quote:
quote:
quote:
Sow, populaire jongen gewordenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iemand de vuilniszak voor je deur opruimt, ga je niet vragen waarheen of waarom
Koeman moet nog steeds de oven in voor die aankoopquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Mongooltje Sonck voor je. @:powerloungen
quote:
Slecht voor de huidquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens en meisjes zullen we weer even zorgen voor een LOEIHEET bad vanavond
Vandaag doe ik het rustig aan. Straks komt mijn vriendin thuis en die wil vast nog even ‘kletsen’, en met het oog op mijn wedstrijd zaterdag doe ik geen drankje en ga ik vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jongens en meisjes zullen we weer even zorgen voor een LOEIHEET bad vanavond
Was die niet samen met Prins Laurent bij Jeffrey Epstein geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zoals de dochter van Wesley Sonck
Ik denk van alles maar dat kan ik niet zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was die niet samen met Prins Laurent bij Jeffrey Epstein geweest?
Maar malle Pietje speelt tegen de sossaquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen die malle pietje de sossa uitschakelt vind ik prima
Wat een gehaat allemaal weer.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
Ron heeft het ook niet zo op Pikachu
WIJ OOK NIET OP JOU RON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |