Dat begrijp ik, maar ik heb liever Noa Lynn dan de volgende vrouw (Kirsi Viinikainen)quote:Op maandag 15 december 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben ook tegen transgenders die zich via vrouwentoernooien kwalificeren voor de open toernooien.
Allemaal in slaap gevallen bij Suljovic.quote:
Suljovic heeft wel ervaringen met dode zalen genot.quote:Op maandag 15 december 2025 17:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Allemaal in slaap gevallen bij Suljovic.
Okee dat was best grappig. Emma is wel een doortrapte feeks zegquote:
Wat een aidsversie ook.quote:Op maandag 15 december 2025 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer komt Pieter met dit kutnummer op?
Nederland als moderne eenheidsstaat bestaat sinds 1813, en als Koninkrijk der Nederlanden sinds 1815, na de Napoleontische tijd; hiervoor was het gebied al eeuwen bewoond en kende het diverse vormen van bestuur, zoals de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, maar de huidige politieke entiteit isquote:
Kom vechten dan!!!quote:Op maandag 15 december 2025 17:07 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Nederland als moderne eenheidsstaat bestaat sinds 1813, en als Koninkrijk der Nederlanden sinds 1815, na de Napoleontische tijd; hiervoor was het gebied al eeuwen bewoond en kende het diverse vormen van bestuur, zoals de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, maar de huidige politieke entiteit is
ruim 200 jaar oud.
Je kunt ook gewoon in leeftijd transformeren, wist je dat niet?quote:Op maandag 15 december 2025 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Stond daar bij Piederaait nou ook age 29?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |