Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef RipCity het volgende:
Ideale locatie denk ik. als je nu niet scoort gaat het nooit meer lukken..
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffen
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..quote:Op donderdag 18 december 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.
Ja is wel een gouden ambassadeurquote:Op donderdag 18 december 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..
Hoop geldquote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |