abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219505824
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219505865
Ik klik al die zogenaamde zelfgestelde vragen over. Geen interesse in .
pi_219505925
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ofvvoorspoelen in de wasmachine (29 minuten), laten drogen in het daglicht (want dat helpt tegen de ijzerlucht van het bloed..) en dan later gewoon wassen. En alles in het kader van ‘milieuvriendelijk’.

En leuk ook voor de schoolgenoten van de tweeling dat ze ‘weten’ (want AM beweert het) het gebruikte menstruatieondergoed van hun moeder dragen als die van hen op is.
pi_219505929
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?

Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.

#iszevandaagvandebank?
pi_219505969
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ik niet, geen lettergreep. Het zal me niets verbazen als Juul achter deze vragen zit. Het is m.i. allemaal wat ver gezocht met "elkaars ondergoed dragen en onder de douche uitspoelen".
pi_219505984
Zo ik heb wat gemist blijkbaar vanmiddag, het gaat hard hier.
Ik zag dat iemand dacht dat ik dezelfde persoon was als de henrike die Dbm deelt.
Nope, ben ik niet.
Ik zou ook nooit een foto bij een reactie plaatsen, een Dbm zet je zo met foto en al te kijk.
Ach, zij kan gewoon niet zoveel aan en ze vind het moeilijk dat mensen daar wat van vinden. Zegt genoeg over haar onzekerheid denk ik.
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 21:54:09 #7
382129 crew  Donna
pi_219505990
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.

En niet vergeten. :r
pi_219506021
AM heeft zelf ook een schaduwaccount. Heeft ze geen Juul meer voor nodig.
pi_219506028
Hvk: zij leest hier mee volgens mij.
Waarom nog weer die broodtrommel showen? Zou me kapot schamen, en dan vanavond 2 wortels en 5 schijfjes aardappel.
En ik denk ook te zien dat ze zwanger is, haar buik in dat zwarte jurkje in dat zelesta filmpje.
Die ochtend ook die roze en blauwe ballon.
Haar manier om mensen geïnteresseerd te houden, knettergek.
pi_219506154
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?

Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.

#iszevandaagvandebank?
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
pi_219506181
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?

En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
pi_219506211
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?

En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Beter een kies laten vullen dan iets anders laten vullen.
pi_219506260
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand :D
pi_219506265
Tim's hand in mb's story.
pi_219506300
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Donna het volgende:
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.

En niet vergeten. :r
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.

Ik vind t trouwens ook echt een totaal ongeloofwaardig verhaal dat ze het ondergoed van AM zouden gebruiken, dan ga je toch gewoon over op een cup/maandverband/tampons? Toch niet het ondergoed van je moeder :r
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:21:00 #16
382129 crew  Donna
pi_219506392
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef Nieve het volgende:
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand :D
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint op/over de echte identiteit.
Een user outen levert een ban op.
pi_219506455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint.
Een user outen levert een ban op.

Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt. :o
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:25:03 #18
382129 crew  Donna
pi_219506471
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt. :o
In de slowchat zijn er een paar die zich (beperkt) voorgesteld hebben een paar weken geleden. :)
pi_219506495
quote:

[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
pi_219506511
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
Zij heeft ook geen idee waarover ze praat joh. Zij een a(u)HD burn-out. Zij is gewoon iemand zonder draagkracht en daarbij aartslui _O-
Ik zit momenteel in zo’n burn-out. Als ik de ene dag zo’n verjaardag zou vieren dan lig ik de dagen daarna ziek in bed. En zij gaat vrolijk alle prikkels opzoeken in een tuincentrum. Die meit _O-
pi_219506533
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
pi_219506558
quote:

[..]
Ik heb dat niet. Er zijn hier ook teveel schrijvers, dus ik kan ook niet onthouden wie wat zegt of wie in welk kamp zit. Ik lees alle commentaren ook eigenlijk zonder goed te kijken naar de user. Dus de ene keer kan ik het vreselijk met je eens zijn en een andere keer niet. En ik heb hier wel eens wat lichte irritatie opgewekt bij iemand, maar ik onthou echt niet bij wie. Ik doe dat dus ook niet expres, mocht het gebeuren. En dat geldt ook andersom.
pi_219506564
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
Ja, maar ik weet echt niet wie. Er is een kans dat het klasgenoten van me zijn geweest! Maar ja, ik weet dan ook weer geen leeftijd van mensen, dus misschien waren ze nog niet eens geboren toen ik naar de middelbare school ging _O-
pi_219506635
quote:

Geen weekend/avond, wel doordeweeks; 's ochtends gebeld en gelijk terecht kunnen, omdat ze zo'n last had. Waarom ik dit nog weet, is omdat ze de kies op haar stories plaatste. Ik denk een verstandskies, mega-groot met een groot zwart gat. Dat aanblik had ik mezelf graag willen besparen.
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:51:34 #25
382129 crew  Donna
pi_219506679
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.

Ik spoel het eerst wel uit natuurlijk. Haha!

Voor de rest geloof ik er ook weinig van.
pi_219506680
Jvp ook weer in haar string op insta
pi_219506718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp ook weer in haar string op insta
En Kelly weer met een dansfilmpje 🫣
pi_219506749
Iris zeilstra die rijdt met een heel masker op?!?! Doe even normaal
pi_219506796
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.

Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).

En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
pi_219506893
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.

Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!

Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
pi_219506894
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !

En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
pi_219507086
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !

En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Ik volg am niet en wil soms spieken nav wat hier geschreven wordt, maar dan bedenk ik dat zij 100 stories heeft. Dus dat wordt 'm dan niet :)
pi_219507165
quote:

Nee natuurlijk niet, en al helemaal dat ongesteldheid ondergoed niet , als je weet dat Je moeder daar in het bloeden is geweest , gadverdamme.
AM zegt graag controversiele dingen omdat die waarschijnlijk het eerste worden opgepakt door de media .Dat doet ze eigenlijk wel goed, want extra reclame voor haar , is meer volgers en meer geld.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219507275
quote:

Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”

Dan wil je het niet begrijpen…
pi_219507320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:

[..]

Idd, bizar!!! Een close Up van je vijfjarige die een ijsje eet en haar mond aflikt. Wat idioot!! Waarom?! Of die ze t er om??
pi_219507376
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
pi_219507382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Daar verbaas ik me bij haar altijd over, dat zij nog de ruimte heeft een kind te verwekken.
pi_219507394
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.

Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
pi_219507407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.

Niet heel lang geleden ging hvk met de 4 jongste kinderen het raam dicht doen in de oudste haar kamer waar ze filmde dat de kinderen de boel overhoop trokken.
Die oudste woont dus nog wel thuis (maar gun haar zeker een eigen betaalbaar rustig plekje... )
  dinsdag 16 december 2025 @ 07:08:52 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219507416
quote:

Nee hoor dat kost het gewoon. Mijn kies trekken bij de kaakchirurg kostte over de ¤ 300. Ze had al geluk dat haar tandarts het deed. De meeste doen dat niet meer.
pi_219507419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

Volgens mij woont de oudste nog thuis. Maar voor J zou het fijn zijn als ze een grotere eigen kamer krijgt. Kan ze zich meer terugtrekken en rust vinden in het drukke huishouden. Maar heeft ze nu niet al een eigen kamer (ieniminie weliswaar). Staat me zoiets bij.
Ik denk dat daar de meeste kids ook beter zouden slapen als ze een eigen slaapkamer zouden hebben. Als er nu 1 wakker is zijn er gelijk meer die denken dat de dag is begonnen
pi_219507452
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.

Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).

En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
Binnenkort een ketting met naam denk ik. Op z’n minst de eerste letter.
pi_219507461
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat er iemand die aanwezig is vandaag bij de denktank hier notitie van heeft genomen.
pi_219507478
Jeetje AM, die is gisteravond zo vlak voor de denktank nog even flink tekeer gegaan. Over dat menstruatie ondergoed.. Dat is toch niet leuk om zo te promoten? We dragen elkaars ondergoed? Nou kan ik daar bij normaal ondergoed nog wel inkomen maar elkaars menstruatie ondergoed? En oke, dan doe je dat in je gezin, prima. Maar het dan weer te gebruiken om geld te verdienen / reclame te maken en het zo eventjes te delen met duizenden mensen. Ik sta echt versteld...
En nog even tussen neus en lippen erbij zeggen dat er wel viezere dingen voorbij komen met oudere kinderen. Wat bedoel je nou mens? Ik denk wel dat ik het weet maar waarom dat nou weer even benadrukken? Zo niet oké!
En als klap op de vuurpijl nog even dikke close-up van Lot die een oliebol eet, tong eruit en onder de poedersuiker zit. Dit was weer een knap staaltje kinder uitbuiting zo op de maandagavond. Goed bezig weer AM en Maarten! Welterusten allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 16-12-2025 07:54:30 ]
pi_219507492
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
pi_219507497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- 20 kg afgevallen

Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Wat een leven hè? Je moet er maar zin in hebben.
pi_219507526
DBM houdt dr bestie nog een dag thuis. Maken ze daar geen feestmuts op school? Dat doen ze hier een paar dagen can te voren zodat op de dag zelf je gelijk je muts op kan zetten zodat je echt jarig bent. En direct kan trakteren zonder dat er eerst nog geknutseld moet worden. Je ontneemt haar zoveel voorpret.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lalaland79 op 16-12-2025 08:12:17 (Toevoeging ) ]
pi_219507578
MB insta official, hoelang zou het duren voor Koen en Jvp uit de kast komen samen 🫣
pi_219507579
Nog niet misschien dat AM haar menstruatie ondergoed deelt met S&S. Nog los van het 'gatver' aspect, die meiden hebben natuurlijk een hele andere maat dan hun moeder. Tis gewoon gelul, onzin, zoals AM wel vaker op dreef kan zijn.
En ultiem gênant natuurlijk voor S&S, als hun klasgenoten dit lekker mee kunnen lezen.
pi_219507582
Over een evt zwangerschap van HvK, het zou me niet verbazen maar haar figuur is al hele lange tijd zo, daar zie ik geen verschil in (die enkele keer dat ze in beeld is)
pi_219507586
quote:
- 20 kg afgevallen

Zij kan echt niet rustig aan doen volgens mij, alles altijd maximaal.
Ik hoop dat ze de kinderen hier toch een beetje buiten houd, dat ze geleerd heeft van de poly en het samenvoegen van de gezinnen
pi_219507617
En ze geeft ook aan menstruatie ongesteldheidsondergoed te delen met haar dochterS.

Leuk voor de tweeling dat hun moeder dat op insta plempt. Lekker handig ook voor pesters op school.

En likkende Lotje.. benieuwd of zoiets nog ter sprake komt bij de denktank.
Zal wel niet opgaan voor pa en ma Geerts, want de lieve mensen zijn met meer 🙄
pi_219507628
Het is toch allemaal bizar snel met mw. een jaar geleden kochten ze de boerderij; al het spaargeld erin, een mega verbouwing. Dan moet het toch echt goed voelen anders doe je zoiets niet? En nu is alles geklapt en is madam alweer hotel de hotel (wederom geprobeerd tegen te houden) op een nieuwe man. Binnen een jaar!! Ik had echt wel even nodig om bij te komen van mijn relatiebreuk, en daar waren nog niet eens kinderen in het spel. Vind Tim dus ook lekker kneedbaar, hij pas helemaal in hoe mw het graag ziet.
pi_219507631
quote:

Ze wíl graag dat het alleen schattig is (wie niet, natuurlijk) maar heeft ook de verwrongen overtuiging opgepikt dat zij als influencer (dit soort) dingen kan veranderen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219507640
quote:
- 20 kg afgevallen

Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.

Had het ff lekker bij die satisfyer gehouden en had je geconcentreerd op jezelf en je kinderen. Die verdienen dit ook niet.
pi_219507708
Bij welke site waar ik anoniem instagram kan bekijken kan ik ook reacties op berichten bekijken? Ik kijk nu via mollygram maar daar kan ik geen reacties op berichten bekijken.
pi_219507736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Ergens tussen de bieb en afwas door
  Moderator/colorchick dinsdag 16 december 2025 @ 09:05:31 #58
382129 crew  Donna
pi_219507741
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.

Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!

Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.

Ik wil hier nog even op inhaken. Meke is geen mod op SHO. :)
pi_219507742
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
pi_219507793
AM gaat vandaag echt geen problemen krijgen hoor met die denktank.
Die weet het ongetwijfeld weer mooi te vertellen daar.
pi_219507853
Bij Annemarie weet je gewoon al wat ze gaat vertellen.

Het is hard nodig dat er regels komen, want voordat ze het licht zag en alles goed ging doen, heeft ze ook al fouten gemaakt en al het andere voetvolk maakt die fouten nog steeds.
Ze heeft enorme inspanningen gedaan om verantwoord te influencen, ze heeft een expert aangetrokken, met wie ze wekelijks overleg heeft, ze post zelfs haar jongste niet meer in bed (nou ja, dat doet ze nog wel, maar ze trekt niet meer elke avond de dekens van haar slapend kind, om deze in een fotogenieke positie te boetseren en te voorzien van schattige attributen, omdat ze weet dat de volgers zo graag schattige foto's willen zien, ze filmt nu gewoon een slapend kind onder de dekens, een enorme verbetering).

Ze betaalt haar meerderjarige kinderen, maar haar minderjarige kinderen bewust niet, dus die zijn niet aan het werk en ze plaatst niets zonder toestemming. Omdat ze geen campagnes doet met de jonge kinderen werken deze ook niet voor haar (ja, vroeger wel natuurliji, maar nu denkt ze na).

De grote vraag of ze de privacy van haar kinderen schendt, die negeert ze. Het zijn geen betaalde samenwerkingen, dus in haar ogen zit ze safe en wij-Geertsen delen geen privacygevoelige informatie over hun kinderen en alles gaat in overleg, de kinderen willen juist in beeld enzovoort, enzovoort.

Kortom, Annemarie is het grote voorbeeld van hoe het wel moet en ze vertelt anderen graag hoe ze het goed moeten doen.
pi_219507903
Qua menstruatie-ondergoed, het zou mij echt totaal niets verbazen als S. en S. nog helemaal niet menstrueren en ze daardoor wel vindt dat ze over hun gebruik van het ondergoed kan vertellen...Julia is ondertussen afgehaakt denk ik.

Ook heel grappig om te lezen dat Annemarie de onderbroeken nog nooit heeft gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Ze draagt ze in combinatie met een cup..
pi_219507954
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
pi_219507971
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Precies dit ja!
pi_219508000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).

Ik hoor het haar gewoon zeggen 😀
pi_219508023
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer. :'(
pi_219508027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).

Ze heeft waarschijnlijk ChatGPT al een stukje laten schrijven wat ze straks met haar volgmoekes gaat delen.
pi_219508050
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.

Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
pi_219508086
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
pi_219508101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:45 schreef Tarantelle het volgende:
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.

Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
Er zou volgens AM toch ook iemand bij zitten met verstand van cyber-iets? Dat content gebruikt/gemanipuleerd kan worden voor ander doeleinden dan een gezellig plaatje voor de volgmoekes?

Ben benieuwd of ze haar content ook hebben bekeken, als voorbeeld.
pi_219508103
quote:

[..]

Ik ook 🥴!

Oh en de afvaardiging van Boos zijn natuurlijk hartstikke leuke lui, hadden misschien qua leeftijd haar kind kunnen zijn. Misschien is Tim er zelfs bij, oeh zou ie met haar op de foto willen of zal ze een herkansing voor zijn podcast krijgen?! Voor iedereen natuurlijk een rood klompje meegenomen, gewoon voor de leuk omdat de leuke mensen met meer zijn. En tenslotte een hartelijke uitnodiging aan het hulpje van de minister, om een keertje met haar gezin mee te lopen, om te zien hoe M het eten afmaakt en zij de was wegbrengt, hoe haar kinderen een veilig thuis hebben en hun moeder op handen dragen, want ja-ja kom niet aan hun moeder.
pi_219508127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
Minstens 18, want ze heeft (een hele tijd geleden al) gemeld dat ze haar rijbewijs had/ging studeren/zoiets.

En dat zij er zelf voor heeft gekozen om niet meer op het insta-kanaal van haar moeder te komen. Ze staat ook niet vermeld in de bio van moeders.

Slimme vrouw. Die oudste dochter dan.

En nu: er ligt een berg speelgoed op de grond, maar L kijkt gebiologeerd naar de TV (misschien op standje gehoorschade) en Z zit achter een scherm.

Misschien zodat moeders tijd heeft om de bananenschil tussen de af te wassen spullen te vissen.
pi_219508129
quote:

[..]

In de denktanks waar ik aan deel heb genomen in mijn studententijd (lang geleden 😉) werd best wel pittig gediscussieerd hoor. En aangezien AM zich mijns inziens totaal niet staande kan houden in een discussie zou het denk ik best kunnen dat ze verbaal in een hoek gaat worden gedreven en alleen nog maar stotterend het standaard riedeltje kan uitbrengen.
pi_219508165
KC heeft zo’n scheve mond, heeft ze iets gehad?
Dat dansen went nooit…
pi_219508166
Elisejoanna met haar neus constant in haar oksel, want dat doet ieder normaal mens die haar deo zo lekker vindt ruiken? Had ik ook niet per se hoeven zien.

AM denkt helemaal t vrouwtje te zijn met haar denktank. Ze maakt alleen nog maar reclame voor o.a. drukke mama's en ot en Sien waarbij ze haar kinderen inzet. Ze worden er bewust niet voor betaald, ze tekent geen contracten waarin staat dat er kinderen gebruikt moeten worden voor content. Buid je ze alsnog uit hoor, alleen krijgen ze er niks voor. Ofja, ze krijgen veel te grote of te kleine kleren en een hoop meuk, maar geen geld. Dus dan is het goed he.
Oh en niet te vergeten: zij vinden het niet schadelijk, nou dan ben je klaar met de discussie.
pi_219508202
Ik echt respect voor jullie die de podcast van ‘Ier’ en ‘Mies’ kunnen luisteren. Ik begon aan de laatste maar ben al afgehaakt na ‘maar hoe is het dan met jou schat?’ 🤢
pi_219508205
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer. :'(
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
pi_219508226
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
Die dame haar cupmaat is waarschijnlijk hoger dan haar IQ.
Ik snap in haar geval niet dat er geen instanties (school/consultatiebureau?) zijn die aan de bel trekken. Ik denk dat deze vrouw heel veel hulp nodig heeft i.p.v. een instagram pagina.
pi_219508236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
pi_219508365
Judith over haar excel budget project 😂🤣 "hierdoor kreeg ik mijn financiën weer op de rit nadat ik ziek werd"
Het bestand is dit jaar door haar vader in elkaar geknutseld..
En ze moet continue het ene potje met het andere potje aanvullen 😵‍💫
Ik zou dus helemaal gestrest worden en niet zeggen dat ik het op de rit heb...
pi_219508394
Demammavan: ik kijk even goed op haar account en ik word er gewoon naar van. Een enorme close up van L. (die nog te jong is om te kunnen protesteren), die een oliebol eet en de suiker met haar tong van haar lippen likt.

Nog afgezien van een risico op AI en misbruik: je bent toch totaal gestoord als moeder als je dit in close up gaat filmen (dan hang je dus gewoon met je telefoon voor het gezicht van je kind) en dit openbaar op een groot account gaat posten?

Waarom doe je dit? Waarom denk je dat dit een goed idee is? Zou je van jezelf ook een foto met etensresten rond je mond posten? Zou je van jezelf een video posten waarin je je beugel uit je mond haalt? Post je een video waarbij je zit te neuspeuteren of je onderbroek uit je bilspleet trekt?

Maar bij een jong kind mag dit allemaal onder het mom van "de volgers willen dit zien"?

Ik snap er echt helemaal niets van... Dit zijn toch gewoon video's die alleen voor privé zijn? Ik vind het echt om te janken en het geeft wat mij betreft wel aan dat Annemarie op sommige vlakken niet meer helder kan denken.
pi_219508397
En nu ga ik maar even snel wat anders doen om mijn gedachten te verzetten.

Ik vind het ontzettend sneu voor een jong kind wat hier helemaal niets aan kan doen, maar wel heeft de dealen met de mogelijke gevolgen hiervan. En haar ouders kan het geen bal schelen (of ze snappen/zien het niet).
pi_219508413
quote:
- 20 kg afgevallen

Haha die Robin... dacht ie dat Mies het niet ging overleven! Hahaaha hoe dramatisch wil je het hebben
pi_219508468
Leuk huisje heeft DBM. Klein maar knus en gezellig én handig ingedeeld. Een huis(je) ziet er al een stuk leuker uit met wat kleur (lees je mee HvK?). Ik kan het alleen maar met haar eens zijn; een opgeruimd huis kan rust, en dus overzicht, in je hoofd geven.
pi_219508473
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?

Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
pi_219508496
Over Judith.

Dit is iemand die daadwerkelijk ziek is. Een ongeneeslijke progressieve ziekte heeft. En ja, die soms wat slordig omspringt met haar gezondheid. Vind ik dat stom soms? Ja. Ben ik het eens met haar opvoedideeën? Nee. Zou ik sommige dingen anders doen? Ja.

Maar over haar financiële zaken vind ik niets. Ze werkt nog als het kan. En ze heeft andere manieren om het leven te financieren. Vind ik dit overzichtelijk? Nee. Zou ik het zo willen? Nee. Maar ze doet het, he? Ze heeft een huis, dak boven het hoofd van haarzelf en haar zoon. Eten op tafel. Ze kan haar zoon laten sporten, ze kan een auto rijden. Ze kan er zelf prima wijs uit. Dus is het voor haar op de rit.
pi_219508530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:

Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
pi_219508645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
‘Six-Seven’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219508680

[ Bericht 100% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 16-12-2025 11:26:34 (Verkeerd gequote ) ]
pi_219508690
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...

Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
pi_219508703
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...

Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷‍♀️
pi_219508748
Mijn handen jeuken als ik naar Sanneke kijk en dat gejammer over "de inschrijving in een verkeerde woonplaats". Je kunt geen ijzer met handen breken, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat zij steeds van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaat en ook steeds hetzelfde resultaat krijgt. Iets moet gebeuren zoals zij dat wil óf denkt dat het zou moeten gebeuren. Misschien eens een andere invalshoek proberen, past niet in haar hoogdravende eigenwijze manier van denken. Ze klaagt liever dan in oplossingen of plan B/C te denken, want zelfs al de oplossing komt, dan vindt ze wel weer iets om over te klagen.
pi_219508779
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷‍♀️
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen. Ik moet zeggen dat, voor zijn leeftijd, hij een inhoudelijk en uitgebreid werkverleden heeft en altijd aan het werk te zijn (geweest).

Ik hoor haar zojuist zeggen dat ze elk jaar steeds minder gaan verdienen, dus zij verdient meer dan hem? Ooowwwwww (zoals alleen zij dat kan zeggen) Sanneke 🙄.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cattolica op 16-12-2025 11:53:22 ]
pi_219508808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen.
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.

Altijd dat gezeik en gejammer.
pi_219508857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
Al doet die oudste wel regelmatig iets met Jayda. Zoals shoppen. Dus misschien is ze toch wel vaker thuis dan hvk doet voorkomen. Ze liegt over wel meer dingen
pi_219508903
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.

Altijd dat gezeik en gejammer.
Als Sanneke en Dion überhaupt eens wat meer tijd gaan besteden om hun leven wat meer vorm te geven, in plaats van alleen maar supermarkten af te rijden, op de bank te zitten, tv te kijken en adventskalenders te openen, dan gebeurt er misschien nog iets. Maar ik ben bang dat Dion is besmet met de Sanneke kwaal en dat is gewoon te blijven wachten totdat er iets gebeurt of iemand komt die het voor hun doet. De mentale armoede passiviteit spát er vanaf.
pi_219508978
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Net hoe haar wind waait.
pi_219509022
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.
pi_219509042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:

Volgens mij bij Hornbach, gezien al dat oranje, anders geen idee. Maar de Groenrijk komt ze niet meer. Alle gekregen lampjes, laarzen, buitenspeelkeukens, tuinspullen, bbq spullen, planten etc.. waren geweldig, nu hoor en zie je daar niks meer over.
pi_219509071
Sanneke zei zelf altijd dat ze absoluut geen geld te weinig hebben 😂 geloof daar niet zoveel van eerlijk gezegd, gezien alle bedelacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')