SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gretzl op 16-12-2025 23:05:58 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het scheelt dat de BDO zichzelf geroyeerd heeft dan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de BDO word je met dit niveau geroyeerd.
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haulerwijk ligt volgens mij in Friesland.
Ik ben dit met je eensquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Fuck grenzen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is niet in Friesland geboren maar in Groningen. Ik vind het dan geen Fries onderonsje.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Toen ik laatst zei dat ik geen echte WK-shocks heb gezien vooralsnog, doelde ik vooral op gemiddelde-lijstjes.quote:
Carglass rook een sterretjequote:Op dinsdag 16 december 2025 23:02 schreef BB-King het volgende:
Carglass komt teveel in Price zijn personal space.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |