Hij zit wel op hetzelfde aantal calorieën per dag.quote:Op maandag 15 december 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
Is deze man met Sterkste man proporties een actieve darter?
quote:Like Alert
15-12-2025 @ 17:39:27
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #20 Errors"
Wat voor biertje?quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee donder eens even lekker op. Ik ga een biertje pakken. Hele huis staat vol sinds de Picnic vanmiddag kwam.
De Klok.quote:
... allebeiquote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Klok.
Of een Erdinger. Ben ik nogniet helemaal uit
Tegen Merk nog wel een gunstige loting.quote:Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer. Nou ja.
Piederajt gaat ook geen wereldkampioen worden hoor.
Geheel onterecht.quote:Op maandag 15 december 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat ik de enige dit WK zonder likes van IkGeefEnkelLikes ben.
Ik val ook buiten de boot. Ga er geen ding van maken want dan hang ik meteen in de prijzenquote:Op maandag 15 december 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat ik de enige dit WK zonder likes van IkGeefEnkelLikes ben.
Ook voor jou geheel onterecht.quote:Op maandag 15 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val ook buiten de boot. Ga er geen ding van maken want dan hang ik meteen in de prijzen
John van Lottum, Joppe Bakens.quote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef Doevelaer het volgende:
Wanneer komt ragebait Milo weer aanschuiven? Nu al zin in de meltdown hier en op X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |