A jawel johquote:Op maandag 15 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging, maar deze krijgt geen like.
xdquote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog 2 man en we kunnen eten.
Ik moest wel weer enorm lachen hoe jullie voorspelling daarvan perfect uitkwam.quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk verslaat Suljovic de oervervelende Cullen.
Haha, zo schreef ik het op in mijn preview. Dit spel ken ik inmiddels te goed.quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest wel weer enorm lachen hoe jullie voorspelling daarvan perfect uitkwam.
quote:Gaat het rancuneuze diertje weer vlammen?
De leukste wedstrijd in dit deel is Joe Cullen tegen Bradley Brooks. The Rockstar is inmiddels afgezakt naar plek 32 op de wereldranglijst. Hij overtuigt zelden meer. Alleen als hij emotioneel getriggerd is. Vorig jaar perste hij op rancune een topwedstrijd eruit tegen Wessel Nijman. De bookmakers hadden Nijman klakkeloos in de top-8 gezet, en Cullen voelde dat de media zich op hem verkeken. Zijn eergevoel was gekrenkt. Het is de enige reden dat hij zo af en toe nog iets leuks neerzet.
Bradley Brooks lijkt de ideale tegenstander om zijn rancune te triggeren. Hoewel Brooks op de TV-podia nog niet een statement heeft gemaakt, mag hij trots zijn op zijn 2025. Hij won met moeiteloos een tourkaart op Q-School en won al een vloertoernooi. De jonge, vlotte Brit is in vorm, en de beste unseeded speler in dit deel van de loting.
En Cullen overkomt dat weer, zo’n loting. Op het WK, het toernooi waar hij eigenlijk altijd door een rollercoaster van emoties gaat. Opdat we Humphries v Cullen, de laatste wedstrijd van 2023, nooit zullen vergeten.
quote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog 2 man en we kunnen eten.
Dat kan gezellig zijn, afhankelijk van hoe leuk je oud collega’s zijnquote:Op maandag 15 december 2025 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minuutje of twintig
Ik heb een etentje met oud-collega’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen RIP voor Nober. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 15 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen @:nober (rip) en geen Poepstront (gevangenis genot) maakt de sfeer wel iets beter tijdens noa lynn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |