Haar geboortejaar is in ieder geval 1996quote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee man
Als ik haar zo mag schatten: 52
geel haar, niemand puntenquote:Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zo we kunnen weer inschakelen. Hup Clown.
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @Calandquote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee man
Als ik haar zo mag schatten: 52
1995 stond Peter Wright al bijdehand te doen in een gifje.quote:Op maandag 15 december 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @:caland
Niet geboren op 23 maart 1997.quote:Op maandag 15 december 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In 1996 geboren in Beverwijk. En we noemen hem Carlo. @:caland
Stel je eens niet zo aan maat. Mannen die het hardste schreeuwen dat ze tegen transgenders zijn willen ‘m het hardst in het kontje. Beoordeel haar op het dartsen, niet op de lul in haar broek.quote:
Zelfs dat is nog wel te overleven. Morgen komt de zon weer op. Denk ik.quote:
Met onze BMI’s in dit subforum weet je het maar nooit.quote:Op maandag 15 december 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog wel te overleven. Morgen komt de zon weer op. Denk ik.
Of ze staan überhaupt nooit zelf aan een dartbord. Iedereen die de zaak een beetje volgt, weet dat je vrouwen en mannen gewoon op een hoop moet gooien bij het darten.quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan maat. Mannen die het hardste schreeuwen dat ze tegen transgenders zijn willen ‘m het hardst in het kontje. Beoordeel haar op het dartsen, niet op de lul in haar broek.
Of we het allemaal gaan meemaken is weer een ander verhaal jaquote:Op maandag 15 december 2025 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met onze BMI’s in dit subforum weet je het maar nooit.
Daarvoor ga je naar het WK, dat soort scores. Genieten.quote:
Maar die vraag was eerder al beslistquote:Op maandag 15 december 2025 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hebben er wel mensen punten toch?
Ah oké.quote:Op maandag 15 december 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die vraag was eerder al beslist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |