abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219514271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als de man van Jeanine van Bzzonder weer thuiskomt en de kinderen naar hem toerennen.

Teddy van Tamara is ook zo'n leuk kindje. Alleen dat ze zegt dat Tony in zijn 'blote hol' loopt vind ik wel ver gaan.
En dat hij op een stoel zijn ontlasting doet gaat me ook ff te ver ....
pi_219514471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
HvK heeft kortgeleden geschreven dat de oudste niet samen met de anderen eet.
Zij wilt wel wat anders eten dan droge pasta of aardappelschijfjes met wortel 😂
pi_219514956
MW heeft een nieuwe vlog op youtube! Wie heeft tijd te kijken hahaah
pi_219515011
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 06:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Had ze zeker weer iets waar ze reclame voor moest maken
pi_219515016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 06:52 schreef Loveischocolala het volgende:
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.

Met z’n drieën is het niet gelukt, hoe ze ook hun best hebben gedaan, zij ging van 60 naar 40 kilo, er is inmiddels weer 10 bij. Begin 2025 begon het mensen op te vallen dat het niet goed ging. Uiteindelijk eerlijk naar elkaar geweest: het ging niet meer, hoe graag ze ook wilden. Leuke dagen, zware dagen, er doorheen getrokken door familie en vrienden die weten hoe het zit, ze heeft het leuk met Tim maar ook zwaar.
Financiën zijn de reden dat zij in de boerderij is blijven wonen.

En het hele verhaal doet ze niet omdat het ook JvP en KB aangaat.
pi_219515030
@JaNeeDan Maximaal respect voor jou! Ik ben na 7 min gestopt. Wat een geblaat. En zo snel gebrabbel.
pi_219515053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:31 schreef AppelsEieren het volgende:
@:JaNeeDan Maximaal respect voor jou! Ik ben na 7 min gestopt. Wat een geblaat. En zo snel gebrabbel.
Ik heb een vrije dag dus alle tijd. En toegegeven: ik heb alles versneld afgespeeld. In het stuk over het uit elkaar gaan praatte ze wel wat rustiger. Ik vermoed om haar woorden goed te kunnen wegen.
pi_219515072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:25 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Had ze zeker weer iets waar ze reclame voor moest maken
In de eerste minuut verteld ze al wat Borgjes te showen 😂
pi_219515119
Mensen, het is de laatste dag van AM. Branden jullie ook een kaarsje? 😁
pi_219515122
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb een vrije dag dus alle tijd. En toegegeven: ik heb alles versneld afgespeeld. In het stuk over het uit elkaar gaan praatte ze wel wat rustiger. Ik vermoed om haar woorden goed te kunnen wegen.
Ondanks haar ‘normale’ praattempo? Respect!
pi_219515132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 23:36 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En dat hij op een stoel zijn ontlasting doet gaat me ook ff te ver ....
Het mannetje is nog niet zindelijk , begrijp wel dat ze dat wil oefenen, dus alles even uit. Ze schrijft ook dat hij zelf ook verbaasd was dat hij ineens had gepoept, het is niet zo dat ze daar dagelijks op de stoel poepen.
Ze probeert hem tenminste zindelijk te krijgen.
pi_219515160
Hvk: dat Louay slecht slaapt is verklaarbaar, hij is verkouden.
En die andere 364 nachten dan?
Gisteren klagen over de lange wachtlijst jeugdzorg. Sorry hoor maar als je ook pas aan de bel trekt als je kind al 4 is, en je weet dat er iets niet klopt maar geen stappen onderneemt moet je nu niet de schuld bij een ander leggen.
Had hem gewoon naar een psz gedaan dan was de achterstand eerder aan het licht gekomen en had hij eerder op de wachtlijst gestaan.
Dat de jeugdzorg wachtlijsten heeft is al jaren.
pi_219515169
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het mannetje is nog niet zindelijk , begrijp wel dat ze dat wil oefenen, dus alles even uit. Ze schrijft ook dat hij zelf ook verbaasd was dat hij ineens had gepoept, het is niet zo dat ze daar dagelijks op de stoel poepen.
Haha dat snap ik.
Het delen van de info gaat me te ver. Verder zeg ik nergens dat hij dit dagelijks doet of dat ze ook maar iets verkeerds doet met die kids.
pi_219515189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mensen, het is de laatste dag van AM. Branden jullie ook een kaarsje? 😁
En ze moest ook al de enorme knoop doorhakken om 2 dagen gesponsord naar Noorwegen te gaan met haar kind. Heftig wel.

Dat ze met haar zoon naar Noorwegen gaat: hartstikke leuk. Maar daar hoef je toch geen knopen voor door te hakken? Als er meer dan 10.000 euro per maand binnen komt én een deel van de reis voor je betaald wordt?

Het is ook wel een kunst om je leven moeilijk en zwaar te laten lijken.
(Ik moest vanmorgen ook de knop doorhakken of ik ontbeet met een kop thee of een kop koffie. Heftig zo op de vroege morgen, ik ben voor de koffie gegaan, je moet tenslotte uit het leven halen wat er in zit).
pi_219515199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:12 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Haha dat snap ik.
Het delen van de info gaat me te ver. Verder zeg ik nergens dat hij dit dagelijks doet of dat ze ook maar iets verkeerds doet met die kids.
O ok.
pi_219515200
HipenHot op persreis naar Sri Lanka. Nu denk ik niet dat ze meer vervuilend is voor het milieu dan AM (met haar 7 kinderen en een heel arsenaal aan auto’s, brommers en motors) maar ze komt wel goed in de buurt.
pi_219515211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En ze moest ook al de enorme knoop doorhakken om 2 dagen gesponsord naar Noorwegen te gaan met haar kind. Heftig wel.

Dat ze met haar zoon naar Noorwegen gaat: hartstikke leuk. Maar daar hoef je toch geen knopen voor door te hakken? Als er meer dan 10.000 euro per maand binnen komt én een deel van de reis voor je betaald wordt?

(Ik moest vanmorgen ook de knop doorhakken of ik ontbeet met een kop thee of een kop koffie. Heftig zo op de vroege morgen, ik ben voor de koffie gegaan, je moet tenslotte uit het leven halen wat er in zit).
2 nachten? Ik dacht dat ze langer zou gaan, amper de moeite dit!
pi_219515213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De kapster kwam om haar haren te föhnen, het haar van de dochter was gekruld, ze speelde een spelletje met de kinderen, er kwam ‘s nachts een kind bij haar in bed, reclame voor Borgjes.

Met z’n drieën is het niet gelukt, hoe ze ook hun best hebben gedaan, zij ging van 60 naar 40 kilo, er is inmiddels weer 10 bij. Begin 2025 begon het mensen op te vallen dat het niet goed ging. Uiteindelijk eerlijk naar elkaar geweest: het ging niet meer, hoe graag ze ook wilden. Leuke dagen, zware dagen, er doorheen getrokken door familie en vrienden die weten hoe het zit, ze heeft het leuk met Tim maar ook zwaar.
Financiën zijn de reden dat zij in de boerderij is blijven wonen.

En het hele verhaal doet ze niet omdat het ook JvP en KB aangaat.
Maximaal nietszeggende vlog weer dus
pi_219515216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:
Hvk: dat Louay slecht slaapt is verklaarbaar, hij is verkouden.
En die andere 364 nachten dan?
Gisteren klagen over de lange wachtlijst jeugdzorg. Sorry hoor maar als je ook pas aan de bel trekt als je kind al 4 is, en je weet dat er iets niet klopt maar geen stappen onderneemt moet je nu niet de schuld bij een ander leggen.
Had hem gewoon naar een psz gedaan dan was de achterstand eerder aan het licht gekomen en had hij eerder op de wachtlijst gestaan.
Dat de jeugdzorg wachtlijsten heeft is al jaren.
Over L.. moest ik ook even lachen 🤣
Over Z. Als hij naar een psz was gegaan was niet alleen eerder ingegrepen bij zijn achterstand.. waarschijnlijk was er minder achterstand EN eerder door instanties ingegrepen om de schrijnende situatie daar thuis
pi_219515232
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke wil het liefst dat Dion ook volledig thuis is en dat er gewoon geld binnenstroomt. Zij kan alleen maar dingen ondernemen als Dion er is. Zijn werk staat haar ‘geluk’ in de weg.
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.
pi_219515235
quote:

[..]

En daar had ze een doodgaande vriendin voor nodig om die knoop door te hakken. 8)7
pi_219515242
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Over L.. moest ik ook even lachen 🤣
Over Z. Als hij naar een psz was gegaan was niet alleen eerder ingegrepen bij zijn achterstand.. waarschijnlijk was er minder achterstand EN eerder door instanties ingegrepen om de schrijnende situatie daar thuis
Dat dus, maar wat dat betreft is ze net een Sanneke. De schuld ligt bij een ander, ze had zelf ook eerder aan de bel moeten trekken.
pi_219515243
quote:

[..]

Pfoe klinkt als een heftige ochtend inderdaad. Ik drink geen koffie, dus heb dit helse dillema gelukkig nooit. Sterkte de rest van de dag 😘
pi_219515251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 07:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Al kun je je wel afvragen of het nodig is dat de hele goegemeente weet dat hij zindelijk aan het worden is en dat hij nu op een stoel heeft gepoept.

Ik blijf het vreemd vinden dat ik dingen weet van wildvreemde kinderen. Ik begrijp ook de meerwaarde niet van het delen van deze informatie.
pi_219515257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:33 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.
Ik wil geen diagnoses noemen en volg haar niet heel actief maar is dit dan na Mijan allemaal zo ontstaan? Misschien had ze hulp moeten hebben , het is net alsof ze ook echt angstig is om dingen te ondernemen. En nee ik vind haar geen sympathieke dame maar gun haar wel een fijn leven en dat ze zich gelukkig voelt, alleen al voor Mijan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')