Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer.
Die dame haar cupmaat is waarschijnlijk hoger dan haar IQ.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegdquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
Haha die Robin... dacht ie dat Mies het niet ging overleven! Hahaaha hoe dramatisch wil je het hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?
Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
‘Six-Seven’quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...
Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen. Ik moet zeggen dat, voor zijn leeftijd, hij een inhoudelijk en uitgebreid werkverleden heeft en altijd aan het werk te zijn (geweest).quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷♀️
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen.
Al doet die oudste wel regelmatig iets met Jayda. Zoals shoppen. Dus misschien is ze toch wel vaker thuis dan hvk doet voorkomen. Ze liegt over wel meer dingenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
Als Sanneke en Dion überhaupt eens wat meer tijd gaan besteden om hun leven wat meer vorm te geven, in plaats van alleen maar supermarkten af te rijden, op de bank te zitten, tv te kijken en adventskalenders te openen, dan gebeurt er misschien nog iets. Maar ik ben bang dat Dion is besmet met de Sanneke kwaal en dat is gewoon te blijven wachten totdat er iets gebeurt of iemand komt die het voor hun doet. De mentale armoede passiviteit spát er vanaf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.
Altijd dat gezeik en gejammer.
Net hoe haar wind waait.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷♀️
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Shuri het volgende:
[..]
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
Volgens mij bij Hornbach, gezien al dat oranje, anders geen idee. Maar de Groenrijk komt ze niet meer. Alle gekregen lampjes, laarzen, buitenspeelkeukens, tuinspullen, bbq spullen, planten etc.. waren geweldig, nu hoor en zie je daar niks meer over.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?
Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |