En reclame, ja zondequote:Op vrijdag 19 december 2025 22:02 schreef Evenstar het volgende:
Dit is dan zo jammer he .... lekker nieuws luisteren ipv laatste optreden van 2 Brothers kijken.
Sta je er zelf ook?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Trots op mijn stad hoor, wat een feest tot nu toe
Nu niet, ga zondag kijkenquote:
Hier ook getest. Stond er 10 minuten later...quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Die tikkermet donaties aan de rechterkant loopt ook echt als een malle trouwens.... en dat gaat best accuraat want een van mijn nichtjes zag al snel haar eigen naam staan
Goeie vraag...quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:22 schreef Evenstar het volgende:
Wie is dit en wat doet ze daar .... jezus
Onze inzending van het JESF in 2005!quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:22 schreef Evenstar het volgende:
Dit is jeugdsentiment.... Stupid van het Junior Songfestival in 2005... sinds een paar jaar weer een studentenhit en op Tiktokquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:22 schreef Evenstar het volgende:
Niet om aan te horen. slecht gezongen, wel leuke meid maar dat is dan ook alles.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is jeugdsentiment.... Stupid van het Junior Songfestival in 2005... sinds een paar jaar weer een studentenhit en op Tiktok
Zo slecht klonk het toch niet?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet om aan te horen. slecht gezongen, wel leuke meid maar dat is dan ook alles.
Ik kan echt niets met al die meisjes die denken dat ze kunnen zingen, echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo slecht klonk het toch niet?
Geloof me het kan erger.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan echt niets met al die meisjes die denken dat ze kunnen zingen, echt afschuwelijk.
Mart is die-hard, powernapje op de wc en weer door!quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Mart nu weer de graveyard-shift straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |