abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219507586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Zij kan echt niet rustig aan doen volgens mij, alles altijd maximaal.
Ik hoop dat ze de kinderen hier toch een beetje buiten houd, dat ze geleerd heeft van de poly en het samenvoegen van de gezinnen
pi_219507617
En ze geeft ook aan menstruatie ongesteldheidsondergoed te delen met haar dochterS.

Leuk voor de tweeling dat hun moeder dat op insta plempt. Lekker handig ook voor pesters op school.

En likkende Lotje.. benieuwd of zoiets nog ter sprake komt bij de denktank.
Zal wel niet opgaan voor pa en ma Geerts, want de lieve mensen zijn met meer 🙄
pi_219507628
Het is toch allemaal bizar snel met mw. een jaar geleden kochten ze de boerderij; al het spaargeld erin, een mega verbouwing. Dan moet het toch echt goed voelen anders doe je zoiets niet? En nu is alles geklapt en is madam alweer hotel de hotel (wederom geprobeerd tegen te houden) op een nieuwe man. Binnen een jaar!! Ik had echt wel even nodig om bij te komen van mijn relatiebreuk, en daar waren nog niet eens kinderen in het spel. Vind Tim dus ook lekker kneedbaar, hij pas helemaal in hoe mw het graag ziet.
pi_219507631
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !

En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Ze wíl graag dat het alleen schattig is (wie niet, natuurlijk) maar heeft ook de verwrongen overtuiging opgepikt dat zij als influencer (dit soort) dingen kan veranderen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219507640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.

Had het ff lekker bij die satisfyer gehouden en had je geconcentreerd op jezelf en je kinderen. Die verdienen dit ook niet.
pi_219507708
Bij welke site waar ik anoniem instagram kan bekijken kan ik ook reacties op berichten bekijken? Ik kijk nu via mollygram maar daar kan ik geen reacties op berichten bekijken.
pi_219507736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Ergens tussen de bieb en afwas door
  Moderator / Colorchick dinsdag 16 december 2025 @ 09:05:31 #58
382129 crew  Donna
pi_219507741
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.

Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!

Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.

Ik wil hier nog even op inhaken. Meke is geen mod op SHO. :)
pi_219507742
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
pi_219507793
AM gaat vandaag echt geen problemen krijgen hoor met die denktank.
Die weet het ongetwijfeld weer mooi te vertellen daar.
pi_219507853
Bij Annemarie weet je gewoon al wat ze gaat vertellen.

Het is hard nodig dat er regels komen, want voordat ze het licht zag en alles goed ging doen, heeft ze ook al fouten gemaakt en al het andere voetvolk maakt die fouten nog steeds.
Ze heeft enorme inspanningen gedaan om verantwoord te influencen, ze heeft een expert aangetrokken, met wie ze wekelijks overleg heeft, ze post zelfs haar jongste niet meer in bed (nou ja, dat doet ze nog wel, maar ze trekt niet meer elke avond de dekens van haar slapend kind, om deze in een fotogenieke positie te boetseren en te voorzien van schattige attributen, omdat ze weet dat de volgers zo graag schattige foto's willen zien, ze filmt nu gewoon een slapend kind onder de dekens, een enorme verbetering).

Ze betaalt haar meerderjarige kinderen, maar haar minderjarige kinderen bewust niet, dus die zijn niet aan het werk en ze plaatst niets zonder toestemming. Omdat ze geen campagnes doet met de jonge kinderen werken deze ook niet voor haar (ja, vroeger wel natuurliji, maar nu denkt ze na).

De grote vraag of ze de privacy van haar kinderen schendt, die negeert ze. Het zijn geen betaalde samenwerkingen, dus in haar ogen zit ze safe en wij-Geertsen delen geen privacygevoelige informatie over hun kinderen en alles gaat in overleg, de kinderen willen juist in beeld enzovoort, enzovoort.

Kortom, Annemarie is het grote voorbeeld van hoe het wel moet en ze vertelt anderen graag hoe ze het goed moeten doen.
pi_219507903
Qua menstruatie-ondergoed, het zou mij echt totaal niets verbazen als S. en S. nog helemaal niet menstrueren en ze daardoor wel vindt dat ze over hun gebruik van het ondergoed kan vertellen...Julia is ondertussen afgehaakt denk ik.

Ook heel grappig om te lezen dat Annemarie de onderbroeken nog nooit heeft gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Ze draagt ze in combinatie met een cup..
pi_219507954
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
pi_219507971
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Precies dit ja!
pi_219508000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).

Ik hoor het haar gewoon zeggen 😀
pi_219508023
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer. :'(
pi_219508027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).

Ze heeft waarschijnlijk ChatGPT al een stukje laten schrijven wat ze straks met haar volgmoekes gaat delen.
pi_219508050
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.

Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
pi_219508086
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
pi_219508101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:45 schreef Tarantelle het volgende:
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.

Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
Er zou volgens AM toch ook iemand bij zitten met verstand van cyber-iets? Dat content gebruikt/gemanipuleerd kan worden voor ander doeleinden dan een gezellig plaatje voor de volgmoekes?

Ben benieuwd of ze haar content ook hebben bekeken, als voorbeeld.
pi_219508103
quote:

[..]

Ik ook 🥴!

Oh en de afvaardiging van Boos zijn natuurlijk hartstikke leuke lui, hadden misschien qua leeftijd haar kind kunnen zijn. Misschien is Tim er zelfs bij, oeh zou ie met haar op de foto willen of zal ze een herkansing voor zijn podcast krijgen?! Voor iedereen natuurlijk een rood klompje meegenomen, gewoon voor de leuk omdat de leuke mensen met meer zijn. En tenslotte een hartelijke uitnodiging aan het hulpje van de minister, om een keertje met haar gezin mee te lopen, om te zien hoe M het eten afmaakt en zij de was wegbrengt, hoe haar kinderen een veilig thuis hebben en hun moeder op handen dragen, want ja-ja kom niet aan hun moeder.
pi_219508127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
Minstens 18, want ze heeft (een hele tijd geleden al) gemeld dat ze haar rijbewijs had/ging studeren/zoiets.

En dat zij er zelf voor heeft gekozen om niet meer op het insta-kanaal van haar moeder te komen. Ze staat ook niet vermeld in de bio van moeders.

Slimme vrouw. Die oudste dochter dan.

En nu: er ligt een berg speelgoed op de grond, maar L kijkt gebiologeerd naar de TV (misschien op standje gehoorschade) en Z zit achter een scherm.

Misschien zodat moeders tijd heeft om de bananenschil tussen de af te wassen spullen te vissen.
pi_219508129
quote:

[..]

In de denktanks waar ik aan deel heb genomen in mijn studententijd (lang geleden 😉) werd best wel pittig gediscussieerd hoor. En aangezien AM zich mijns inziens totaal niet staande kan houden in een discussie zou het denk ik best kunnen dat ze verbaal in een hoek gaat worden gedreven en alleen nog maar stotterend het standaard riedeltje kan uitbrengen.
pi_219508165
KC heeft zo’n scheve mond, heeft ze iets gehad?
Dat dansen went nooit…
pi_219508166
Elisejoanna met haar neus constant in haar oksel, want dat doet ieder normaal mens die haar deo zo lekker vindt ruiken? Had ik ook niet per se hoeven zien.

AM denkt helemaal t vrouwtje te zijn met haar denktank. Ze maakt alleen nog maar reclame voor o.a. drukke mama's en ot en Sien waarbij ze haar kinderen inzet. Ze worden er bewust niet voor betaald, ze tekent geen contracten waarin staat dat er kinderen gebruikt moeten worden voor content. Buid je ze alsnog uit hoor, alleen krijgen ze er niks voor. Ofja, ze krijgen veel te grote of te kleine kleren en een hoop meuk, maar geen geld. Dus dan is het goed he.
Oh en niet te vergeten: zij vinden het niet schadelijk, nou dan ben je klaar met de discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')