Tegen Gawlas en Comito of all places.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price en Springer moeten nog komen maar half fok gaat slapen. Er zijn avonden geweest waar ik dat logischer had gevonden
Volgens mij ook met elkaar. Even de kont kitten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kwart over tien en DRT duikt massaal onder de wol.
Sad times.
Ben je niet goed ofzo. Werken :’)quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen morgen om half 9 weer melden bij de baas, zeker.
quote:
DRT / Darters en hun eigenlijke beroepquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we ook een lijstje van darters en hun voormalige beroep?
Geen bankiers uit de City of London.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
DRT / Darters en hun eigenlijke beroep
(Misschien dat topic weer eens onder het stof vandaan halen.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchfixing van Jurgen
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ga bijna terug naar Marcel verlangen.
Vincent zat best dichtbij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen bankiers uit de City of London.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |