Zij kan echt niet rustig aan doen volgens mij, alles altijd maximaal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Ze wíl graag dat het alleen schattig is (wie niet, natuurlijk) maar heeft ook de verwrongen overtuiging opgepikt dat zij als influencer (dit soort) dingen kan veranderen.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !
En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Ergens tussen de bieb en afwas doorquote:Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Ik wil hier nog even op inhaken. Meke is geen mod op SHO.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.
Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!
Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
Precies dit ja!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Ze heeft waarschijnlijk ChatGPT al een stukje laten schrijven wat ze straks met haar volgmoekes gaat delen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).
Ik hoor het haar gewoon zeggen 😀
Er zou volgens AM toch ook iemand bij zitten met verstand van cyber-iets? Dat content gebruikt/gemanipuleerd kan worden voor ander doeleinden dan een gezellig plaatje voor de volgmoekes?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:45 schreef Tarantelle het volgende:
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.
Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
Ik ook 🥴!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).
Minstens 18, want ze heeft (een hele tijd geleden al) gemeld dat ze haar rijbewijs had/ging studeren/zoiets.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
In de denktanks waar ik aan deel heb genomen in mijn studententijd (lang geleden 😉) werd best wel pittig gediscussieerd hoor. En aangezien AM zich mijns inziens totaal niet staande kan houden in een discussie zou het denk ik best kunnen dat ze verbaal in een hoek gaat worden gedreven en alleen nog maar stotterend het standaard riedeltje kan uitbrengen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |