ja dat wilde ik voorkomen door een stream aan te doen maar blijkbaar had ik daar geen app voor op mn tv... dus aan het zoeken... en toen kon ik de chromecast updaten dus dat ben ik nu eerst aan het doenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg je ineens het jeugdjournaal met gebarentolk
Ik heb NPO start ook wel, maar vond dit wel makkelijkquote:Op donderdag 18 december 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wilde ik voorkomen door een stream aan te doen maar blijkbaar had ik daar geen app voor op mn tv... dus aan het zoeken... en toen kon ik de chromecast updaten dus dat ben ik nu eerst aan het doen
ja zat ik ook aan te denken maar die heb ik dus op de chromecast die moest updaten...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb NPO start ook wel, maar vond dit wel makkelijk
blijft mooi dat je Kensington nog steeds op Coolblue kan kopenquote:
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zat ik ook aan te denken maar die heb ik dus op de chromecast die moest updaten...
en toen dacht ik na het updaten... mn tv heb een webbrowser. dus die gestart op npo3fm.nl..
helemaal klaar
Dan helemaal blij dat ik aan de browser dachtquote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.
Er bestaat geen TV-app voor NPO Luister, dus de enige manier is idd via een webbrowser of vanaf je telefoon casten vanuit de NPO Luister-app.
Via de website idd. Geen last van reclame.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het had ook niet gewerkt via de NPO Start Chromecast-app, want dan had je alsnog weer NPO 1 Extra gekregen... met dus weer het journaal met gebarentolk.
Er bestaat geen TV-app voor NPO Luister, dus de enige manier is idd via een webbrowser of vanaf je telefoon casten vanuit de NPO Luister-app.
Beetje jammer, gelukkig valt het later in de avond en overdag waarschijnlijk wel meequote:Op donderdag 18 december 2025 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In vergelijking met wat? Vorig jaar was een ongekend succes met 12,5 miljoenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef RipCity het volgende:
Ideale locatie denk ik. als je nu niet scoort gaat het nooit meer lukken..
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef RipCity het volgende:
Ideale locatie denk ik. als je nu niet scoort gaat het nooit meer lukken..
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze gaan vorig jaar echt niet overtreffen
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua bedrag sluit ik het niet uit hoor, dit is ook wel weer een doel dat veel mensen wat doet.
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Dit bedoel ik niet naar, maar de slachtoffers ogen toch minder zielig dan die van de metabole ziekten.
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..quote:Op donderdag 18 december 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat meer mensen iemand kennen met een spierziekte.
Ja is wel een gouden ambassadeurquote:Op donderdag 18 december 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
louis van gaal is een mega goed uithangbord, iedereen met beetje voetbal interesse weet over spieren met spieren..
Hoop geldquote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
13000 EUR met 24 uur volleyballen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |