Omdat het bij hun doelgroep past.quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?
Kevin Hazelegerquote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe heet deze sterke man naast Co ook alweer?
"Leonard, the back door is not a gate"quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd tussen Menzies en Sherrock.
[ afbeelding ]
Omdat Marco natuurlijk nogal gecanceld is door de mainstream media, dus kunnen ze lekker schoppen dat die er niks van snappen. Figuren als Victor Vlam, Henk Krol, Sywert van Lienden waren de eersten om Marco toe te juichen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze ook graag 15 jarigen betasten? Of waarom is dat?
Geschreven door een 13-jarige.quote:Op maandag 15 december 2025 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Man with the child in his eyes ook gestegen
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.quote:Op maandag 15 december 2025 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sinds zijn vrijspraak is het vooral de anti mainstream media kliek die hem vereert.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is
Ik vind het ook wel wat onredelijk hoe zo iemand helemaal door het slijk wordt gehaald en gecanceld zonder dat er iets is bewezen, al snap ik de dynamiek wel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de fanbase van Marco was en is. Ik hoor vrijwel niemand zeggen dat hij foutloos is geweest, maar ik begrijp best dat mensen hem na zo’n lange tijd wel weer een tweede kans willen geven.
Ik zei hier laatst iets over Scorito en toen werd ik afgemaakt.quote:
Springer als captain is the bare minimum.quote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zei hier laatst iets over Scorito en toen werd ik afgemaakt.
Dus jij kan ook lekker de tering krijgen.
Ik heb good old wk-beest Rydz als captain.quote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Springer als captain is the bare minimum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |