abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219509176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:23 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke zei zelf altijd dat ze absoluut geen geld te weinig hebben 😂 geloof daar niet zoveel van eerlijk gezegd, gezien alle bedelacties
Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En dat is gewoon een keuze. Maar ja gelijk weer zielig doen dat zij elk jaar minder zijn gaan verdienen. Ik bedoel ze doet het juist om aan een huis te kunnen komen ( Denk ik? )
Dion kan ook een betere baan zoeken en Sanneke ook 24 uur en dan zouden ze best iets kunnen kopen maar daar staat ze blijkbaar niet bij stil ofzo. En dan zou hun zoon ook contact hebben met andere kinderen.

Altijd dat gezeik en gejammer.
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).
Verder met je eens hoor dat zij ook kan gaan werken.

Ik meen me te herinneren dat Dion minder ging werken en dus verdienen zodat ze op sociale huur konden (blijven) reageren. Omdat ze anders te veel verdiende.
pi_219509257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:16 schreef Zana het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, weet niet hoe ik opeens op Intratuin kom, misschien omdat ik nadacht welk ander winkel het gisteren geweest zou kunnen zijn.
Het was de Hornbach, herkende de kerst teckel die hebben wij vandeweek gekocht daar. T was duidelijk geen samenwerking anders was die teckel wel mee naar huis gegaan
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 12:48:03 #103
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219509278
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh misschien wel mosterd na de maaltijd hoor...maar DBM??
Zit die wollen mevrouw hier ook? HOe weet ze dit zo zeker of is dit een makkelijk wapen om te schieten omdat haar grote voorbeelden ook de fora aanhalen.

Een van de mods schreef in het vorige topic dat ze niet snapt waarom er zoveel over DBM geschreven wordt. Ik vind dat wel een beetje naïef. De verhalen kloppen niet, zijn vaag en zijn vooral vaak egocentrisch. Daar gaan we (tenminste ik) op aan. Er zijn honderden fluflu's in deze categorie, slechts een enkeling springt eruit en wordt hier besproken. En waarom....??Omdat hun verhaal vaag, discutabel of verwerpelijk is!

Enne een tip voor DBM betreft de lage belastbaarheid: Skip social media, zoek echte vriendinnen en als je die hebt, voel dat je genoeg hebt aan hen. En als je de behoeft hebt aan meer bevestiging, zoek een lotgenotenclub, een hobbyclub een bijbaantje voor een paar of vrijwilligerswerk. Stop met social media.

Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepost :Y Ik ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons w/

O ik zie nu dat @Donna dat ook al zei :P Nou dan is het sowieso waar ;)

Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Meke op 16-12-2025 12:53:26 ]
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219509304
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat ze geen geld te weinig hebben met alle vakanties etc van de afgelopen maanden.
[..]
In deze tijd een woning kopen als je zelf niks te verkopen hebt is wel lastig hoor. Vrienden van ons hebben beide een baan (gemeente en onderwijs), wonen in een huurwoning en komen de woningmarkt heel moeilijk op. Dus ook als zij gaat werken dan hebben ze niet zomaar iets gekocht. (Ik weet natuurlijk niet hoe de markt in Hellevoetsluis is verder 🙈).
Verder met je eens hoor dat zij ook kan gaan werken.

Ik meen me te herinneren dat Dion minder ging werken en dus verdienen zodat ze op sociale huur konden (blijven) reageren. Omdat ze anders te veel verdiende.
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van leven
pi_219509390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ze zijn inderdaad minder gaan verdienen om wél kans te maken op een woning in Hellevoetsluis omdat ze eerst teveel verdienden. Ze heeft ook haar woning in Rotterdam opgezegd om naar Hellevoetsluis te verhuizen zodat ze binding hebben met de gemeente en daardoor mogen reageren op sociale huur. Op zich slim, maar het is niet mijn manier van leven
Die van mij ook niet idd. Ze zouden ook naar het vakantiepark verhuist zijn, omdat t zo'n fijne omgeving is voor Mijan. Ze vergat alleen ff dat ze nooit buiten komt 😂
pi_219509409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens dbm spreekt flap van amper 5 best vloeiend Engels 🫣
Als je ze maar genoeg Engelse filmpjes laat kijken, dan komt dat vanzelf. Mijn 3-jarige heeft t over firetrucks en elevators, iets met youtube wat een beetje uit de hand liep door omstandigheden😂 Is echt niet omdat het een wonderkind is hoor…
pi_219509416
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
pi_219509478
Jeetje, wat onwijs naief om minder te gaan werken, om die reden. Als hun gezamelijke inkomen te hoog zou zijn, kan zij beter minder bedelen.
Dat gebedel bouw je geen pensioen over op, zijn werk wel.
Daarnaast is zijn werk dan een stabiele factor, dat is dat van haar blijkbaar niet.

Haar fluflu inkomen, ben wel benieuwd naar de waarheid, kan me niet voorstellen dat dat veel verdient, ik weiger pertinent bij dergelijke accounts ergens te klikken, en al helemaal als het zo sneu overkomt als bij haar.
Maar haar Fluflu inkomen kan ook om wat voor reden in eens 0 zijn, en dan?
pi_219509539
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
pi_219509564
Ik snap het niet bij Sanneke.
Ik snap deze stappen niet, ik snap het minder gaan werken niet,terwijl mevrouw vastgeroest zit op de bank, ik snap niet dat ze niet hun schouders eronder zetten en in mogelijkheden gaan denken om een mooie of in ieder geval betere toekomst op te bouwen voor hun zoon.

Begeleiding naar werk in combinatie met haar autisme een opleiding, iets?!

Het meer tijd samen doorbrengen wat vooral bestaat uit samen naar een winkel rijden. En een huisje dat een grote bende is.

Het eerst jaren roepen dat je helemaal niet zo ongezond eet, het vervolgens toch zeggen dat je gaat beginnen met gezonder eten, vervolgens niet eens het gezonde verstand hebt om een banaan te kopen in plaats van een croissantje.
Het klagen het kopen het niet naar buiten gaan met een je kleine dreumes.

Iedereen op Threads afbranden die vlees eet maar zelf ook gewoon vlees eten.
Ik vind het echt te bizar allemaal, en denk op de lange termijn hartstikke zorgelijk ook voor hun eigen (geestelijke) gezondheid.

Het lukt gewoon niet, vraag ergens hulp, zoek oplossingen, bouw een leven op creeer kansen ga eropuit DOE iets!
pi_219509681
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De manier waarop AM reclame maakt voor snuggs. Dat is toch geen goede reclame? Aangeven dat je altijd nog een cup of tampon hebt gebruikt terwijl je de onderbroek draagt? Zo is het niet bedoeld 🤓
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.

Maar blijkbaar interesseert dat het bedrijf niks, zolang het maar in beeld is.
pi_219509832
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:16 schreef LeSage het volgende:

[..]
‘Six-Seven’
😂
pi_219509869
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens. Plus: ook prima in plaats van kraamverband. Oh nee, toch niet.

Maar blijkbaar interesseert dat het bedrijf niks, zolang het maar in beeld is.
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.
Of heeft Am het zelfs geschreven en bedoelde ze dat ze de broeken die zij om te testen had gekregen (nieuw) doorgegeven heeft aan haar dochters. Ze had toch verschillende modellen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze het gebruikte, weliswaar gewassen, menstruatieondergoed van haar moeder gebruiken. En mogen die broeken nu wel of niet in de droger? Eerst staat: het gaat na het uitspoelen met de gewone was en droger mee en later moet het buiten extra opgehangen worden vanwege de geur.
pi_219509877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:

[..]
Hier wil ik nog wel even op reageren, want dit was mijn post, en misschien goed om te weten is dat ik ondanks mijn blauwe kleurtje hier gewoon als user meepost :Y Ik ben mod van van Wie is de Mol?, een aanrader voor alle WIDM-fans onder ons w/

O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zei :P Nou dan is het sowieso waar ;)

Dus dit was puur persoonlijke verbazing, en nu DBM 'in het vizier' is snap ik heeel goed dat mensen over haar blijven plaatsen, maar ik vraag me meer af hoe het überhaupt kan dat ze ooit is opgevallen zeg maar, want ze heeft niet echt veel flufluvrienden die haar herposten of dat ze op een andere manier zichtbaar is. Dat was meer mijn verbazing :+
Goede vraag eigenlijk ja, hoe is dbm hier terecht gekomen 🤔
pi_219509903
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:14 schreef Zana het volgende:

[..]
Het is ook echt heel krom geschreven, komt op mij over als een warrig verhaal...volgens mij wou ze de vragen samen met Julia oppakken...zal die als grap misschien erin hebben gezet dat moeder een dochters dezelfde broeken delen.
Of heeft Am het zelfs geschreven en bedoelde ze dat ze de broeken die zij om te testen had gekregen (nieuw) doorgegeven heeft aan haar dochters. Ze had toch verschillende modellen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze het gebruikte, weliswaar gewassen, menstruatieondergoed van haar moeder gebruiken. En mogen die broeken nu wel of niet in de droger? Eerst staat: het gaat na het uitspoelen met de gewone was en droger mee en later moet het buiten extra opgehangen worden vanwege de geur.
Krom geschreven en warrig is het kenmerk van AM. In haar stories, de reclames en haar boeken.
Maar dat maakt allemaal niet uit want er wordt evengoed flink geld mee verdiend.
pi_219509925
Ik bedenk me ineens, ik heb AM en GYG al even niet gehoord over een uit te brengen nieuwe rommeldoos? Zouden ze gaan minderen/stoppen nu die dozen met lucht steeds slechter lopen?
pi_219509962
AM voelt zich vandaag wel echt even belangrijk zeg
pi_219510007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:48 schreef Meke het volgende:

[..]

O ik zie nu dat @:Donna dat ook al zei :P Nou dan is het sowieso waar ;)

Oh sorry mijn fout. Maar ik noemde je ook mod, omdat ik je naam even kwijt was.
Maar DBM schreef toen toch voor zo'n mommy website (eentje waar veel startende fluflu mommys hun verhalen deelden?
pi_219510008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM voelt zich vandaag wel echt even belangrijk zeg
Dit is haar ultieme goal (aandacht en aanzien) en als het werkt, dan kan ze afscheid nemen van haar telefoon.
pi_219510120
Een van de tweeling bij HVK doet ook mee aan het middelvinger opsteken. En moeders filmt uiteraard en plaatst het op insta.

Voor straf krijgt ze droge pasta vandaag.
Oh nee, dat is haar favoriete eten.
pi_219510169
Dat gedeelde screenshot is hoe Sanneke appt? Oh my.. wat een woordenbrei.
pi_219510172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de tweeling bij HVK doet ook mee aan het middelvinger opsteken. En moeders filmt uiteraard en plaatst het op insta.

Voor straf krijgt ze droge pasta vandaag.
Oh nee, dat is haar favoriete eten.
Ik vind het een beetje op een misselijk toontje ‘ik lekker lasagna, en de kinderen hun favoriet: droge pasta’
pi_219510212
De jonge kinderen (en zij als ouders) van Laura Claessen zijn in Florida, zijn met zo’n airboat (met flinke gang) alligators en crocodiles aan het spotten.
Niemand van het gezelschap heeft een zwemvest aan.

Juist in de US en op zo’n tour zou ik verwachten dat dat een verplichting is. En als ouders zijnde zou ik ze ook niet zonder zwemvest in de boot laten staan/zitten.
pi_219510491
‘De gevaren en risico’s zijn niet nieuw voor AM’

Dus het boeit haar niet dat bijvoorbeeld de jongste gemanipuleerd op het dark web kan staan terwijl ze klodders ijs op haar wangen heeft en gisteren nog in close-up haar lippen volop aflikte?
pi_219510524
Sanneke en Dion kunnen ook strategisch te werk zijn. Na een toewijzing van een sociale huurwoning kunnen zij weer meer gaan verdienen … want aan particuliere/midden huurwoningen is ook een flink te kort. Waarschijnlijk vallen ze met iets meer inkomen net overal buiten …
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')