de stream alleen het geluid van die blok.
afhankelijk van wat er mogelijk is natuurlijk in de stadquote:Op donderdag 18 december 2025 17:30 schreef RedShoe het volgende:
Ik dacht dat het podium altijd iets verder weg stond.
maar wel zonder Hermanquote:Op donderdag 18 december 2025 17:46 schreef Vlinder het volgende:
Ja hoi. Ik ben er ook weer bij hier
Geen idee. Ik ken Den Bosch niet verder..quote:Op donderdag 18 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
afhankelijk van wat er mogelijk is natuurlijk in de stad
Met een beetje geluk kom je rond 23 december wel zo'n beetje in de stemming!quote:Op donderdag 18 december 2025 18:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Tis wel altijd even inkomen voor ik het sfeertje weer voel
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:21 schreef Tussle266 het volgende:
Wat voor baan zou die broer van Guus hebben gehad als hij niet de broer van Guus was?
Ik denk niet dat hij zo slecht was terecht gekomen.quote:Halverwege de jaren '90 kreeg de carrière van de Nederlandse songschrijver en 'Vagant' gitarist Marc Meeuwis een verrassende wending toen zijn broer 'Guus Meeuwis' na een fles wodka voor het eerst het nummer durfde te zingen dat Marc schreef voor zijn vrouw, getiteld 'Het is een nacht'. Het gaf de studentenband 'Guus Meeuwis & Vagant' vleugels. Marc werd ook het brein achter veel grote succesvolle muziek events zoals het 'Bavaria Open Air' en de concerten 'Groots met een zachte G.'.
Zoals gezegd, als Guus niet zijn broer was.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat hij zo slecht was terecht gekomen.
zoals in die eerste zin staat was hij al songschrijver en gitarist van de band voor zijn broertje ging zingen.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als Guus niet zijn broer was.
afgeronde studie met bovengemiddelde cijfers afgerond terwijl hij dus ook in dat bandje zatquote:In de tijd dat de band doorbrak volgde Marc de studie fiscaal recht aan de Universiteit van Tilburg. Met de nodige studentennegens rondde hij na negen jaar zijn studie af en ging achtereenvolgens aan de slag als fiscaal jurist en kroegeigenaar. In 2005 komt Marc tot de conclusie dat een fulltime baan niet te combineren valt met zijn gezin en zijn veertigurige ‘bijbaan’ als bandlid. In dat jaar kiest hij dan ook definitief voor de muziek, iets wat als rode draad door zijn leven loopt.
Ik verwacht nu de komende zes dagen wel deze zelfde toewijding he bij mijn vragen he.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals in die eerste zin staat was hij al songschrijver en gitarist van de band voor zijn broertje ging zingen.
ow en nog wat info
[..]
afgeronde studie met bovengemiddelde cijfers afgerond terwijl hij dus ook in dat bandje zat
ach en anders was hij jurist en kroegeigenaar gebleven.
ja dat wilde ik voorkomen door een stream aan te doen maar blijkbaar had ik daar geen app voor op mn tv... dus aan het zoeken... en toen kon ik de chromecast updaten dus dat ben ik nu eerst aan het doenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg je ineens het jeugdjournaal met gebarentolk
Ik heb NPO start ook wel, maar vond dit wel makkelijkquote:Op donderdag 18 december 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wilde ik voorkomen door een stream aan te doen maar blijkbaar had ik daar geen app voor op mn tv... dus aan het zoeken... en toen kon ik de chromecast updaten dus dat ben ik nu eerst aan het doen
ja zat ik ook aan te denken maar die heb ik dus op de chromecast die moest updaten...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb NPO start ook wel, maar vond dit wel makkelijk
blijft mooi dat je Kensington nog steeds op Coolblue kan kopenquote:
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zat ik ook aan te denken maar die heb ik dus op de chromecast die moest updaten...
en toen dacht ik na het updaten... mn tv heb een webbrowser. dus die gestart op npo3fm.nl..
helemaal klaar
Dan helemaal blij dat ik aan de browser dachtquote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.
Er bestaat geen TV-app voor NPO Luister, dus de enige manier is idd via een webbrowser of vanaf je telefoon casten vanuit de NPO Luister-app.
Via de website idd. Geen last van reclame.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.
Er bestaat geen TV-app voor NPO Luister, dus de enige manier is idd via een webbrowser of vanaf je telefoon casten vanuit de NPO Luister-app.
Beetje jammer, gelukkig valt het later in de avond en overdag waarschijnlijk wel meequote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In vergelijking met wat? Vorig jaar was een ongekend succes met 12,5 miljoenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef RipCity het volgende:
Ideale locatie denk ik. als je nu niet scoort gaat het nooit meer lukken..
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef RipCity het volgende:
Ideale locatie denk ik. als je nu niet scoort gaat het nooit meer lukken..
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffen
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..quote:Op donderdag 18 december 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.
Ja is wel een gouden ambassadeurquote:Op donderdag 18 december 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..
Hoop geldquote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
Mag ik een heel groot applausquote:
Bij Ali moet je wel uitkijken voor je sterquote:Op donderdag 18 december 2025 23:56 schreef KNAK het volgende:
Auto cue er over heen , in de leer bij Ali B of Borsato en een nieuwe ster is geboren
Je mag er een paar omhoogquote:Op donderdag 18 december 2025 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Morgen 2 brothers on the First Floor live
Mijn telefoon denkt altijd te weten wat ik wil zeggen.quote:
Hallo minthyquote:
Natuurlijk, zo vlak voor het weekend ga je toch echt geen trap meer opquote:Op donderdag 18 december 2025 23:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mijn telefoon denkt altijd te weten wat ik wil zeggen.
Als er maar een lift is
Misschien schuif ik nog even aan in dit topic dit weekend maar ik beloof niets.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn een-na-favorietste lievelingseend![]()
Haha, ik ook écht niet. Vol weekend voor de boeg, misschien komende week. Wel leuk om hier weer wat leven te zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien schuif ik nog even aan in dit topic dit weekend maar ik beloof niets.
Kan me nog Groningen herinneren, toen lagen er sneeuwduinen op het plein en waren er nog vijf mensen ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
Er lopen nog een man of 20 op het plein...
Kerstvakantie begint morgen pas, mss wordt het na vandaag wat drukker daar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit het nu een paar uur aan te kijken, maar er is amper iemand op dat plein…
Binnen is er ook geen gezellig sfeertje.
En ja het regent maar dat deed het vaker in het verleden.
Het is nog geen 24 uur begonnen, de meeste mensen werken vandaag nog of moeten naar school. Het komt nooit voor dat het plein 24/7 afgeladen vol staat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit het nu een paar uur aan te kijken, maar er is amper iemand op dat plein…
Binnen is er ook geen gezellig sfeertje.
En ja het regent maar dat deed het vaker in het verleden.
Ook dat, Den Bosch heeft wel wat HBO-opleidingen maar is niet bepaald een studentenstadquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:29 schreef Eightyone het volgende:
Het zal schelen of je zoiets in een typische studentenstad doet of niet.
Ik heb er zelfs een vrij ouwelijk gevoel bij, voel weinig aantrekkingskracht - ondanks mooie gebouwen en het feit dat ik er redelijk dicht bij woon.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat, Den Bosch heeft wel wat HBO-opleidingen maar is niet bepaald een studentenstad
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:31 schreef YUR het volgende:
Vanuit het hardlooptopic doen mosselmossel en ik morgen mee met een actie...heul veul rondjes hardlopen op de atletiekbaan in Den Bosch. Mocht je willen, het gaat om deze actie:
https://www.npo3fm.nl/kom(...)-van-s-hertogenbosch
Komt u maar door hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |