Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:23 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke zei zelf altijd dat ze absoluut geen geld te weinig hebben 😂 geloof daar niet zoveel van eerlijk gezegd, gezien alle bedelacties
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.
Altijd dat gezeik en gejammer.
Het was de Hornbach, herkende de kerst teckel die hebben wij vandeweek gekocht daar. T was duidelijk geen samenwerking anders was die teckel wel mee naar huis gegaanquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:16 schreef Zana het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostquote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.
Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!
Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van levenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.
[..]
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).
Verder met je eens hoor dat zij ook kan gaan werken.
Ik meen me te herinneren dat Dion minder ging werken en dus verdienen zodat ze op sociale huur konden (blijven) reageren. Omdat ze anders te veel verdiende.
Die van mij ook niet idd. Ze zouden ook naar het vakantiepark verhuist zijn, omdat t zo'n fijne omgeving is voor Mijan. Ze vergat alleen ff dat ze nooit buiten komt 😂quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van leven
Als je ze maar genoeg Engelse filmpjes laat kijken, dan komt dat vanzelf. Mijn 3-jarige heeft t over firetrucks en elevators, iets met youtube wat een beetje uit de hand liep door omstandigheden😂 Is echt niet omdat het een wonderkind is hoor…quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:47 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.
Maar blijkbaar interesseert dat het bedrijf niks, zolang het maar in beeld is.
Goede vraag eigenlijk ja, hoe is dbm hier terecht gekomen 🤔quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostIk ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons
![]()
O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zeiNou dan is het sowieso waar
![]()
Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing
Krom geschreven en warrig is het kenmerk van AM. In haar stories, de reclames en haar boeken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:14 schreef Zana het volgende:
[..]
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.
Of heeft Am het zelfs geschreven en bedoelde ze dat ze de broeken die zij om te testen had gekregen (nieuw) doorgegeven heeft aan haar dochters. Ze had toch verschillende modellen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze het gebruikte, weliswaar gewassen, menstruatieondergoed van haar moeder gebruiken. En mogen die broeken nu wel of niet in de droger? Eerst staat: het gaat na het uitspoelen met de gewone was en droger mee en later moet het buiten extra opgehangen worden vanwege de geur.
Oh sorry mijn fout. Maar ik noemde je ook mod, omdat ik je naam even kwijt was.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostIk ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons
![]()
O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zeiNou dan is het sowieso waar
![]()
Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing
Dit is haar ultieme goal (aandacht en aanzien) en als het werkt, dan kan ze afscheid nemen van haar telefoon.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM voelt zich vandaag wel echt even belangrijk zeg
Ik vind het een beetje op een misselijk toontje ‘ik lekker lasagna, en de kinderen hun favoriet: droge pasta’quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de tweeling bij HVK doet ook mee aan het middelvinger opsteken. En moeders filmt uiteraard en plaatst het op insta.
Voor straf krijgt ze droge pasta vandaag.
Oh nee, dat is haar favoriete eten.
AM slaat zo mis dat de plank niet eens in dezelfde ruimte ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef pistacchio het volgende:
Wel of geen borstvoeding is toch echt heel iets anders dan op deze manier je geld verdienen?
Nee dat boeit haar (en Maarten) niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De gevaren en risico’s zijn niet nieuw voor AM’
Dus het boeit haar niet dat bijvoorbeeld de jongste gemanipuleerd op het dark web kan staan terwijl ze klodders ijs op haar wangen heeft en gisteren nog in close-up haar lippen volop aflikte?
Hear hear.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:12 schreef Shuri het volgende:
Vloggen met inzet van je kinderen of het laten zien van je kinderen zou geen privekeuze van ouders (meer) moeten zijn, zoals borstvoeding, maar gewoon VERBODEN. Ik hoop toch echt dat we daar naar toegaan en dat dit haar eigen interpretatie blijkt.
En wat daar besproken is had zij al in haar AI-opstel boek geschreven hè? Oud nieuws.. 🙄quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.
Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke en Dion kunnen ook strategisch te werk zijn. Na een toewijzing van een sociale huurwoning kunnen zij weer meer gaan verdienen … want aan particuliere/midden huurwoningen is ook een flink te kort. Waarschijnlijk vallen ze met iets meer inkomen net overal buiten …
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?
Is dat zo? Op mijn zwaarste dagen moet ik de grootste tampons én zo’n onderbroek gebruiken om niet door te lekken (zeker in de nacht). Dus ik vind het ook met tampon echt een uitkomst.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Helemaal mee eens, hij lijkt van de camera/beroemdheid te genieten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:42 schreef Tweetheelepels het volgende:
Het is toch allemaal bizar snel met mw. een jaar geleden kochten ze de boerderij; al het spaargeld erin, een mega verbouwing. Dan moet het toch echt goed voelen anders doe je zoiets niet? En nu is alles geklapt en is madam alweer hotel de hotel (wederom geprobeerd tegen te houden) op een nieuwe man. Binnen een jaar!! Ik had echt wel even nodig om bij te komen van mijn relatiebreuk, en daar waren nog niet eens kinderen in het spel. Vind Tim dus ook lekker kneedbaar, hij pas helemaal in hoe mw het graag ziet.
👆 thisquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.
Had het ff lekker bij die satisfyer gehouden en had je geconcentreerd op jezelf en je kinderen. Die verdienen dit ook niet.
En dus zeker niet ‘heel snel heel veel meer huur betalen’ inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.
Huurtoeslag val je al gauw buiten.
Ik zie ze nog wel samen de bijstand in belanden. Mark my words. Dion heeft nu ook al flink lopen jobhoppen...quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wil niet over die "kapotte knie" van Mies blijven zeuren, maar als die ouders (en broertje) zo bezorgd om haar zijn geweest vanwege dat afvallen en haar lichamelijke gezondheid, waarom dan laarzen met hakken voor Sint geven, als ze weten van DE knie. Heb de indruk dat de Walks sowieso erg materialistisch (snobistisch) zijn.
Ik vind Michelle een type dat gewoon blijft dwingen dar ze alleen wilt rijden en blijft doen alsof alles prima gaat. Ik vind het vooral egocentrisch als je zo gaat rijden met je kinderen achterin als je zoveel last hebt. Denk aan je kinderen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:
1. Ze reed niet de hele tijd zelf en zat als passagier in de auto
2. Ze maakt foto's tijdens het rijden
3. Iemand anders maakt foto's tijdens het rijden
In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Ik vrees dat het nr. 2 is. Zij komt inderdaad over op een type die hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt, maar dan nog, snap ik niet hoe je partners niet erop aandringen dat 1 van hun (mee)rijdt. Waarom moet mb uberhaupt HEEN en TERUG alleen rijden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:
1. Ze reed niet de hele tijd zelf en zat als passagier in de auto
2. Ze maakt foto's tijdens het rijden
3. Iemand anders maakt foto's tijdens het rijden
In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:33 schreef Cattolica het volgende:
(...)
Sanneke was een job hopper, hield het nooit ergens lang vol. Was alleen, voelde zich eenzaam, Dion kwam op haar pad, de drang en dwang om weer werk te zoeken verdween helemaal bij de autisme dianose en daarvoor al dankzij de werkethos van goedzak Dion. Wat ik me persoonlijk afvraag is of ze geen hulp van zijn familie krijgen of dat zij ook de handdoek in de ring hebben gegooid.
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat compleet, finaal, helemaal hysterisch uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:40 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.
Ik zou niet weten wat voor hulp ik moet bieden, die zit daar ook totaal niet op te wachten joh.
Ze eten ongezond maar er is eten. Kindje komt weinig buiten maar er is wel liefde en aandacht.
Dus tsja vinden dat een familie iets moet vind ik gemakkelijk gezegd.
Iemand moet haar activeren, als er angst speelt dan wellicht de eerste paar x met haar meegaan en M meenemen. In de hoop dat ze het zelf ook gaat durven en overzien. Denk dat er meer nodig is, maar als eerste stap. Dat gaat Dion idd niet zijn vrees ik...quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.
Misschien heeft de familie van Dion helemaal geen zin (of tijd) om te helpen. En eerlijk gezegd kan ik me dat wel voorstellen. Ik neem aan dat zij Sanneke wel volgen via de socials en daardoor ook zien hoe ze is. Sanneke willen helpen is trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat compleet, finaal, helemaal hysterisch uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.
Dat zei ze in eerste instantie ook over het gesprek met Tim. We all know how that went.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.
Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
Ik denk dat AM serieus bezig is een nieuwe doelgroep aan te boren. Deze vrouw is echt zwaar ziek!quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:48 schreef Weerikier het volgende:
Laat AM nou serieus het ondergoed zien dat Lot morgen aantrekt naar het Kerst diner op school?
Zeg me alsjeblieft dat ik dat verkeerd zie.. 😖
Helaas, je zag het goed.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:48 schreef Weerikier het volgende:
Laat AM nou serieus het ondergoed zien dat Lot morgen aantrekt naar het Kerst diner op school?
Zeg me alsjeblieft dat ik dat verkeerd zie.. 😖
Ik deel die gedachte. Ik heb niet alles woord voor woord geregistreerd in haar stories, maar het kwam bij mij wat mat en oppervlakkig over en toen ze zei "genoeg over de denktank" dacht ik, oeps toch niet zó hieperdepiep en huppelend als ik dacht, dat ze zou zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat zei ze in eerste instantie ook over het gesprek met Tim. We all know how that went.
Ik denk dat die podcast onder haar huid is gekropen en dat het haar nog steeds gek maakt dat ze zichzelf heeft moeten verdedigen. Niemand die haar ooit op die manier tot de orde roept, totdat Tim belde en zelfs toen nog dacht ze er met haar standaard praatje vanaf te komen; maar helaas. Ze leeft nu écht dag in dag uit met die gefrustreerde middelvinger omhoog.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik denk dat AM serieus bezig is een nieuwe doelgroep aan te boren. Deze vrouw is echt zwaar ziek!
En dat niet goed heeft gedaan. Nouja, ze verdedigde zich wel, maar wat ze zei was stom. Maar wel de waarheid: ze gebruikt haar kinderen voor eigen geldelijk gewin.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk dat die podcast onder haar huid is gekropen en dat het haar nog steeds gek maakt dat ze zichzelf heeft moeten verdedigen. Niemand die haar ooit op die manier tot de orde roept, totdat Tim belde en zelfs toen nog dacht ze er met haar standaard praatje vanaf te komen; maar helaas. Ze leeft nu écht dag in dag uit met die gefrustreerde middelvinger omhoog.
Een klein beetje maar. Volgens mij was stond er eerst 97,4 duizend. Nu 97 duizendquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog volgers weggelopen bij AM?
Wat ziet ze er slecht uit in haar laatste stories. Ze is zo te zien weer afgevallen en ze komt nogal down over.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Ik zie heeeel weinig JolieNoe bij Mies de laatste tijd. Nu weer reclame voor Most Wanted. Zal Mies ook stoppen met de zaak? Ze lijkt er amper nog mee bezig.
En ze vindt een cadeaubon waar ze zelf wat mee uit kunnen zoeken niks, het moet een pakket zijn. Maar als kraamcadeau vindt ze bonnen het ideale cadeau, want dan kan je zelf uitzoeken wat je wil.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt dat het niet genormaliseerd zou moeten zijn om alcohol cadeau te geven (kerstpakket Dion).
Sanneke vindt het wel normaal om ongezond te eten, op de bank te zitten en te bedelen om geld. Ik vind alchohol wel passend in dat plaatje.
Ik vraag me bij alle fluflus af hoeveel volgers er ook echt (regelmatig) kijken. Als je ziet hoe weinig hartjes/likes ze krijgen op hun post is dat maar een fractie van het aantal volgers.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:26 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Een klein beetje maar. Volgens mij was stond er eerst 97,4 duizend. Nu 97 duizend
Ik snap de hele context niet van die laatste zin die ze plaatste. Ze had haar nagels te kort geknipt dus deed ze de deksel van de wc dicht voor de zekerheid? Que?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En gelukkig, AM heeft haar gebit niet uit zitten frutten aan tafel bij de denktank, maar is ze naar de wc gegaan want ze had haar nagels te kort geknipt en de deksel dicht gedaan.
Ik denk dat ze bang was dat hij door het frotten in de wc zou vallen. Hahahihihoho.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik snap de hele context niet van die laatste zin die ze plaatste. Ze had haar nagels te kort geknipt dus deed ze de deksel van de wc dicht voor de zekerheid? Que?
Ik denk dat Sanneke het zich niet kan voorstellen dat er mensen zijn die zich niet per se vol hoeven te proppen met ongezonde dingen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze vindt een cadeaubon waar ze zelf wat mee uit kunnen zoeken niks, het moet een pakket zijn. Maar als kraamcadeau vindt ze bonnen het ideale cadeau, want dan kan je zelf uitzoeken wat je wil.
En mensen die stamppot eten met kerst zijn ook raar vindt ze.
Maar ze houdt niet van mensen die tips geven en die oordelenquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze vindt een cadeaubon waar ze zelf wat mee uit kunnen zoeken niks, het moet een pakket zijn. Maar als kraamcadeau vindt ze bonnen het ideale cadeau, want dan kan je zelf uitzoeken wat je wil.
En mensen die stamppot eten met kerst zijn ook raar vindt ze.
Zou ze dan ook nooit gezamenlijk eten met de anderen? Ik zie haar nooit voorbij komen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:01 schreef Cattolica het volgende:
Bij HvK vraagt iemand in de comments naar de oudste dochter. Ze zegt dat ze al zo'n 3 jaar niet meer op beeld wil en dat ze in februari 19 jaar wordt. Ik haal hieruit dat ze nog officieel thuis woont. Wat een leven in die chaos en herrie 🥴 maar in ieder geval wordt haar wens wel gerespecteerd.
HvK heeft kortgeleden geschreven dat de oudste niet samen met de anderen eet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef Leesje het volgende:
[..]
Zou ze dan ook nooit gezamenlijk eten met de anderen? Ik zie haar nooit voorbij komen.
En dat hij op een stoel zijn ontlasting doet gaat me ook ff te ver ....quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als de man van Jeanine van Bzzonder weer thuiskomt en de kinderen naar hem toerennen.
Teddy van Tamara is ook zo'n leuk kindje. Alleen dat ze zegt dat Tony in zijn 'blote hol' loopt vind ik wel ver gaan.
Zij wilt wel wat anders eten dan droge pasta of aardappelschijfjes met wortel 😂quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
HvK heeft kortgeleden geschreven dat de oudste niet samen met de anderen eet.
Had ze zeker weer iets waar ze reclame voor moest makenquote:Op woensdag 17 december 2025 06:52 schreef Loveischocolala het volgende:
MW heeft een nieuwe vlog op youtube! Wie heeft tijd te kijken hahaah
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.quote:Op woensdag 17 december 2025 06:52 schreef Loveischocolala het volgende:
MW heeft een nieuwe vlog op youtube! Wie heeft tijd te kijken hahaah
Ik heb een vrije dag dus alle tijd. En toegegeven: ik heb alles versneld afgespeeld. In het stuk over het uit elkaar gaan praatte ze wel wat rustiger. Ik vermoed om haar woorden goed te kunnen wegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:31 schreef AppelsEieren het volgende:
@:JaNeeDan Maximaal respect voor jou! Ik ben na 7 min gestopt. Wat een geblaat. En zo snel gebrabbel.
In de eerste minuut verteld ze al wat Borgjes te showen 😂quote:Op woensdag 17 december 2025 07:25 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Had ze zeker weer iets waar ze reclame voor moest maken
Ondanks haar ‘normale’ praattempo? Respect!quote:Op woensdag 17 december 2025 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag dus alle tijd. En toegegeven: ik heb alles versneld afgespeeld. In het stuk over het uit elkaar gaan praatte ze wel wat rustiger. Ik vermoed om haar woorden goed te kunnen wegen.
Het mannetje is nog niet zindelijk , begrijp wel dat ze dat wil oefenen, dus alles even uit. Ze schrijft ook dat hij zelf ook verbaasd was dat hij ineens had gepoept, het is niet zo dat ze daar dagelijks op de stoel poepen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:36 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En dat hij op een stoel zijn ontlasting doet gaat me ook ff te ver ....
Haha dat snap ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het mannetje is nog niet zindelijk , begrijp wel dat ze dat wil oefenen, dus alles even uit. Ze schrijft ook dat hij zelf ook verbaasd was dat hij ineens had gepoept, het is niet zo dat ze daar dagelijks op de stoel poepen.
Ze probeert hem tenminste zindelijk te krijgen.
En ze moest ook al de enorme knoop doorhakken om 2 dagen gesponsord naar Noorwegen te gaan met haar kind. Heftig wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mensen, het is de laatste dag van AM. Branden jullie ook een kaarsje? 😁
O ok.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:12 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Haha dat snap ik.
Het delen van de info gaat me te ver. Verder zeg ik nergens dat hij dit dagelijks doet of dat ze ook maar iets verkeerds doet met die kids.
2 nachten? Ik dacht dat ze langer zou gaan, amper de moeite dit!quote:Op woensdag 17 december 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze moest ook al de enorme knoop doorhakken om 2 dagen gesponsord naar Noorwegen te gaan met haar kind. Heftig wel.
Dat ze met haar zoon naar Noorwegen gaat: hartstikke leuk. Maar daar hoef je toch geen knopen voor door te hakken? Als er meer dan 10.000 euro per maand binnen komt én een deel van de reis voor je betaald wordt?
Het is ook wel een kunst om je leven moeilijk en zwaar te laten lijken.
(Ik moest vanmorgen ook de knop doorhakken of ik ontbeet met een kop thee of een kop koffie. Heftig zo op de vroege morgen, ik ben voor de koffie gegaan, je moet tenslotte uit het leven halen wat er in zit).
Maximaal nietszeggende vlog weer dusquote:Op woensdag 17 december 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.
Met z’n drieën is het niet gelukt, hoe ze ook hun best hebben gedaan, zij ging van 60 naar 40 kilo, er is inmiddels weer 10 bij. Begin 2025 begon het mensen op te vallen dat het niet goed ging. Uiteindelijk eerlijk naar elkaar geweest: het ging niet meer, hoe graag ze ook wilden. Leuke dagen, zware dagen, er doorheen getrokken door familie en vrienden die weten hoe het zit, ze heeft het leuk met Tim maar ook zwaar.
Financiën zijn de reden dat zij in de boerderij is blijven wonen.
En het hele verhaal doet ze niet omdat het ook JvP en KB aangaat.
Over L.. moest ik ook even lachen 🤣quote:Op woensdag 17 december 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:
Hvk: dat Louay slecht slaapt is verklaarbaar, hij is verkouden.
En die andere 364 nachten dan?
Gisteren klagen over de lange wachtlijst jeugdzorg. Sorry hoor maar als je ook pas aan de bel trekt als je kind al 4 is, en je weet dat er iets niet klopt maar geen stappen onderneemt moet je nu niet de schuld bij een ander leggen.
Had hem gewoon naar een psz gedaan dan was de achterstand eerder aan het licht gekomen en had hij eerder op de wachtlijst gestaan.
Dat de jeugdzorg wachtlijsten heeft is al jaren.
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
En daar had ze een doodgaande vriendin voor nodig om die knoop door te hakken.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze moest ook al de enorme knoop doorhakken om 2 dagen gesponsord naar Noorwegen te gaan met haar kind. Heftig wel.
Dat ze met haar zoon naar Noorwegen gaat: hartstikke leuk. Maar daar hoef je toch geen knopen voor door te hakken? Als er meer dan 10.000 euro per maand binnen komt én een deel van de reis voor je betaald wordt?
(Ik moest vanmorgen ook de knop doorhakken of ik ontbeet met een kop thee of een kop koffie. Heftig zo op de vroege morgen, ik ben voor de koffie gegaan, je moet tenslotte uit het leven halen wat er in zit).
Dat dus, maar wat dat betreft is ze net een Sanneke. De schuld ligt bij een ander, ze had zelf ook eerder aan de bel moeten trekken.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Over L.. moest ik ook even lachen 🤣
Over Z. Als hij naar een psz was gegaan was niet alleen eerder ingegrepen bij zijn achterstand.. waarschijnlijk was er minder achterstand EN eerder door instanties ingegrepen om de schrijnende situatie daar thuis
Pfoe klinkt als een heftige ochtend inderdaad. Ik drink geen koffie, dus heb dit helse dillema gelukkig nooit. Sterkte de rest van de dag 😘quote:Op woensdag 17 december 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Al kun je je wel afvragen of het nodig is dat de hele goegemeente weet dat hij zindelijk aan het worden is en dat hij nu op een stoel heeft gepoept.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het mannetje is nog niet zindelijk , begrijp wel dat ze dat wil oefenen, dus alles even uit. Ze schrijft ook dat hij zelf ook verbaasd was dat hij ineens had gepoept, het is niet zo dat ze daar dagelijks op de stoel poepen.
Ze probeert hem tenminste zindelijk te krijgen.
Ik wil geen diagnoses noemen en volg haar niet heel actief maar is dit dan na Mijan allemaal zo ontstaan? Misschien had ze hulp moeten hebben , het is net alsof ze ook echt angstig is om dingen te ondernemen. En nee ik vind haar geen sympathieke dame maar gun haar wel een fijn leven en dat ze zich gelukkig voelt, alleen al voor Mijan.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:33 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |