abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219508202
Ik echt respect voor jullie die de podcast van ‘Ier’ en ‘Mies’ kunnen luisteren. Ik begon aan de laatste maar ben al afgehaakt na ‘maar hoe is het dan met jou schat?’ 🤢
pi_219508205
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer. :'(
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
pi_219508226
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
Die dame haar cupmaat is waarschijnlijk hoger dan haar IQ.
Ik snap in haar geval niet dat er geen instanties (school/consultatiebureau?) zijn die aan de bel trekken. Ik denk dat deze vrouw heel veel hulp nodig heeft i.p.v. een instagram pagina.
pi_219508236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
pi_219508365
Judith over haar excel budget project 😂🤣 "hierdoor kreeg ik mijn financiën weer op de rit nadat ik ziek werd"
Het bestand is dit jaar door haar vader in elkaar geknutseld..
En ze moet continue het ene potje met het andere potje aanvullen 😵‍💫
Ik zou dus helemaal gestrest worden en niet zeggen dat ik het op de rit heb...
pi_219508394
Demammavan: ik kijk even goed op haar account en ik word er gewoon naar van. Een enorme close up van L. (die nog te jong is om te kunnen protesteren), die een oliebol eet en de suiker met haar tong van haar lippen likt.

Nog afgezien van een risico op AI en misbruik: je bent toch totaal gestoord als moeder als je dit in close up gaat filmen (dan hang je dus gewoon met je telefoon voor het gezicht van je kind) en dit openbaar op een groot account gaat posten?

Waarom doe je dit? Waarom denk je dat dit een goed idee is? Zou je van jezelf ook een foto met etensresten rond je mond posten? Zou je van jezelf een video posten waarin je je beugel uit je mond haalt? Post je een video waarbij je zit te neuspeuteren of je onderbroek uit je bilspleet trekt?

Maar bij een jong kind mag dit allemaal onder het mom van "de volgers willen dit zien"?

Ik snap er echt helemaal niets van... Dit zijn toch gewoon video's die alleen voor privé zijn? Ik vind het echt om te janken en het geeft wat mij betreft wel aan dat Annemarie op sommige vlakken niet meer helder kan denken.
pi_219508397
En nu ga ik maar even snel wat anders doen om mijn gedachten te verzetten.

Ik vind het ontzettend sneu voor een jong kind wat hier helemaal niets aan kan doen, maar wel heeft de dealen met de mogelijke gevolgen hiervan. En haar ouders kan het geen bal schelen (of ze snappen/zien het niet).
pi_219508413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Haha die Robin... dacht ie dat Mies het niet ging overleven! Hahaaha hoe dramatisch wil je het hebben
pi_219508468
Leuk huisje heeft DBM. Klein maar knus en gezellig én handig ingedeeld. Een huis(je) ziet er al een stuk leuker uit met wat kleur (lees je mee HvK?). Ik kan het alleen maar met haar eens zijn; een opgeruimd huis kan rust, en dus overzicht, in je hoofd geven.
pi_219508473
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?

Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
pi_219508496
Over Judith.

Dit is iemand die daadwerkelijk ziek is. Een ongeneeslijke progressieve ziekte heeft. En ja, die soms wat slordig omspringt met haar gezondheid. Vind ik dat stom soms? Ja. Ben ik het eens met haar opvoedideeën? Nee. Zou ik sommige dingen anders doen? Ja.

Maar over haar financiële zaken vind ik niets. Ze werkt nog als het kan. En ze heeft andere manieren om het leven te financieren. Vind ik dit overzichtelijk? Nee. Zou ik het zo willen? Nee. Maar ze doet het, he? Ze heeft een huis, dak boven het hoofd van haarzelf en haar zoon. Eten op tafel. Ze kan haar zoon laten sporten, ze kan een auto rijden. Ze kan er zelf prima wijs uit. Dus is het voor haar op de rit.
pi_219508530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:

Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
pi_219508645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
‘Six-Seven’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219508680

[ Bericht 100% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 16-12-2025 11:26:34 (Verkeerd gequote ) ]
pi_219508690
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...

Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
pi_219508703
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...

Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷‍♀️
pi_219508748
Mijn handen jeuken als ik naar Sanneke kijk en dat gejammer over "de inschrijving in een verkeerde woonplaats". Je kunt geen ijzer met handen breken, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat zij steeds van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaat en ook steeds hetzelfde resultaat krijgt. Iets moet gebeuren zoals zij dat wil óf denkt dat het zou moeten gebeuren. Misschien eens een andere invalshoek proberen, past niet in haar hoogdravende eigenwijze manier van denken. Ze klaagt liever dan in oplossingen of plan B/C te denken, want zelfs al de oplossing komt, dan vindt ze wel weer iets om over te klagen.
pi_219508779
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷‍♀️
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen. Ik moet zeggen dat, voor zijn leeftijd, hij een inhoudelijk en uitgebreid werkverleden heeft en altijd aan het werk te zijn (geweest).

Ik hoor haar zojuist zeggen dat ze elk jaar steeds minder gaan verdienen, dus zij verdient meer dan hem? Ooowwwwww (zoals alleen zij dat kan zeggen) Sanneke 🙄.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cattolica op 16-12-2025 11:53:22 ]
pi_219508808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen.
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.

Altijd dat gezeik en gejammer.
pi_219508857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
Al doet die oudste wel regelmatig iets met Jayda. Zoals shoppen. Dus misschien is ze toch wel vaker thuis dan hvk doet voorkomen. Ze liegt over wel meer dingen
pi_219508903
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.

Altijd dat gezeik en gejammer.
Als Sanneke en Dion überhaupt eens wat meer tijd gaan besteden om hun leven wat meer vorm te geven, in plaats van alleen maar supermarkten af te rijden, op de bank te zitten, tv te kijken en adventskalenders te openen, dan gebeurt er misschien nog iets. Maar ik ben bang dat Dion is besmet met de Sanneke kwaal en dat is gewoon te blijven wachten totdat er iets gebeurt of iemand komt die het voor hun doet. De mentale armoede passiviteit spát er vanaf.
pi_219508978
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Net hoe haar wind waait.
pi_219509022
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.
pi_219509042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:

Volgens mij bij Hornbach, gezien al dat oranje, anders geen idee. Maar de Groenrijk komt ze niet meer. Alle gekregen lampjes, laarzen, buitenspeelkeukens, tuinspullen, bbq spullen, planten etc.. waren geweldig, nu hoor en zie je daar niks meer over.
pi_219509071
Sanneke zei zelf altijd dat ze absoluut geen geld te weinig hebben 😂 geloof daar niet zoveel van eerlijk gezegd, gezien alle bedelacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')