Ik zie t van gerwen niet halen tegen deze tegenstander. Vrees voor wat gemakzucht die niet wordt afgestraft.Gurney zal wel weer ineens geweldig gooien tegen Beau. Bij Rydz kan het alle kanten op. Schindler kan op een gekke dag ook nog wel in de buurt komenquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
96,44 voor Prijs. De kansen op extra 100 gemiddeld beginnen langzaam op te raken.
Rock, Van Gerwen, Aspinall, Wattimena, Rydz, wellicht bij Greaves v Gurney nog
Geen actieve herinnering meer aanquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit voor of na zijn act?
Dit jaar proberen om e.e.a. wat meer te combineren (misschien nog een 4e schermpje erbij nemenquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of omdat de Top 2000 is begonnen
Heb jij geen concerten tijdens de T2K?quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit jaar proberen om e.e.a. wat meer te combineren (misschien nog een 4e schermpje erbij nemen)
Jerry.quote:
Diep in de nacht, let maar op.quote:
Enkel Spinvisquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb jij geen concerten tijdens de T2K?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Enkel SpinvisTijdens de T2K heb ik maar 1 concert in de planning maar op 22, 23 en 24 december ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nouja, mogelijk zijn enkele bands nog bezig op het moment dat de Top 2000 begint in de nacht van 24 op 25.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die Fin vanmiddag was ook geen eyecandy.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb op dit wk nog niemand gezien met een lelijker worp dan t houterige smijtwerk van comito
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |