Ofvvoorspoelen in de wasmachine (29 minuten), laten drogen in het daglicht (want dat helpt tegen de ijzerlucht van het bloed..) en dan later gewoon wassen. En alles in het kader van ‘milieuvriendelijk’.quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
Ik niet, geen lettergreep. Het zal me niets verbazen als Juul achter deze vragen zit. Het is m.i. allemaal wat ver gezocht met "elkaars ondergoed dragen en onder de douche uitspoelen".quote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een heerlijke info weer van Annemarie over de snuggs. Hele vreemde was-adviezen geeft ze ook. Laten weken in een emmer water tot je ze gaat wassen? Brrr! En de meiden zouden haar onderbroeken dragen als die van hunzelf op zijn. Is er iemand die dat gelooft?
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vraag me überhaupt af waarom DBM zo besproken wordt hier. Het is gewoon een klein insta account, niet eens echt een fluflu. 5000 volgers?
Vandaag eens gekeken of Sanne van de bank af is gekomen. Helaas.
#iszevandaagvandebank?
Beter een kies laten vullen dan iets anders laten vullen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?
En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.quote:Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Donna het volgende:
Dat weken in een emmer is wel normaal. Dat water ververs je wel 2x daags.
En niet vergeten.
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint op/over de echte identiteit.quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef Nieve het volgende:
De accounts die in het vorige topic genoemd werden denk ik ook zeker van te weten dat ze van hier zijn (ik ben het niet), wolletje heb ik elders wel eens hele goede dingen zien zeggen en dat dan in de woorden van hier.
Sowieso benieuwd wie er allemaal achter de namen hier zitten, weet het tot nu toe van niemand
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.quote:Op maandag 15 december 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is vast ten overvloede, maar ik zeg het toch even; users zijn hier anoniem. Tenzij users zichzelf openbaren wordt er niet over gesproken, gegokt of gehint.
Een user outen levert een ban op.
In de slowchat zijn er een paar die zich (beperkt) voorgesteld hebben een paar weken geleden.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Vraag me soms gewoon voor de leuk af wie er achter de namen zitten hier omdat ik bij iedereen een soort beeld heb gecreëerd in mijn hoofd wat vast voor geen meter klopt.
Zij heeft ook geen idee waarover ze praat joh. Zij een a(u)HD burn-out. Zij is gewoon iemand zonder draagkracht en daarbij aartsluiquote:Op maandag 15 december 2025 22:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
DBM is voor mij een soort van Sanne, maar dan anders. Dit zeggen, dat doen, ziekenhuis uit, tuincentrum in. Ik las dat ze zich vanaf deze maand op autisme laat testen en dat ze een "A(u)DHD burnout" heeft. Het is een type account, zoals HvK en Sanne, waarbij ik mij een ramptoerist voel.
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Van één iemand weet ik dat ze in de buurt woont maar dat is puur doordat wij beiden in de buurt wonen van een huisje waar Debbie is geweest en daar iets over hebben geschreven.
Ik heb dat niet. Er zijn hier ook teveel schrijvers, dus ik kan ook niet onthouden wie wat zegt of wie in welk kamp zit. Ik lees alle commentaren ook eigenlijk zonder goed te kijken naar de user. Dus de ene keer kan ik het vreselijk met je eens zijn en een andere keer niet. En ik heb hier wel eens wat lichte irritatie opgewekt bij iemand, maar ik onthou echt niet bij wie. Ik doe dat dus ook niet expres, mocht het gebeuren. En dat geldt ook andersom.quote:Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet echt niet wie. Er is een kans dat het klasgenoten van me zijn geweest! Maar ja, ik weet dan ook weer geen leeftijd van mensen, dus misschien waren ze nog niet eens geboren toen ik naar de middelbare school gingquote:Op maandag 15 december 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er zijn best wat dames hier volgens mij die in noord Nederland wonen.
Geen weekend/avond, wel doordeweeks; 's ochtends gebeld en gelijk terecht kunnen, omdat ze zo'n last had. Waarom ik dit nog weet, is omdat ze de kies op haar stories plaatste. Ik denk een verstandskies, mega-groot met een groot zwart gat. Dat aanblik had ik mezelf graag willen besparen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vette rekening voor het trekken van de kies van HVK. Was ze naar een spoedtandarts geweest ofzo? Consult in het weekend/avond?
En dat ze vorige maand een rekening had van 100,- voor het vullen van een andere kies, dat heeft weer niks met deze rekening te maken.
Ik spoel het eerst wel uit natuurlijk. Haha!quote:Op maandag 15 december 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind ik echt goor haha. Ik gebruik het ook als extra, ik spoel het uit onder de kraan en t gaat de was in (of ik hang het uit, heb niet dagelijks zoveel was als DBM of AM 🙈) maar zo'n emmer zou ik echt heel smerig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |