Ofvvoorspoelen in de wasmachine (29 minuten), laten drogen in het daglicht (want dat helpt tegen de ijzerlucht van het bloed..) en dan later gewoon wassen. En alles in het kader van ‘milieuvriendelijk’.quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ik niet, geen lettergreep. Het zal me niets verbazen als Juul achter deze vragen zit. Het is m.i. allemaal wat ver gezocht met "elkaars ondergoed dragen en onder de douche uitspoelen".quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?
Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.
#iszevandaagvandebank?
Beter een kies laten vullen dan iets anders laten vullen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?
En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.quote:Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Donna het volgende:
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.
En niet vergeten.
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint op/over de echte identiteit.quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef Nieve het volgende:
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.quote:Op maandag 15 december 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint.
Een user outen levert een ban op.
In de slowchat zijn er een paar die zich (beperkt) voorgesteld hebben een paar weken geleden.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.
Zij heeft ook geen idee waarover ze praat joh. Zij een a(u)HD burn-out. Zij is gewoon iemand zonder draagkracht en daarbij aartsluiquote:Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
Ik heb dat niet. Er zijn hier ook teveel schrijvers, dus ik kan ook niet onthouden wie wat zegt of wie in welk kamp zit. Ik lees alle commentaren ook eigenlijk zonder goed te kijken naar de user. Dus de ene keer kan ik het vreselijk met je eens zijn en een andere keer niet. En ik heb hier wel eens wat lichte irritatie opgewekt bij iemand, maar ik onthou echt niet bij wie. Ik doe dat dus ook niet expres, mocht het gebeuren. En dat geldt ook andersom.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet echt niet wie. Er is een kans dat het klasgenoten van me zijn geweest! Maar ja, ik weet dan ook weer geen leeftijd van mensen, dus misschien waren ze nog niet eens geboren toen ik naar de middelbare school gingquote:Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
Geen weekend/avond, wel doordeweeks; 's ochtends gebeld en gelijk terecht kunnen, omdat ze zo'n last had. Waarom ik dit nog weet, is omdat ze de kies op haar stories plaatste. Ik denk een verstandskies, mega-groot met een groot zwart gat. Dat aanblik had ik mezelf graag willen besparen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?
En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Ik spoel het eerst wel uit natuurlijk. Haha!quote:Op maandag 15 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.
En Kelly weer met een dansfilmpje 🫣quote:Op maandag 15 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp ook weer in haar string op insta
Ik volg am niet en wil soms spieken nav wat hier geschreven wordt, maar dan bedenk ik dat zij 100 stories heeft. Dus dat wordt 'm dan nietquote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !
En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Nee natuurlijk niet, en al helemaal dat ongesteldheid ondergoed niet , als je weet dat Je moeder daar in het bloeden is geweest , gadverdamme.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Am met haar ondergoed , ga toch weg . Ik ken geen enkele vrouw die ondergoed deelt met haar dochters of welke andere vrouwen dan ook. Gatver !
En Lot moest weer etend op het net gegooid worden . Ze heeft nog altijd niet begrepen waarom dit soort beelden niet “ schattig “ zijn.
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Idd, bizar!!! Een close Up van je vijfjarige die een ijsje eet en haar mond aflikt. Wat idioot!! Waarom?! Of die ze t er om??quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”
Dan wil je het niet begrijpen…
Daar verbaas ik me bij haar altijd over, dat zij nog de ruimte heeft een kind te verwekken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Niet heel lang geleden ging hvk met de 4 jongste kinderen het raam dicht doen in de oudste haar kamer waar ze filmde dat de kinderen de boel overhoop trokken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.
Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
Nee hoor dat kost het gewoon. Mijn kies trekken bij de kaakchirurg kostte over de ¤ 300. Ze had al geluk dat haar tandarts het deed. De meeste doen dat niet meer.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij woont de oudste nog thuis. Maar voor J zou het fijn zijn als ze een grotere eigen kamer krijgt. Kan ze zich meer terugtrekken en rust vinden in het drukke huishouden. Maar heeft ze nu niet al een eigen kamer (ieniminie weliswaar). Staat me zoiets bij.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij is haar oudste het huis uit, kunnen J en de terror twins naar de zolder, jongens naar de kamer van de meiden/J en hoppa, plek zat.
Ik hoop het niet, maar het zal me ook niks verbazen.
Binnenkort een ketting met naam denk ik. Op z’n minst de eerste letter.quote:Op maandag 15 december 2025 23:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies gaat van maximaal janken in de podcast naar maximaal insta-official met Tim.
Benieuwd hoe de kindjes Koen 2.0 als stiefvader vinden (zo snel al).
En dezelfde horloges ipv ringen? Cringe. Ik vind het allemaal wat puberaals hebben.
Ik hoop dat er iemand die aanwezig is vandaag bij de denktank hier notitie van heeft genomen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:04 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Sterker nog. Deze repost ze s avonds nog even met de tekst “welterusten”
Dan wil je het niet begrijpen…
Wat een leven hè? Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- maximaal ellende toen ze in de keet moesten
- 20 kg afgevallen
- zij als einzelgänger in de relatie
- zij als boeman maar de waarheid komt wel boven tafel
- broertje was bang dat ze het niet zou overleven
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Zij kan echt niet rustig aan doen volgens mij, alles altijd maximaal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB en de podcast ik schrik er wel van hoe extreem allemaal en ondertussen het insta perfect plaatje
- 20 kg afgevallen
Maximaal overdreven en nu maximale vlinders zonder dildo of satisfyer want dat moet ze ook weer even delen.
Ze wíl graag dat het alleen schattig is (wie niet, natuurlijk) maar heeft ook de verwrongen overtuiging opgepikt dat zij als influencer (dit soort) dingen kan veranderen.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef poohenzo het volgende:
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
- 20 kg afgevallen
Ergens tussen de bieb en afwas doorquote:Op dinsdag 16 december 2025 06:51 schreef Miepje77 het volgende:
Hoe gaat HVK het in hemelsnaam doen met nog een newborn erbij, als ze zwanger is... En wanneer is dat kind dan verwekt?
Ik wil hier nog even op inhaken. Meke is geen mod op SHO.quote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.
Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!
Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
Precies dit ja!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Dat gesprek met die denktank komt niet openbaar toch? Dus wij krijgen dat nooit te horen neem ik aan? Dan gaat AM gewoon weer een bullshit verhaal ophangen dat het een heel fijn gesprek was. Dat ze heel veel aan haar input gehad hebben. Dat ze het allemaal heel goed doet en iedereen trots op haar is. Zelfs al zou ze er flink van langs krijgen, dat gaat ze nooit toegeven.
Ze heeft waarschijnlijk ChatGPT al een stukje laten schrijven wat ze straks met haar volgmoekes gaat delen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).
Ik hoor het haar gewoon zeggen 😀
Er zou volgens AM toch ook iemand bij zitten met verstand van cyber-iets? Dat content gebruikt/gemanipuleerd kan worden voor ander doeleinden dan een gezellig plaatje voor de volgmoekes?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:45 schreef Tarantelle het volgende:
En het jammere vind ik het vooral over geld en uitbuiting zal gaan. Dat is ook zorgelijk, maar ik vind de hele schendig van privacy en het gevoel hebben dat je overal en altijd gefilmd kunt worden nog veel belangrijker. Dat doet wat met kinderen (naast dat er ook best voordelen aan kunnen zitten en kinderen soms vast graag willen meewerken). Dit naast het delen van informatie en details over kinderen, die nooit bedoeld zijn geweest voor een groot publiek.
Ik hoop dat dit punt vooral belicht wordt. Dat jonge kinderen een basisrecht hebben op privacy. Ook als hun ouders er (nog) niets aan verdienen.
Ik ook 🥴!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is een denktank, dus ze zal er zeker niet van langs krijgen. Dat is ook niet de insteek van een denktank. Maar eens met je eerste stuk. We gaan zeker horen, dat het inspirerend was, dat het stof tot denken gaf en dat dit overleg ook weer duidelijk maakte hoe belangrijk het is dat er regels en kaders komen en hoe trots ze is dat ze daar een bijdrage aan mag leveren en dat ze hoopt dat ze verder in het proces meegenomen wordt (want hoe kan dat ook zonder de expertise van demammavan).
Minstens 18, want ze heeft (een hele tijd geleden al) gemeld dat ze haar rijbewijs had/ging studeren/zoiets.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
In de denktanks waar ik aan deel heb genomen in mijn studententijd (lang geleden 😉) werd best wel pittig gediscussieerd hoor. En aangezien AM zich mijns inziens totaal niet staande kan houden in een discussie zou het denk ik best kunnen dat ze verbaal in een hoek gaat worden gedreven en alleen nog maar stotterend het standaard riedeltje kan uitbrengen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Mirp het volgende:
HVK snapt het echt niet he. Dat L zo slecht slaapt en zoveel huilt 's nachts omdat hij waarschijnlijk gewoon oververmoeid is. Het wordt daar ook met de dag erger lijkt wel. Gisteren stond hij ook huilend bij haar been en mama maar door filmen. Ik hoop zo dat degene hier met vermoedens van een nieuwe zwangerschap echt geen gelijk heeft. Ik gun die kinderen zoveel meer.
Die dame haar cupmaat is waarschijnlijk hoger dan haar IQ.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens! Ik ben al chronisch overprikkeld wanneer ik naar haar stories kijk. De chaotische chaos en rotzooi is adembenemend, alles is wit of sad-beige; de kleding, inrichting, zelfs het eten. De kinderen zijn oververmoeid en ondervoed op meer manieren dan één. Slapen gebeurt niet op commando (bij kind noch volwassene), dus "kinderen willen niet slapen of eten" bestaat niet (uitzonderingen daargelaten!). Een kind een pakje droge crackers en een ongepelde sinaasappel meegeven voor lunch, is óf pure desinteresse als moeder zijnde óf rage-bait; beiden zijn verwerpelijk. Over de oudste kan ik alleen maar hopen dat ze niet meer thuiswoont.
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegdquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die oudste van hvk eigenlijk? 16? Is toch ook triest dat zij al helemaal op haarzelf is - tenminste nooit betrokken bij het gezin, niet samen eten.
Haha die Robin... dacht ie dat Mies het niet ging overleven! Hahaaha hoe dramatisch wil je het hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 07:54 schreef Lovelii2026 het volgende:
- 20 kg afgevallen
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?
Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
‘Six-Seven’quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke moet weer eens vertellen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen...
Ik kan alleen maar denken: dat is je eigen keuze en waarschijnlijk met een reden.😅
Want als je inderdaad tegenwoordig een baan hebt ga je elk jaar wel omhoog tenzij je er letterlijk voor kiest om minder uren te maken of een andere, slechter betaalde baan kiest.
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen. Ik moet zeggen dat, voor zijn leeftijd, hij een inhoudelijk en uitgebreid werkverleden heeft en altijd aan het werk te zijn (geweest).quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷♀️
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Hij werkt als medewerker groenvoorziening op de vakantieparken in Hellevoetsluis (LinkedIn). Volgens mij is ie dan op tijd thuis en werkt ie niet meer dan 4 dagen.
Al doet die oudste wel regelmatig iets met Jayda. Zoals shoppen. Dus misschien is ze toch wel vaker thuis dan hvk doet voorkomen. Ze liegt over wel meer dingenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij ondertussen al 19.. werkt, studeert en heeft al langere tijd een vaste relatie waar ze ook veel is.. (info van hvk geen idee wat daar nu nog van klopt hoor) als ze thuis is kookt ze voor zichzelf en eet boven (al jaren) wast ook haar eigen spullen af.. maar eet vooral op werk en bij schoonfamilie heeft hvk ooit gezegd
Denk dat als deze slimme zelfstandige dame (dochter) straks een eigen huisje heeft hvk haar nog zeldzaam zal zien.. Volgens mij is dat nu al het geval..
Als Sanneke en Dion überhaupt eens wat meer tijd gaan besteden om hun leven wat meer vorm te geven, in plaats van alleen maar supermarkten af te rijden, op de bank te zitten, tv te kijken en adventskalenders te openen, dan gebeurt er misschien nog iets. Maar ik ben bang dat Dion is besmet met de Sanneke kwaal en dat is gewoon te blijven wachten totdat er iets gebeurt of iemand komt die het voor hun doet. De mentale armoede passiviteit spát er vanaf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.
Altijd dat gezeik en gejammer.
Net hoe haar wind waait.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dion is van baan gewisseld en minder gaan werken toch?
Ze heeft zelf dit jaar nog beweerd dat ze met insta meer verdiend dan wanneer ze 24uur voor een baas zou werken. 🤷♀️
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Shuri het volgende:
[..]
Het was niet Intratuin, de samenwerking, maar Groenrijk.
Volgens mij bij Hornbach, gezien al dat oranje, anders geen idee. Maar de Groenrijk komt ze niet meer. Alle gekregen lampjes, laarzen, buitenspeelkeukens, tuinspullen, bbq spullen, planten etc.. waren geweldig, nu hoor en zie je daar niks meer over.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:58 schreef Zana het volgende:
Bj welke winkel heeft Am trouwens de kerstspullen gisteren gekocht?
Zat te denken of ze ook na haar samenwerking met Intratuin daar nog wel eens komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |