quote:
Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef fetX het volgende:[..]
Ik vind het ook wel wat onredelijk hoe zo iemand helemaal door het slijk wordt gehaald en gecanceld zonder dat er iets is bewezen, al snap ik de dynamiek wel.
Verder boeit Marco mij geen ene reet. Laat die man weer liedjes zingen en als mensen dat weer leuk vinden kopen ze wel een kaartje.
Tja als er een rechtszaak tegen je gestart wordt omdat je aan een kind hebt gezeten, dan ligt er toch wel het een en ander tegen je. Het neemt niet weg dat ie vieze berichtjes heeft gestuurd naar een jong meisje met een knotsgekke moeder die hij al kent vanaf ze klein was, ik heb er maar weinig medelijden mee. Het is hem zeg maar niet overkomen. Het had vooral niet zo lang moeten duren tot de rechtszaak er kwam.
Wat ik vooral lastig vind is dat er zo ontzettend veel mensen zijn met veel geld/macht die maar denken met alles weg te kunnen komen. Met als ultieme bewijs het oranje debieltje in het witte huis. Ik wil het verder niet politiek maken, maar Borsato is een beetje van hetzelfde geweest. Hoe dom ben je.