abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219505824
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219505865
Ik klik al die zogenaamde zelfgestelde vragen over. Geen interesse in .
pi_219505925
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ofvvoorspoelen in de wasmachine (29 minuten), laten drogen in het daglicht (want dat helpt tegen de ijzerlucht van het bloed..) en dan later gewoon wassen. En alles in het kader van ‘milieuvriendelijk’.

En leuk ook voor de schoolgenoten van de tweeling dat ze ‘weten’ (want AM beweert het) het gebruikte menstruatieondergoed van hun moeder dragen als die van hen op is.
pi_219505929
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?

Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.

#iszevandaagvandebank?
pi_219505969
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ik niet, geen lettergreep. Het zal me niets verbazen als Juul achter deze vragen zit. Het is m.i. allemaal wat ver gezocht met "elkaars ondergoed dragen en onder de douche uitspoelen".
pi_219505984
Zo ik heb wat gemist blijkbaar vanmiddag, het gaat hard hier.
Ik zag dat iemand dacht dat ik dezelfde persoon was als de henrike die Dbm deelt.
Nope, ben ik niet.
Ik zou ook nooit een foto bij een reactie plaatsen, een Dbm zet je zo met foto en al te kijk.
Ach, zij kan gewoon niet zoveel aan en ze vind het moeilijk dat mensen daar wat van vinden. Zegt genoeg over haar onzekerheid denk ik.
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 21:54:09 #7
382129 crew  Donna
pi_219505990
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.

En niet vergeten. :r
pi_219506021
AM heeft zelf ook een schaduwaccount. Heeft ze geen Juul meer voor nodig.
pi_219506028
Hvk: zij leest hier mee volgens mij.
Waarom nog weer die broodtrommel showen? Zou me kapot schamen, en dan vanavond 2 wortels en 5 schijfjes aardappel.
En ik denk ook te zien dat ze zwanger is, haar buik in dat zwarte jurkje in dat zelesta filmpje.
Die ochtend ook die roze en blauwe ballon.
Haar manier om mensen geïnteresseerd te houden, knettergek.
pi_219506154
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?

Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.

#iszevandaagvandebank?
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
pi_219506181
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?

En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
pi_219506211
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?

En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Beter een kies laten vullen dan iets anders laten vullen.
pi_219506260
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand :D
pi_219506265
Tim's hand in mb's story.
pi_219506300
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Donna het volgende:
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.

En niet vergeten. :r
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.

Ik vind t trouwens ook echt een totaal ongeloofwaardig verhaal dat ze het ondergoed van AM zouden gebruiken, dan ga je toch gewoon over op een cup/maandverband/tampons? Toch niet het ondergoed van je moeder :r
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:21:00 #16
382129 crew  Donna
pi_219506392
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef Nieve het volgende:
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand :D
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint op/over de echte identiteit.
Een user outen levert een ban op.
pi_219506455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint.
Een user outen levert een ban op.

Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt. :o
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:25:03 #18
382129 crew  Donna
pi_219506471
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt. :o
In de slowchat zijn er een paar die zich (beperkt) voorgesteld hebben een paar weken geleden. :)
pi_219506495
quote:

[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
pi_219506511
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
Zij heeft ook geen idee waarover ze praat joh. Zij een a(u)HD burn-out. Zij is gewoon iemand zonder draagkracht en daarbij aartslui _O-
Ik zit momenteel in zo’n burn-out. Als ik de ene dag zo’n verjaardag zou vieren dan lig ik de dagen daarna ziek in bed. En zij gaat vrolijk alle prikkels opzoeken in een tuincentrum. Die meit _O-
pi_219506533
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
pi_219506558
quote:

[..]
Ik heb dat niet. Er zijn hier ook teveel schrijvers, dus ik kan ook niet onthouden wie wat zegt of wie in welk kamp zit. Ik lees alle commentaren ook eigenlijk zonder goed te kijken naar de user. Dus de ene keer kan ik het vreselijk met je eens zijn en een andere keer niet. En ik heb hier wel eens wat lichte irritatie opgewekt bij iemand, maar ik onthou echt niet bij wie. Ik doe dat dus ook niet expres, mocht het gebeuren. En dat geldt ook andersom.
pi_219506564
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
Ja, maar ik weet echt niet wie. Er is een kans dat het klasgenoten van me zijn geweest! Maar ja, ik weet dan ook weer geen leeftijd van mensen, dus misschien waren ze nog niet eens geboren toen ik naar de middelbare school ging _O-
pi_219506635
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

Geen weekend/avond, wel doordeweeks; 's ochtends gebeld en gelijk terecht kunnen, omdat ze zo'n last had. Waarom ik dit nog weet, is omdat ze de kies op haar stories plaatste. Ik denk een verstandskies, mega-groot met een groot zwart gat. Dat aanblik had ik mezelf graag willen besparen.
  Moderator/colorchick maandag 15 december 2025 @ 22:51:34 #25
382129 crew  Donna
pi_219506679
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.

Ik spoel het eerst wel uit natuurlijk. Haha!

Voor de rest geloof ik er ook weinig van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')