Oh lolquote:Op woensdag 17 december 2025 00:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries v Lim was ook een shock natuurlijk in 2021.
Humphries gooide toen wel 92 gemiddeld. Springer komt tot 86 gemiddeld. Vergelijkbaar met Van Veen v Man Lok Leung. Maar dat was Van Veen's eerste WK-wedstrijd.quote:
Van Barneveld v Labanauskas en Young. Al zag je die tweede wel een beetje aankomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bestaat er een ergere WK-choke in het nieuwe tijdperk (sinds 2019)?
Niet genoeg dubbels geraaktquote:Op woensdag 17 december 2025 01:33 schreef Szura het volgende:
Terug van een kerstborrel en: hoe heeft Springer verloren dan?
Ja klote. Vandaag had ik er alle tijd voor gehad. Gisteren op kantoor druk met dingen. Praten.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagsessie.
Nu moeten we nog echt aan het werk ook @:Dr_Flash
Ik ga maar *bibber* werken en een stukje hardlopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagsessie.
Nu moeten we nog echt aan het werk ook @:Dr_Flash
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klote. Vandaag had ik er alle tijd voor gehad. Gisteren op kantoor druk met dingen. Praten.
En dit is gebaseerd op wat precies?quote:Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit is gebaseerd op wat precies?
Dat is wel zo ja. Als je eens wat nodig hebt van iets of iemand is dit een totale KUT tijd in het jaarquote:Op woensdag 17 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.
Ook op veel plekken b.v. gemeentehuizen en andere instanties die 's middags al dicht zijn vanwege 'personeelsactiviteit' of die gewoonweg na 12/13u niet meer bereikbaar zijn.
Dat je dan denkt "Is dat niet waar jullie het hele jaar al voor betaald worden dan?quote:
Was dat maar zo’n feest. Juist druk nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er op die kantoren nog weinig wordt uitgevoerd. Beetje mailbakken opschonen en bomen over wat iedereen gaat eten met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |