Wij willen Noa-Lynn zienquote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef mitt het volgende:
Kunnen we niet meteen door met de avondsessie?
Ja ik ook maar zal niet veel tijd tussen zitten. Lekker meteen doorquote:
Dat is een vrij diepe wondquote:Op maandag 15 december 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een vies plaatje eigenlijk.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 15 december 2025 16:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wij willen Noa-Lynn zien
Of na die pot bedoel je?
Kan zo maar career ending zijn als daar wat pezen geraakt zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een vrij diepe wond
Lijkt mij ook niet zo handig als loodgieterquote:Op maandag 15 december 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zo maar career ending zijn als daar wat pezen geraakt zijn.
Mervyn King traint weer heel veelquote:
Die zullen in de volgende update zittenquote:Op maandag 15 december 2025 16:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mervyn King traint weer heel veel
Potentiële darteritis Lukasiak
Zjak gisteren met diepgaande statistiekjes analyse (na Veenstra/Kumar of Cullen/Brooks was het volgens mij)
Ik zou om 18:00 uur bij mijn moeder eten maar dat wordt nog krap zo. Hup Suljo.quote:Op maandag 15 december 2025 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een pot hierna. Mokerdiep in de middag
Dat ligt er aan hoe lang je nog blijft kijkenquote:Op maandag 15 december 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit lijkt gespeeld
Maar ik mis Wright vs Noa Lynn, vrees ik
Minuutje of twintigquote:Op maandag 15 december 2025 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe lang je nog blijft kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |