Gert-Jan Verbeek ookquote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kramer heeft ook wel eens een kleedkamer verbouwd
Weet je wie ook puur was?quote:Op maandag 15 december 2025 15:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Menzies is in ieder geval wel puur.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou Menzies een boete krijgen?
Arme bordmicrofoon.quote:
Aspinall heeft volgens mij een papiermachine op het toilet volkomen stukgeslagen nadat hij verloor van Evans (lol)quote:Op maandag 15 december 2025 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit backstage met enige regelmaat wel gebeurt ja.
daphneschippers.gifquote:Op maandag 15 december 2025 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall heeft volgens mij een papiermachine op het toilet volkomen stukgeslagen nadat hij verloor van Evans (lol)
Ik kan het ook wel snappen, als iemand die ook wel eens ‘driftig’ kan worden tijdens het sporten. En bij darten is het helemaal kut omdat het er direct zo knullig uit ziet dat je helemaal uit je plaat gaat omdat je een pijltje verkeerd werpt. Maar er zitten voor hen levensgrote belangen op. Alleen moet je je voor de camera/op het podium gewoon inhouden.
Je hoeft je maar 10 seconden in te houden en daarna kan je backstage alles slopen buiten de camera’s om, maar ja, Menzies.quote:Op maandag 15 december 2025 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall heeft volgens mij een papiermachine op het toilet volkomen stukgeslagen nadat hij verloor van Evans (lol)
Ik kan het ook wel snappen, als iemand die ook wel eens ‘driftig’ kan worden tijdens het sporten. En bij darten is het helemaal kut omdat het er direct zo knullig uit ziet dat je helemaal uit je plaat gaat omdat je een pijltje verkeerd werpt. Maar er zitten voor hen levensgrote belangen op. Alleen moet je je voor de camera/op het podium gewoon inhouden.
Hij had de laatste twee legs al een inzinking.quote:Op maandag 15 december 2025 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft je maar 10 seconden in te houden en daarna kan je backstage alles slopen buiten de camera’s om, maar ja, Menzies.
Ik denk dat Tim weer eens moet onderduikenquote:Op maandag 15 december 2025 15:57 schreef fetX het volgende:
Tim van BOOS had dat gecategoriseerd als een Hitlergroet.
#BlackMirrorquote:
Behalve die ene 161 tegen Klompvoet al 5 jaar niks meer.quote:Op maandag 15 december 2025 16:08 schreef Szura het volgende:
Wat een ongelofelijke strontpotten zijn die van Suljotroep toch altijd
Er zijn een hoop mensen in massagraven die daar anders over dachten.quote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjoelefiets is gewoon een hele lieve man.
Dat mag.quote:Op maandag 15 december 2025 16:14 schreef BB-King het volgende:
Manby gooit een F-bom eruit in interview met The Feather.
quote:
Ik wacht al mijn hele leven op de eerste 166666666666.quote:Op maandag 15 december 2025 16:16 schreef Zipportal het volgende:
17777777777777777777 @:dagoduck @:haags
Koud bat.quote:Op maandag 15 december 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Stuur Suljo maar richting Dutchbat.
Hoezo? Daar hoef je niets te doenquote:Op maandag 15 december 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Islam safari in Bosniëgenotquote:Op maandag 15 december 2025 16:18 schreef Zipportal het volgende:
Er zaten wat rode vlekjes op zijn oude shirt.quote:Op maandag 15 december 2025 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Manby had een schoon shirt nodig voor dat interview?
Ja dat lijkt me wel.quote:Op maandag 15 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zaten wat rode vlekjes op zijn oude shirt.
Wat stond daar dan?quote:Op maandag 15 december 2025 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oeiii PDC heeft de final-shot-tweet met de zege van Manby weggehaald
quote:Op maandag 15 december 2025 15:57 schreef fetX het volgende:
Tim van BOOS had dat gecategoriseerd als een Hitlergroet.
Leukste moment van een best vermakelijke partijquote:Op maandag 15 december 2025 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De hele minuut matchdart + menzies meltdown
Denk dat ze bang zijn voor X-ban met bloed en NSFW hahaquote:Op maandag 15 december 2025 16:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Leukste moment van een best vermakelijke partij
Zeven nullen, helemaal mee eens.quote:
Wat is de meest actuele bingo kaart?quote:Op maandag 15 december 2025 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog bingo’s die ik heb gemist
GMTAquote:Op maandag 15 december 2025 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeven nullen, helemaal mee eens.
We twijfelen over de random BNer.quote:Op maandag 15 december 2025 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog bingo’s die ik heb gemist
quote:Op maandag 15 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is de meest actuele bingo kaart?
Nee dat was Koertquote:Op maandag 15 december 2025 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Begon Zjak niet over mentale hulp bij Menzies?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 december 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor schijtlollig itempje heb ik nou net weer gemist?
zo na deze partij diep in de nacht ff kijkenquote:
Wij willen Noa-Lynn zienquote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef mitt het volgende:
Kunnen we niet meteen door met de avondsessie?
Ja ik ook maar zal niet veel tijd tussen zitten. Lekker meteen doorquote:
Dat is een vrij diepe wondquote:Op maandag 15 december 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een vies plaatje eigenlijk.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 15 december 2025 16:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wij willen Noa-Lynn zien
Of na die pot bedoel je?
Kan zo maar career ending zijn als daar wat pezen geraakt zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een vrij diepe wond
Lijkt mij ook niet zo handig als loodgieterquote:Op maandag 15 december 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zo maar career ending zijn als daar wat pezen geraakt zijn.
Mervyn King traint weer heel veelquote:
Die zullen in de volgende update zittenquote:Op maandag 15 december 2025 16:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mervyn King traint weer heel veel
Potentiële darteritis Lukasiak
Zjak gisteren met diepgaande statistiekjes analyse (na Veenstra/Kumar of Cullen/Brooks was het volgens mij)
Ik zou om 18:00 uur bij mijn moeder eten maar dat wordt nog krap zo. Hup Suljo.quote:Op maandag 15 december 2025 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een pot hierna. Mokerdiep in de middag
Dat ligt er aan hoe lang je nog blijft kijkenquote:Op maandag 15 december 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit lijkt gespeeld
Maar ik mis Wright vs Noa Lynn, vrees ik
Minuutje of twintigquote:Op maandag 15 december 2025 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe lang je nog blijft kijken
Diep in de a-wond.quote:Op maandag 15 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een vrij diepe wond
Ik begrijp de poging, maar deze krijgt geen like.quote:
Dat doe je toch elke dagquote:Op maandag 15 december 2025 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou om 18:00 uur bij mijn moeder eten
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging, maar deze krijgt geen like.
A jawel johquote:Op maandag 15 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging, maar deze krijgt geen like.
xdquote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog 2 man en we kunnen eten.
Ik moest wel weer enorm lachen hoe jullie voorspelling daarvan perfect uitkwam.quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk verslaat Suljovic de oervervelende Cullen.
Haha, zo schreef ik het op in mijn preview. Dit spel ken ik inmiddels te goed.quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest wel weer enorm lachen hoe jullie voorspelling daarvan perfect uitkwam.
quote:Gaat het rancuneuze diertje weer vlammen?
De leukste wedstrijd in dit deel is Joe Cullen tegen Bradley Brooks. The Rockstar is inmiddels afgezakt naar plek 32 op de wereldranglijst. Hij overtuigt zelden meer. Alleen als hij emotioneel getriggerd is. Vorig jaar perste hij op rancune een topwedstrijd eruit tegen Wessel Nijman. De bookmakers hadden Nijman klakkeloos in de top-8 gezet, en Cullen voelde dat de media zich op hem verkeken. Zijn eergevoel was gekrenkt. Het is de enige reden dat hij zo af en toe nog iets leuks neerzet.
Bradley Brooks lijkt de ideale tegenstander om zijn rancune te triggeren. Hoewel Brooks op de TV-podia nog niet een statement heeft gemaakt, mag hij trots zijn op zijn 2025. Hij won met moeiteloos een tourkaart op Q-School en won al een vloertoernooi. De jonge, vlotte Brit is in vorm, en de beste unseeded speler in dit deel van de loting.
En Cullen overkomt dat weer, zo’n loting. Op het WK, het toernooi waar hij eigenlijk altijd door een rollercoaster van emoties gaat. Opdat we Humphries v Cullen, de laatste wedstrijd van 2023, nooit zullen vergeten.
quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog 2 man en we kunnen eten.
Dat kan gezellig zijn, afhankelijk van hoe leuk je oud collega’s zijnquote:Op maandag 15 december 2025 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minuutje of twintig
Ik heb een etentje met oud-collega’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen RIP voor Nober. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 15 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen @:nober (rip) en geen Poepstront (gevangenis genot) maakt de sfeer wel iets beter tijdens noa lynn
Mijn oud-collega’s zijn topmensenquote:Op maandag 15 december 2025 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan gezellig zijn, afhankelijk van hoe leuk je oud collega’s zijn
Wat is er met Poepzor gebeurd?quote:Op maandag 15 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen @:nober (rip) en geen Poepstront (gevangenis genot) maakt de sfeer wel iets beter tijdens noa lynn
Waarom zou je rond de kerst 'leuke dingen' willen doen met collega's.quote:Op maandag 15 december 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn oud-collega’s zijn topmensen
Zeker aangezien mijn huidige werk alleen maar kansloze drama en ruzie is (en er niks leuks wordt georganiseerd rond de kerst) kom ik graag daar even liefde tanken
Ik ook, maar ik ben ook tegen transgenders die zich via vrouwentoernooien kwalificeren voor de open toernooien.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Je bek ondersmeren met lippenstift maak je nog geen vrouw.
Ja ik streep hem al afquote:Op maandag 15 december 2025 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ongemakkelijk tijdens Noa Lynn neigt bijna naar een bingo.
quote:Op maandag 15 december 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Je bek ondersmeren met lippenstift maak je nog geen vrouw.
quote:en paar week geleden was ik bij Nicole op bezoek. Ze ziet er hetzelfde uit als op haar foto's.
We begonnen te kussen (bijna geen tong) en ik heb haar gepijpt (ZC). Ze is een beetje dominant, dus ze heeft mijn mond geneukt (deepthroat).
Daarna 69, en ze begon me te neuken. Eerst langzaam (haar pik was een beetje groot voor me), daarna harder. Na vier posities zijn we gewisseld. Haar kont was heerlijk om te neuken.
Eindelijk heeft ze in mijn mond klaargekomen. En toen heeft ze in mijn mond geplast (toen ik de afsprak maakte, heb ik over plassex gevraagd, ze zeid dat dat 50 extra was, en ik heb dat geweigerd, dus dat vond ik wel leuk).
Nicole is zeer professioneel en chill. Haar Engels is erg goed. Ze is zeker een aanrader, en ik zal het herhalen.
Darten lijkt me bij uitstek een sport waar je als biologische man geen voordeel hebt tov biologische vrouwen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben ook tegen transgenders die zich via vrouwentoernooien kwalificeren voor de open toernooien.
Dit is Gian wellicht?quote:Op maandag 15 december 2025 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gewoon de broer van Gian van Veen.
Dovemansoren, maatje.quote:Op maandag 15 december 2025 17:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Darten lijkt me bij uitstek een sport waar je als biologische man geen voordeel hebt tov biologische vrouwen.
Dat begrijp ik, maar ik heb liever Noa Lynn dan de volgende vrouw (Kirsi Viinikainen)quote:Op maandag 15 december 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben ook tegen transgenders die zich via vrouwentoernooien kwalificeren voor de open toernooien.
Allemaal in slaap gevallen bij Suljovic.quote:
Suljovic heeft wel ervaringen met dode zalen genot.quote:Op maandag 15 december 2025 17:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Allemaal in slaap gevallen bij Suljovic.
Okee dat was best grappig. Emma is wel een doortrapte feeks zegquote:
Wat een aidsversie ook.quote:Op maandag 15 december 2025 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer komt Pieter met dit kutnummer op?
Nederland als moderne eenheidsstaat bestaat sinds 1813, en als Koninkrijk der Nederlanden sinds 1815, na de Napoleontische tijd; hiervoor was het gebied al eeuwen bewoond en kende het diverse vormen van bestuur, zoals de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, maar de huidige politieke entiteit isquote:
Kom vechten dan!!!quote:Op maandag 15 december 2025 17:07 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Nederland als moderne eenheidsstaat bestaat sinds 1813, en als Koninkrijk der Nederlanden sinds 1815, na de Napoleontische tijd; hiervoor was het gebied al eeuwen bewoond en kende het diverse vormen van bestuur, zoals de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, maar de huidige politieke entiteit is
ruim 200 jaar oud.
Je kunt ook gewoon in leeftijd transformeren, wist je dat niet?quote:Op maandag 15 december 2025 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Stond daar bij Piederaait nou ook age 29?
Haar geboortejaar is in ieder geval 1996quote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee man
Als ik haar zo mag schatten: 52
geel haar, niemand puntenquote:Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zo we kunnen weer inschakelen. Hup Clown.
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @Calandquote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee man
Als ik haar zo mag schatten: 52
1995 stond Peter Wright al bijdehand te doen in een gifje.quote:Op maandag 15 december 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @:caland
Niet geboren op 23 maart 1997.quote:Op maandag 15 december 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @:caland
Stel je eens niet zo aan maat. Mannen die het hardste schreeuwen dat ze tegen transgenders zijn willen ‘m het hardst in het kontje. Beoordeel haar op het dartsen, niet op de lul in haar broek.quote:
Zelfs dat is nog wel te overleven. Morgen komt de zon weer op. Denk ik.quote:
Met onze BMI’s in dit subforum weet je het maar nooit.quote:Op maandag 15 december 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog wel te overleven. Morgen komt de zon weer op. Denk ik.
Of ze staan überhaupt nooit zelf aan een dartbord. Iedereen die de zaak een beetje volgt, weet dat je vrouwen en mannen gewoon op een hoop moet gooien bij het darten.quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan maat. Mannen die het hardste schreeuwen dat ze tegen transgenders zijn willen ‘m het hardst in het kontje. Beoordeel haar op het dartsen, niet op de lul in haar broek.
Of we het allemaal gaan meemaken is weer een ander verhaal jaquote:Op maandag 15 december 2025 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met onze BMI’s in dit subforum weet je het maar nooit.
Daarvoor ga je naar het WK, dat soort scores. Genieten.quote:
Maar die vraag was eerder al beslistquote:Op maandag 15 december 2025 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hebben er wel mensen punten toch?
Ah oké.quote:Op maandag 15 december 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die vraag was eerder al beslist
Potver die heb ik nog steeds niet. Terwijl ik toch kei leuk ben.quote:
Gebroken hart en hand.quote:Op maandag 15 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
is er ondertussen al wat bekend over Menzies?
RIP aan de nabestaanden. Knuffel aan de kistquote:
Enerzijds doe je hier wel ervaring op maar goed. Op 128 deelnemers vind ik het niet zo'n groot probleem. Desnoods doe je max 3 dan heb je de beste wel gepakt.quote:Op maandag 15 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een beter pleidooi tegen 5 vrouwelijke deelnemers kun je niet geven dan het sturen van Ashton en Van Leuven. Op de vloer kan van Leuven best aardig mee bij de mannen maar op tv totaal niet.
Grapje moet kunnen, dat wordt overal over gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ooit waren we een inclusief warm bad
Grapjes moeten zeker kunnenquote:Op maandag 15 december 2025 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen, dat wordt overal over gemaakt.
DKWNFKEFNMKQEFLKQENFLKEQMFKMEWQFKMWEFquote:Op maandag 15 december 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:powerloungen
quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan maat. Mannen die het hardste schreeuwen dat ze tegen transgenders zijn willen ‘m het hardst in het kontje. Beoordeel haar op het dartsen, niet op de lul in haar broek.
Smoesjes.quote:Op maandag 15 december 2025 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
“First of all, I would to apologise for what happened. I am sorry that I reacted in the manner that I did. It’s not an excuse, but I have had a lot of things on my mind recently and I suppose it all just became too much at the end.
“It has not been easy time for me with my uncle Gary passing away recently. I saw him four days before he died and he gave a look which told he much he thought of me. “Had I won the game against Charlie, my second match would have been on the day of Gary’s funeral and that’s has been lost on me.
“Let me say again, that’s no excuse for what I did on the stage. It was the wrong thing to do and I don’t want it to take anything away from Charlie. He played well.
“This is not how I would like people to view me. Yes I can get emotional at times, but not like that and that wasn’t right.”
Hij zit wel op hetzelfde aantal calorieën per dag.quote:Op maandag 15 december 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
Is deze man met Sterkste man proporties een actieve darter?
quote:Like Alert
15-12-2025 @ 17:39:27
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #20 Errors"
Wat voor biertje?quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee donder eens even lekker op. Ik ga een biertje pakken. Hele huis staat vol sinds de Picnic vanmiddag kwam.
De Klok.quote:
... allebeiquote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Klok.
Of een Erdinger. Ben ik nogniet helemaal uit
Tegen Merk nog wel een gunstige loting.quote:Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer. Nou ja.
Piederajt gaat ook geen wereldkampioen worden hoor.
Geheel onterecht.quote:Op maandag 15 december 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat ik de enige dit WK zonder likes van IkGeefEnkelLikes ben.
Ik val ook buiten de boot. Ga er geen ding van maken want dan hang ik meteen in de prijzenquote:Op maandag 15 december 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat ik de enige dit WK zonder likes van IkGeefEnkelLikes ben.
Ook voor jou geheel onterecht.quote:Op maandag 15 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val ook buiten de boot. Ga er geen ding van maken want dan hang ik meteen in de prijzen
John van Lottum, Joppe Bakens.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer komt ragebait Milo weer aanschuiven? Nu al zin in de meltdown hier en op X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |