Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:23 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke zei zelf altijd dat ze absoluut geen geld te weinig hebben 😂 geloof daar niet zoveel van eerlijk gezegd, gezien alle bedelacties
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.
Altijd dat gezeik en gejammer.
Het was de Hornbach, herkende de kerst teckel die hebben wij vandeweek gekocht daar. T was duidelijk geen samenwerking anders was die teckel wel mee naar huis gegaanquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:16 schreef Zana het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostquote:Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.
Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!
Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van levenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.
[..]
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).
Verder met je eens hoor dat zij ook kan gaan werken.
Ik meen me te herinneren dat Dion minder ging werken en dus verdienen zodat ze op sociale huur konden (blijven) reageren. Omdat ze anders te veel verdiende.
Die van mij ook niet idd. Ze zouden ook naar het vakantiepark verhuist zijn, omdat t zo'n fijne omgeving is voor Mijan. Ze vergat alleen ff dat ze nooit buiten komt 😂quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van leven
Als je ze maar genoeg Engelse filmpjes laat kijken, dan komt dat vanzelf. Mijn 3-jarige heeft t over firetrucks en elevators, iets met youtube wat een beetje uit de hand liep door omstandigheden😂 Is echt niet omdat het een wonderkind is hoor…quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:47 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.
Maar blijkbaar interesseert dat het bedrijf niks, zolang het maar in beeld is.
Goede vraag eigenlijk ja, hoe is dbm hier terecht gekomen 🤔quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostIk ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons
![]()
O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zeiNou dan is het sowieso waar
![]()
Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing
Krom geschreven en warrig is het kenmerk van AM. In haar stories, de reclames en haar boeken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:14 schreef Zana het volgende:
[..]
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.
Of heeft Am het zelfs geschreven en bedoelde ze dat ze de broeken die zij om te testen had gekregen (nieuw) doorgegeven heeft aan haar dochters. Ze had toch verschillende modellen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze het gebruikte, weliswaar gewassen, menstruatieondergoed van haar moeder gebruiken. En mogen die broeken nu wel of niet in de droger? Eerst staat: het gaat na het uitspoelen met de gewone was en droger mee en later moet het buiten extra opgehangen worden vanwege de geur.
Oh sorry mijn fout. Maar ik noemde je ook mod, omdat ik je naam even kwijt was.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepostIk ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons
![]()
O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zeiNou dan is het sowieso waar
![]()
Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing
Dit is haar ultieme goal (aandacht en aanzien) en als het werkt, dan kan ze afscheid nemen van haar telefoon.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM voelt zich vandaag wel echt even belangrijk zeg
Ik vind het een beetje op een misselijk toontje ‘ik lekker lasagna, en de kinderen hun favoriet: droge pasta’quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de tweeling bij HVK doet ook mee aan het middelvinger opsteken. En moeders filmt uiteraard en plaatst het op insta.
Voor straf krijgt ze droge pasta vandaag.
Oh nee, dat is haar favoriete eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |