AM slaat zo mis dat de plank niet eens in dezelfde ruimte ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef pistacchio het volgende:
Wel of geen borstvoeding is toch echt heel iets anders dan op deze manier je geld verdienen?
Nee dat boeit haar (en Maarten) niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De gevaren en risico’s zijn niet nieuw voor AM’
Dus het boeit haar niet dat bijvoorbeeld de jongste gemanipuleerd op het dark web kan staan terwijl ze klodders ijs op haar wangen heeft en gisteren nog in close-up haar lippen volop aflikte?
Hear hear.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:12 schreef Shuri het volgende:
Vloggen met inzet van je kinderen of het laten zien van je kinderen zou geen privekeuze van ouders (meer) moeten zijn, zoals borstvoeding, maar gewoon VERBODEN. Ik hoop toch echt dat we daar naar toegaan en dat dit haar eigen interpretatie blijkt.
En wat daar besproken is had zij al in haar AI-opstel boek geschreven hè? Oud nieuws.. 🙄quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:47 schreef Weerikier het volgende:
Wat ik al dacht; de denktank was geweldig fijn, allemaal fijne mensen, fijne gesprekken en je kind tentoonstellen aan wild vreemden als een circus aapje is hetzelfde als wel of niet borstvoeding geven.
Natuurlijk AM, zo is het gegaan en jij hebt gelijk. En nu vlug weer die telefoon in de gezichtjes van je jongste dochters duwen en door met de orde van de dag.
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke en Dion kunnen ook strategisch te werk zijn. Na een toewijzing van een sociale huurwoning kunnen zij weer meer gaan verdienen … want aan particuliere/midden huurwoningen is ook een flink te kort. Waarschijnlijk vallen ze met iets meer inkomen net overal buiten …
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Al betaal je ook al snel heel veel meer huur als je meer gaat verdienen en verlies je huurtoeslag enzo. Dus of het slim is?
Is dat zo? Op mijn zwaarste dagen moet ik de grootste tampons én zo’n onderbroek gebruiken om niet door te lekken (zeker in de nacht). Dus ik vind het ook met tampon echt een uitkomst.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Helemaal mee eens, hij lijkt van de camera/beroemdheid te genieten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:42 schreef Tweetheelepels het volgende:
Het is toch allemaal bizar snel met mw. een jaar geleden kochten ze de boerderij; al het spaargeld erin, een mega verbouwing. Dan moet het toch echt goed voelen anders doe je zoiets niet? En nu is alles geklapt en is madam alweer hotel de hotel (wederom geprobeerd tegen te houden) op een nieuwe man. Binnen een jaar!! Ik had echt wel even nodig om bij te komen van mijn relatiebreuk, en daar waren nog niet eens kinderen in het spel. Vind Tim dus ook lekker kneedbaar, hij pas helemaal in hoe mw het graag ziet.
👆 thisquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle kan niet alleen zijn denk ik. Als dit misgaat (of vlak daarvoor) dan heeft ze binnen no time weer maximale vlinders voor iemand anders.
Had het ff lekker bij die satisfyer gehouden en had je geconcentreerd op jezelf en je kinderen. Die verdienen dit ook niet.
En dus zeker niet ‘heel snel heel veel meer huur betalen’ inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
De sociale huren stijgen volgend jaar met 4,1 procent. Dat is met een sociale huurprijs altijd lager dan met een midden huur.
Huurtoeslag val je al gauw buiten.
Ik zie ze nog wel samen de bijstand in belanden. Mark my words. Dion heeft nu ook al flink lopen jobhoppen...quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wil niet over die "kapotte knie" van Mies blijven zeuren, maar als die ouders (en broertje) zo bezorgd om haar zijn geweest vanwege dat afvallen en haar lichamelijke gezondheid, waarom dan laarzen met hakken voor Sint geven, als ze weten van DE knie. Heb de indruk dat de Walks sowieso erg materialistisch (snobistisch) zijn.
Ik vind Michelle een type dat gewoon blijft dwingen dar ze alleen wilt rijden en blijft doen alsof alles prima gaat. Ik vind het vooral egocentrisch als je zo gaat rijden met je kinderen achterin als je zoveel last hebt. Denk aan je kinderen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:
1. Ze reed niet de hele tijd zelf en zat als passagier in de auto
2. Ze maakt foto's tijdens het rijden
3. Iemand anders maakt foto's tijdens het rijden
In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Ik vrees dat het nr. 2 is. Zij komt inderdaad over op een type die hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt, maar dan nog, snap ik niet hoe je partners niet erop aandringen dat 1 van hun (mee)rijdt. Waarom moet mb uberhaupt HEEN en TERUG alleen rijden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb nog eens haar wintersport stories teruggekeken. Daarin zie ik dat ze foto's deelt van een van haar kinderen op de achterbank, het uitzicht vanuit de auto, etc. Dat kan 3 dingen betekenen:
1. Ze reed niet de hele tijd zelf en zat als passagier in de auto
2. Ze maakt foto's tijdens het rijden
3. Iemand anders maakt foto's tijdens het rijden
In de podcast leek het alsof ze Koen en Jacqueline verweet dat ze alleen terug moest rijden. Maar stel dat dat zo is, hoe kun je dat anderen verwijten als je zelf de hele tijd doet alsof het allemaal wel meevalt?
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:33 schreef Cattolica het volgende:
(...)
Sanneke was een job hopper, hield het nooit ergens lang vol. Was alleen, voelde zich eenzaam, Dion kwam op haar pad, de drang en dwang om weer werk te zoeken verdween helemaal bij de autisme dianose en daarvoor al dankzij de werkethos van goedzak Dion. Wat ik me persoonlijk afvraag is of ze geen hulp van zijn familie krijgen of dat zij ook de handdoek in de ring hebben gegooid.
Ik gebruik nergens het woord moeten, maar ze hebben minstens 1x per jaar een familie-weekend (dus hecht met elkaar) en ik kan me zo voorstellen dat er dan meer ruimte is voor het delen van ervaringen en het uitwisselen van tips of eventuele gerichte hulp. Ik bemoei me niet met andermans leven, maar als M mijn neefje/kleinzoon zou zijn, dan sta ik bij je op de stoep en gaan we, vriendelijk doch dringend, een aantal dingen bespreken. Sanneke is teveel ge-enabled (kom even niet op het juiste woord) want ze gaat compleet, finaal, helemaal hysterisch uit haar plaat, als het haar niet zint én dát schrikt mensen af. Er moet iemand zijn die daar doorheen prikt, want Dion gaat dit niet doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:40 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Mijn zus is een beetje een Sanneke qua levensinstelling maar neefje gaat wel twee ochtenden naar opvang inmiddels.
Ik zou niet weten wat voor hulp ik moet bieden, die zit daar ook totaal niet op te wachten joh.
Ze eten ongezond maar er is eten. Kindje komt weinig buiten maar er is wel liefde en aandacht.
Dus tsja vinden dat een familie iets moet vind ik gemakkelijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |