Mag ik een heel groot applausquote:
Bij Ali moet je wel uitkijken voor je sterquote:Op donderdag 18 december 2025 23:56 schreef KNAK het volgende:
Auto cue er over heen , in de leer bij Ali B of Borsato en een nieuwe ster is geboren
Je mag er een paar omhoogquote:Op donderdag 18 december 2025 23:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Morgen 2 brothers on the First Floor live
Mijn telefoon denkt altijd te weten wat ik wil zeggen.quote:
Hallo minthyquote:
Natuurlijk, zo vlak voor het weekend ga je toch echt geen trap meer opquote:Op donderdag 18 december 2025 23:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mijn telefoon denkt altijd te weten wat ik wil zeggen.
Als er maar een lift is
Misschien schuif ik nog even aan in dit topic dit weekend maar ik beloof niets.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn een-na-favorietste lievelingseend![]()
Haha, ik ook écht niet. Vol weekend voor de boeg, misschien komende week. Wel leuk om hier weer wat leven te zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien schuif ik nog even aan in dit topic dit weekend maar ik beloof niets.
Kan me nog Groningen herinneren, toen lagen er sneeuwduinen op het plein en waren er nog vijf mensen ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
Er lopen nog een man of 20 op het plein...
Kerstvakantie begint morgen pas, mss wordt het na vandaag wat drukker daar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit het nu een paar uur aan te kijken, maar er is amper iemand op dat plein…
Binnen is er ook geen gezellig sfeertje.
En ja het regent maar dat deed het vaker in het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |