Details.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar malle Pietje speelt tegen de sossa
Akkoordquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gehaat allemaal weer.
Je wou toch een heet bad jij?
What about tussen je tieten geneukt worden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Deze wedstrijd is als kiezen tussen in je reet geneukt worden of een set tepelklemmen op je tietjes.
Rood of blauw?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou het nog even bij een Spaatje.
Dan ga ik voor de tepelklemmen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Deze wedstrijd is als kiezen tussen in je reet geneukt worden of een set tepelklemmen op je tietjes.
Je wilt dat ze beide doorgaan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang blijven de klemmetjes zitten in dit hypothetische scenario?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jij hebt liever Nolles?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten we nou elke avond vast aan die e-sporter?
Overdrijven is een kunst.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien kun je op DE BELG gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan ben je nog nooit anaal verwend.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de tepelklemmen hoor.
wilquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt dat ze beide doorgaan?
Pietreckzo noemen we ook wel eens liefkozend Pietjequote:
Ik ga bijna terug naar Marcel verlangen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uurtje?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoelang blijven de klemmetjes zitten in dit hypothetische scenario?
Als ik niet raak afgeleid door websites van lichte zeden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens en meisjes zullen we weer even zorgen voor een LOEIHEET bad vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |