abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219510526
Wel of geen borstvoeding is toch echt heel iets anders dan op deze manier je geld verdienen?
pi_219510562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef pistacchio het volgende:
Wel of geen borstvoeding is toch echt heel iets anders dan op deze manier je geld verdienen?
AM slaat zo mis dat de plank niet eens in dezelfde ruimte ligt.
Wat een mens en zo overtuigd van zichzelf.
pi_219510581
Vloggen met inzet van je kinderen of het laten zien van je kinderen zou geen privekeuze van ouders (meer) moeten zijn, zoals borstvoeding, maar gewoon VERBODEN. Ik hoop toch echt dat we daar naar toegaan en dat dit haar eigen interpretatie blijkt.
pi_219510652
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De gevaren en risico’s zijn niet nieuw voor AM’

Dus het boeit haar niet dat bijvoorbeeld de jongste gemanipuleerd op het dark web kan staan terwijl ze klodders ijs op haar wangen heeft en gisteren nog in close-up haar lippen volop aflikte?
Nee dat boeit haar (en Maarten) niet.
pi_219510665
AM: Tijdens de sessie werd ook benadrukt hoe fijn het vloggen voor kinderen en ouders kan zijn.

Fijn voor de kinderen? Omdat ze gratis spullen en uitjes krijgen?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat de deskundigeN het daarmee eens waren.
pi_219510668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:12 schreef Shuri het volgende:
Vloggen met inzet van je kinderen of het laten zien van je kinderen zou geen privekeuze van ouders (meer) moeten zijn, zoals borstvoeding, maar gewoon VERBODEN. Ik hoop toch echt dat we daar naar toegaan en dat dit haar eigen interpretatie blijkt.
Hear hear.

Het is en blijft kinderarbeid. Dus ik zou het heel gek vinden als er geen regels komen.
(afgezien van de gevolgen voor privacy)
pi_219510739
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.

Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
pi_219510769
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.

Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
En wat daar besproken is had zij al in haar AI-opstel boek geschreven hè? Oud nieuws.. 🙄
pi_219511046
En vloggen kan ook leuk zijn voor ouders en kinderen. Natuurlijk, als een kind zelf besluit te gaan vloggen of als ouders af en toe eens filmen tijdens een (gesponsord) uitje. Maar dat geldt niet voor de kinderen Geerts, die overal en op random plekken gefilmd kunnen worden in hun 'natuurlijke habitat' (thuis of in hun slaapkamer). Waarvan hun moeder ook dingen over hen deelt als ze niet in beeld zijn. Maar hé, er is ook heel veel wat ze niet deelt.
pi_219511184
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke en Dion kunnen ook strategisch te werk zijn. Na een toewijzing van een sociale huurwoning kunnen zij weer meer gaan verdienen … want aan particuliere/midden huurwoningen is ook een flink te kort. Waarschijnlijk vallen ze met iets meer inkomen net overal buiten …
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?
pi_219511264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.

Huurtoeslag val je al gauw buiten.
pi_219511278
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Is dat zo? Op mijn zwaarste dagen moet ik de grootste tampons én zo’n onderbroek gebruiken om niet door te lekken (zeker in de nacht). Dus ik vind het ook met tampon echt een uitkomst.
pi_219511350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 08:42 schreef Tweetheelepels het volgende:
Het is toch allemaal bizar snel met mw. een jaar geleden kochten ze de boerderij; al het spaargeld erin, een mega verbouwing. Dan moet het toch echt goed voelen anders doe je zoiets niet? En nu is alles geklapt en is madam alweer hotel de hotel (wederom geprobeerd tegen te houden) op een nieuwe man. Binnen een jaar!! Ik had echt wel even nodig om bij te komen van mijn relatiebreuk, en daar waren nog niet eens kinderen in het spel. Vind Tim dus ook lekker kneedbaar, hij pas helemaal in hoe mw het graag ziet.
Helemaal mee eens, hij lijkt van de camera/beroemdheid te genieten.
pi_219511356
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 08:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.

Had het ff lekker bij die satisfyer gehouden en had je geconcentreerd op jezelf en je kinderen. Die verdienen dit ook niet.
👆 this
pi_219511365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.

Huurtoeslag val je al gauw buiten.
En dus zeker niet ‘heel snel heel veel meer huur betalen’ inderdaad.

En ik zie de vrouw verloofde des huizes niet meer, of zeker niet snel, überhaupt gaan werken. Door allerlei oorzaken/excuses.
pi_219511405
Wil niet over die "kapotte knie" van Mies blijven zeuren, maar als die ouders (en broertje) zo bezorgd om haar zijn geweest vanwege dat afvallen en haar lichamelijke gezondheid, waarom dan laarzen met hakken voor Sint geven, als ze weten van DE knie. Heb de indruk dat de Walks sowieso erg materialistisch (snobistisch) zijn.
pi_219511507
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
Ik zie ze nog wel samen de bijstand in belanden. Mark my words. Dion heeft nu ook al flink lopen jobhoppen...

Zij zouden beter af zijn bij een vorm van begeleid wonen zodat ze overal in begeleid worden en dat bedoel ik niet vervelend. Maar juist met het oog omdat er ook een kind bij betrokken is en hij juist nu nog zo klein is. Maar als je al niet met je kind naar buiten gaat vrees ik wat er gaat gebeuren zodra hun zoontje leerplichtig is. Komt Dion dan thuis te zitten omdat Sanneke niks durft? Ik vind het echt niet oké en ontzettend ongezond.
pi_219511594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wil niet over die "kapotte knie" van Mies blijven zeuren, maar als die ouders (en broertje) zo bezorgd om haar zijn geweest vanwege dat afvallen en haar lichamelijke gezondheid, waarom dan laarzen met hakken voor Sint geven, als ze weten van DE knie. Heb de indruk dat de Walks sowieso erg materialistisch (snobistisch) zijn.
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:

1. Ze reed niet de hele tijd zelf en zat als passagier in de auto
2. Ze maakt foto's tijdens het rijden
3. Iemand anders maakt foto's tijdens het rijden

In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219511647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:

In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Ik vind Michelle een type dat gewoon blijft dwingen dar ze alleen wilt rijden en blijft doen alsof alles prima gaat. Ik vind het vooral egocentrisch als je zo gaat rijden met je kinderen achterin als je zoveel last hebt. Denk aan je kinderen!
pi_219511694
Wat ik me kan herinneren over de woonsituatie van Sanneke, is dat nadat ze Dion bij dat programma ontmoette, hij zijn eigen huurhuis opzegde en bij haar introk in haar kleine (maar fijne) huurhuis in Rotterdam (waar ze pakketjes én eten/boodschappen kon laten bezorgen) en dat ze per se naar Hellevoetsluis wilde verhuizen om mantelzorger te zijn voor haar moeder. Er was toen nog geen sprake van verloven, trouwen, een baby (krijgen) óf wel of geen toekomstige sociale huurwoning. Mantelzorger was hét uitgangspunt.

Toen kwam al redelijk snel deze caravan bouwkeet hut hok vakantie-huisje op hun pad en voorwaarde van de verhuurder was een huurder voor onbepaalde tijd (oftewel lange duur en niet binnen 1 of 2 jaar weg). Nou, dat was geen probleem dus ze zijn verhuisd.

En dan gebeurt het leven, waaronder een baby, en de verhuurder besluit onverwachts hun huurhuisje te willen verkopen. En toen is pas de zoektocht begonnen naar een sociale huurwoning; daarvoor waren ze er niet mee bezig (hadden twee huurwoningen opgezegd om tot dit punt te komen). Kortom, Sanneke is het avontuur aangegaan en in plaats van mantelzorger voor haar moeder te zijn, lijkt het wel alsof ze meer de vaste logeeradres voor haar hond is, terwijl ma al bijna een jaar "het leuk heeft met iemand anders".

Sanneke was een job hopper, hield het nooit ergens lang vol. Was alleen, voelde zich eenzaam, Dion kwam op haar pad, de drang en dwang om weer werk te zoeken verdween helemaal bij de autisme dianose en daarvoor al dankzij de werkethos van goedzak Dion. Wat ik me persoonlijk afvraag is of ze geen hulp van zijn familie krijgen of dat zij ook de handdoek in de ring hebben gegooid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 16-12-2025 19:56:16 ]
pi_219511770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik vrees dat het nr. 2 is. Zij komt inderdaad over op een type die hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt, maar dan nog, snap ik niet hoe je partners niet erop aandringen dat 1 van hun (mee)rijdt. Waarom moet mb uberhaupt HEEN en TERUG alleen rijden?
Ik denk dat ze vanaf het begin 'het is niet erg. er is geen jaloezie' aan het roepen is en dat (mede) hierdoor koen en jvp naar elkaar toegetrokken zijn
pi_219511780
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:33 schreef Cattolica het volgende:
(...)

Sanneke was een job hopper, hield het nooit ergens lang vol. Was alleen, voelde zich eenzaam, Dion kwam op haar pad, de drang en dwang om weer werk te zoeken verdween helemaal bij de autisme dianose en daarvoor al dankzij de werkethos van goedzak Dion. Wat ik me persoonlijk afvraag is of ze geen hulp van zijn familie krijgen of dat zij ook de handdoek in de ring hebben gegooid.
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.
Ik zou niet weten wat voor hulp ik moet bieden, die zit daar ook totaal niet op te wachten joh.
Ze eten ongezond maar er is eten. Kindje komt weinig buiten maar er is wel liefde en aandacht.
Dus tsja vinden dat een familie iets moet vind ik gemakkelijk gezegd.
pi_219511866
Laat AM nou serieus het ondergoed zien dat Lot morgen aantrekt naar het Kerst diner op school?
Zeg me alsjeblieft dat ik dat verkeerd zie.. 😖
pi_219511894
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:40 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.
Ik zou niet weten wat voor hulp ik moet bieden, die zit daar ook totaal niet op te wachten joh.
Ze eten ongezond maar er is eten. Kindje komt weinig buiten maar er is wel liefde en aandacht.
Dus tsja vinden dat een familie iets moet vind ik gemakkelijk gezegd.
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat compleet, finaal, helemaal hysterisch uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.
pi_219511907
@moderosa is sowieso de moeder met de meeste me-time ooit. Elke dag wel een behandeling voor nagels, haar, wenkbrauwen, gezicht etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')