Menzies goes mentalquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noppert en Van Veen winnen een WK-duel, is er nog iets heilig?
Ik heb een alv dus ga t helaas missenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we weer genieten van RayaGod
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niels die de uitstraling van anderen belachelijk maakt.
Leuke act.
Aambei lustrum viering?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb een alv dus ga t helaas missen
baaibaai manquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, sterkte nog met het moerasdarts de rest van de avond allen en tot morgen
En vrijdagavond is er niemand (ik ook niet).quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kwart over tien en DRT duikt massaal onder de wol.
Sad times.
Volgend wk zitten er users weer aan de luiers.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sad times.
Tegen Gawlas en Comito of all places.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price en Springer moeten nog komen maar half fok gaat slapen. Er zijn avonden geweest waar ik dat logischer had gevonden
Volgens mij ook met elkaar. Even de kont kitten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sad times.
Ben je niet goed ofzo. Werken :’)quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen morgen om half 9 weer melden bij de baas, zeker.
quote:
DRT / Darters en hun eigenlijke beroepquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we ook een lijstje van darters en hun voormalige beroep?
Geen bankiers uit de City of London.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
DRT / Darters en hun eigenlijke beroep
(Misschien dat topic weer eens onder het stof vandaan halen.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchfixing van Jurgen
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ga bijna terug naar Marcel verlangen.
Vincent zat best dichtbij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen bankiers uit de City of London.
Tsjechen worden vroeg oud. Veel pivo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Gawlas is 23
Als hij 38 zou zijn geloofde ik het ook.
CzechTeens godinnen zouden je jong moeten houdenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsjechen worden vroeg oud. Veel pivo.
quote:
Commentators lezen hier mee op hun laptopje, kan niet andersquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Gawlas is 23
Als hij 38 zou zijn geloofde ik het ook.
Ja, had ook al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Commentators lezen hier mee op hun laptopje, kan niet naders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Van het toneel verdwenen? Hij staat er toch?
Het is geen Fries onderonsje met een Groninger erbij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:36 schreef AgnesGru het volgende:
Noppert wint Fries onderonsje van Van der Velde op WK darts en bereikt tweede ronde
https://nos.nl/l/2594880
@:Donna
Fantastische speler!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die cijfers van Van der Velde![]()
89,27 avg overall, 85,67 scorend
Hij woont in Haulerwijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is geen Fries onderonsje met een Groninger erbij.
Haulerwijk ligt volgens mij in Friesland.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Zal eens een goede review posten danquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Commentators lezen hier mee op hun laptopje, kan niet naders
Die mag nog wel even oefenen met headbangen.quote:
Levenslange schorsing vanwege het vergassen van een zaal vol mensen.quote:
Bring back plexiglasquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Levenslange schorsing vanwege het vergassen van een zaal vol mensen.
Gijzeling in het Doebrovkatheater in Moskou in oktober 2002quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Levenslange schorsing vanwege het vergassen van een zaal vol mensen.
#werkenbijdenosquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef Donna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gretzl op 16-12-2025 23:05:58 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het scheelt dat de BDO zichzelf geroyeerd heeft dan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de BDO word je met dit niveau geroyeerd.
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haulerwijk ligt volgens mij in Friesland.
Ik ben dit met je eensquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Fuck grenzen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Toen ik laatst zei dat ik geen echte WK-shocks heb gezien vooralsnog, doelde ik vooral op gemiddelde-lijstjes.quote:
Carglass rook een sterretjequote:Op dinsdag 16 december 2025 23:02 schreef BB-King het volgende:
Carglass komt teveel in Price zijn personal space.
Ik zie t van gerwen niet halen tegen deze tegenstander. Vrees voor wat gemakzucht die niet wordt afgestraft.Gurney zal wel weer ineens geweldig gooien tegen Beau. Bij Rydz kan het alle kanten op. Schindler kan op een gekke dag ook nog wel in de buurt komenquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
96,44 voor Prijs. De kansen op extra 100 gemiddeld beginnen langzaam op te raken.
Rock, Van Gerwen, Aspinall, Wattimena, Rydz, wellicht bij Greaves v Gurney nog
Geen actieve herinnering meer aanquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit voor of na zijn act?
Dit jaar proberen om e.e.a. wat meer te combineren (misschien nog een 4e schermpje erbij nemenquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of omdat de Top 2000 is begonnen
Heb jij geen concerten tijdens de T2K?quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit jaar proberen om e.e.a. wat meer te combineren (misschien nog een 4e schermpje erbij nemen)
Jerry.quote:
Diep in de nacht, let maar op.quote:
Enkel Spinvisquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb jij geen concerten tijdens de T2K?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Enkel SpinvisTijdens de T2K heb ik maar 1 concert in de planning maar op 22, 23 en 24 december ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nouja, mogelijk zijn enkele bands nog bezig op het moment dat de Top 2000 begint in de nacht van 24 op 25.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die Fin vanmiddag was ook geen eyecandy.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb op dit wk nog niemand gezien met een lelijker worp dan t houterige smijtwerk van comito
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Enkel SpinvisSpinvis live is altijd genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve dan die ene keer dat hij Oostende niet speelde terwijl dat hét nummer was waardoor ik m'n vrienden überhaupt meekreeg naar Spinvis.![]()
Het ziet er ook echt niet uit. 84 gemiddeld.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit gaat mis voor Springer ben ik bang. En dat zou de grootste schande van al mijn bandwagons ooit zijn.
Werkdartsquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt niet uit. 84 gemiddeld.
Gefeliciteerd met je verjaardag pik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga denk ik naar bed vrienden.
Ik hoop stiekempjes dat jullie mij nog willen feliciteren om 12 uur met mijn verjaardag
Dan blijf ik nog even wakkerquote:Op woensdag 17 december 2025 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niko gaat zometeen een tafeltje verbouwen
Niko is ook wel erg matig.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Comito is wel aardig op zijn dubbels.
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:16 schreef BB-King het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze waren allebei scorend ruk met een 85 gemiddelde.
Comito deed het wel een stuk beter op de dubbels.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Gretzl het volgende:
Guy en Niels lezen mee hier hahaIk ben trouwens niet Guy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
Humphries - Lim?quote:Op woensdag 17 december 2025 00:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bestaat er een ergere WK-choke in het nieuwe tijdperk (sinds 2019)?
Oh lolquote:Op woensdag 17 december 2025 00:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries v Lim was ook een shock natuurlijk in 2021.
Humphries gooide toen wel 92 gemiddeld. Springer komt tot 86 gemiddeld. Vergelijkbaar met Van Veen v Man Lok Leung. Maar dat was Van Veen's eerste WK-wedstrijd.quote:
Van Barneveld v Labanauskas en Young. Al zag je die tweede wel een beetje aankomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bestaat er een ergere WK-choke in het nieuwe tijdperk (sinds 2019)?
Niet genoeg dubbels geraaktquote:Op woensdag 17 december 2025 01:33 schreef Szura het volgende:
Terug van een kerstborrel en: hoe heeft Springer verloren dan?
Ja klote. Vandaag had ik er alle tijd voor gehad. Gisteren op kantoor druk met dingen. Praten.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagsessie.
Nu moeten we nog echt aan het werk ook @:Dr_Flash
Ik ga maar *bibber* werken en een stukje hardlopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagsessie.
Nu moeten we nog echt aan het werk ook @:Dr_Flash
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klote. Vandaag had ik er alle tijd voor gehad. Gisteren op kantoor druk met dingen. Praten.
En dit is gebaseerd op wat precies?quote:Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit is gebaseerd op wat precies?
Dat is wel zo ja. Als je eens wat nodig hebt van iets of iemand is dit een totale KUT tijd in het jaarquote:Op woensdag 17 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.
Ook op veel plekken b.v. gemeentehuizen en andere instanties die 's middags al dicht zijn vanwege 'personeelsactiviteit' of die gewoonweg na 12/13u niet meer bereikbaar zijn.
Dat je dan denkt "Is dat niet waar jullie het hele jaar al voor betaald worden dan?quote:
Was dat maar zo’n feest. Juist druk nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |